• Het is weer bijna Oktober en Halloween staat voor de deur, Walibi Holland had van de week een actie waarbij ze 50 mensen uitkozen om als eerste met 3 vrienden als V.I.P. het nieuwe spookhuis Jefferson Manor in te laten gaan.
    Ik wil al jaren naar Halloween fright nights en ik zelf vind het ook heel erg duur kwa prijzen en vorig jaar deed ik mee met elke retweet attractie voor tickets.
    En zo net te horen gekregen van Walibi Holland dat ik een van de 50 winnaars ben en ik heb de longen uit mijn lijf gegild.

    Ik ben gewoon zo blij en het is echt iets wat ik al sinds 2011 op mijn bucket list heb staan. En dan alsnog v.i.p tickets winnen om als eerste de nieuwe haunted house te zien als Horror gek is ook al ge-wel-dig.

    Dus om het topic even nuttig houden iemand van jullie vandaag ook geweldig nieuws gehad of ooit iets gewonnen?



    Edit:


    Net terug van Walibi, en ik zeg je het was verschrikkelijk slecht geregeld!

    Ik zou maandag 6 oktober een mailtje krijgen ik kreeg hem pas 9 oktober einde van de avond! Donderdag 10 oktober zegt het twitter account van de fright nights dat ze een foutje hebben gemaakt en hebben ze iedereen wijsgemaakt met winnende kaarten dat ze om 10:00 naar binnen mochten. Wat NIET zo was. Je moest om 16:00 uur aanwezig zijn.

    Het programma dat ze hadden gepland:

    16:00: Melden vip balie
    16:30: Vertrek Jefferson Manor
    17:00: Bezoek als eerste Jefferson Manor
    18:00: Start Fright Nights
    20:00: Bezoek Pyscho Shock
    23:00: Einde Fright Nights


    Daar ging het al fout, heel veel mensen waren er eerder en ze opende pas rond half 4 al de vip balie en dan kon je je aanmelden en kreeg je een pasje. Tegen ons werd er gezegd: Ja jullie mogen wachten dan komen we jullie zo halen en gaan we met zijn alleen die kant op. Nou heel lang wachten om half 5 zouden we al vertrekken naar Jefferson Manor wat uitgesteld werd naar 16:45, staan wij 16;50 in de rij zodat we mogen gaan zeggen ze: "Eerst een kaartje halen!" Wij dus weer terug naar de balie grote rijen boze mensen krijgen we te horen: "Ja de kaartjes zijn op." Dus iedereen helemaal boos en vertellen van dat ze hier wel gerekend op hadden. Nou na veel gezeur kregen we kaartjes en konden we eindelijk naar binnen. Rond 17:00 eindelijk richting Jefferson manor en heel snel aanschuiven in de wachtrij. Ik was een vriendin tegengekomen en ik liep met hun mee mijn ouders vonden dat niet erg maar ze had een kruk. Een vriend van ons stond voor ons in de rij en de crew keurde het goed dat hij eerder in de rij mocht staan zodat mijn vriendin niet langer hoefde te wachten. Toen de rij erachter kwam zeiden ze: "Ga maar je verdient het we snappen het wel met die krukken van je." Dus wij staan in de rij voor Jefferson Manor en gaan naar binnen. Het spookhuis was geweldig het waren niet alleen scare actors maar ook hologrammen, 3D effecten en zelfs iets dat bovenop je viel.

    Nou wij komen Jefferson Manor uit en gelijk werd de rij stilgelegd, mijn ouders stonden bijna 2 uur in de rij te wachten tot een crewlid zei dat Walibi het te vol had gemaakt en 200 kaarten extra had verloot!

    Dus mijn moeder appt me en zegt ga maar je ding doen en om 20:00 spreken we af bij Pyscho Shock, het was rond 19:00 al stervend druk de scare zones waren geweldig petje af hiervoor. Alleen Walibi moet gewoon beter regelen!



    Mijn favo foto met mijn 1ste horror film crush. Frankenstein!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 17:55 ]

    Oh leuk! ^^
    Veel plezier! (:


    wat was dit ookalweer

    Leuk. Ehm ik moet even denken wat ik voor t laatst gewonnen heb. Denk dat dat papa was een dag gratis aviodrome met onbeperkt eten en een gratis helicopter vluht. Dat was wel echt gaaf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Please_Charon schreef:
    Wat leuk! Ik wilde ook maar ik kan die weekenden allemaal niet.

    Laatst won ik 1,5 kilo peperkoek op de kermis.
    Is peperkoek lekker?

    Leuk! Veel plezier! ;3


    26 - 02 - '16

    Das echt awesome!

    Zou er ook Fright Night zijn in Walibi België? Daar ga ik in de herfstvakantie namelijk met een vriendin heen (;


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Das echt awesome!

    Zou er ook Fright Night zijn in Walibi België? Daar ga ik in de herfstvakantie namelijk met een vriendin heen (;


    Ik heb geen idee

    Constantine schreef:
    Das echt awesome!

    Zou er ook Fright Night zijn in Walibi België? Daar ga ik in de herfstvakantie namelijk met een vriendin heen (;


    Geen Fright Nights, maar wel halloween.

    Halloween Walibi Belgium


    Queer zijn is gewoon alles

    Cool! Gefeliciteerd!
    Ik heb ooit een barbiefilm gewonnen met een tekenwedstrijd toen ik 10 was ofzo :P

    Ik ga trouwens over 11 dagen naar fright nights


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb vrij veel gewonnen, haha! Maar één prijs was twee kaartjes naar Heksendoorn - Halloween in Hellendoorn, haha. Vergelijkbaar met dat van jou, dus! Gefeliciteerd en veel plezier ^^

    Ik heb een Harry Potter-set gewonnen, en een boek, en ik heb een keer in de Girlz! gestaan (vind ik ook een prijs, haha), en dus kaartjes naar Heksendoorn. Kwestie van mooie verhaaltjes schrijven (duivel)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 17:43 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    Ik heb vrij veel gewonnen, haha! Maar één prijs was twee kaartjes naar Heksendoorn - Halloween in Hellendoorn, haha. Vergelijkbaar met dat van jou, dus! Gefeliciteerd en veel plezier ^^

    Ik heb een Harry Potter-set gewonnen, en een boek, en ik heb een keer in de Girlz! gestaan (vind ik ook een prijs, haha), en dus kaartjes naar Heksendoorn. Kwestie van mooie verhaaltjes schrijven (duivel)
    Jalooooers en nog nooit in hellendoorn geweest, wel iets wat me leuk lijkt.

    Galatea schreef:
    (...) Jalooooers en nog nooit in hellendoorn geweest, wel iets wat me leuk lijkt.


    Nou ik moet zeggen dat Hellendoorn wel geschikter is voor wat jongere kinderen. Al was het ontzettend leuk, omdat ik er uiteindelijk heen ben gegaan met mijn broer en zijn beste vriend, mijn beste vriendin en mijn broertje en zijn beste vriend. (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Nou ik moet zeggen dat Hellendoorn wel geschikter is voor wat jongere kinderen. Al was het ontzettend leuk, omdat ik er uiteindelijk heen ben gegaan met mijn broer en zijn beste vriend, mijn beste vriendin en mijn broertje en zijn beste vriend. (:
    Dat is dan altijd leuk, dat heb ik in Disneyland met mijn vader ma en broertje helemaal van: o.- wil niet, Ik en mn pa van: YUSSS MICKEY MINNIEEE

    Galatea schreef:
    (...) Dat is dan altijd leuk, dat heb ik in Disneyland met mijn vader ma en broertje helemaal van: o.- wil niet, Ik en mn pa van: YUSSS MICKEY MINNIEEE


    Oh maar Disneyland is ook het geweldigste pretpark die er bestaat <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Oh maar Disneyland is ook het geweldigste pretpark die er bestaat <3
    Klopt ondanks half blind zijn het geweldig is hoe de castmembers zijn.

    Galatea schreef:
    (...) Dat is dan altijd leuk, dat heb ik in Disneyland met mijn vader ma en broertje helemaal van: o.- wil niet, Ik en mn pa van: YUSSS MICKEY MINNIEEE


    Sinds ik in Disneyland ben geweest heb ik een nieuwe verslaving...


    wat was dit ookalweer