• Het is weer bijna Oktober en Halloween staat voor de deur, Walibi Holland had van de week een actie waarbij ze 50 mensen uitkozen om als eerste met 3 vrienden als V.I.P. het nieuwe spookhuis Jefferson Manor in te laten gaan.
    Ik wil al jaren naar Halloween fright nights en ik zelf vind het ook heel erg duur kwa prijzen en vorig jaar deed ik mee met elke retweet attractie voor tickets.
    En zo net te horen gekregen van Walibi Holland dat ik een van de 50 winnaars ben en ik heb de longen uit mijn lijf gegild.

    Ik ben gewoon zo blij en het is echt iets wat ik al sinds 2011 op mijn bucket list heb staan. En dan alsnog v.i.p tickets winnen om als eerste de nieuwe haunted house te zien als Horror gek is ook al ge-wel-dig.

    Dus om het topic even nuttig houden iemand van jullie vandaag ook geweldig nieuws gehad of ooit iets gewonnen?



    Edit:


    Net terug van Walibi, en ik zeg je het was verschrikkelijk slecht geregeld!

    Ik zou maandag 6 oktober een mailtje krijgen ik kreeg hem pas 9 oktober einde van de avond! Donderdag 10 oktober zegt het twitter account van de fright nights dat ze een foutje hebben gemaakt en hebben ze iedereen wijsgemaakt met winnende kaarten dat ze om 10:00 naar binnen mochten. Wat NIET zo was. Je moest om 16:00 uur aanwezig zijn.

    Het programma dat ze hadden gepland:

    16:00: Melden vip balie
    16:30: Vertrek Jefferson Manor
    17:00: Bezoek als eerste Jefferson Manor
    18:00: Start Fright Nights
    20:00: Bezoek Pyscho Shock
    23:00: Einde Fright Nights


    Daar ging het al fout, heel veel mensen waren er eerder en ze opende pas rond half 4 al de vip balie en dan kon je je aanmelden en kreeg je een pasje. Tegen ons werd er gezegd: Ja jullie mogen wachten dan komen we jullie zo halen en gaan we met zijn alleen die kant op. Nou heel lang wachten om half 5 zouden we al vertrekken naar Jefferson Manor wat uitgesteld werd naar 16:45, staan wij 16;50 in de rij zodat we mogen gaan zeggen ze: "Eerst een kaartje halen!" Wij dus weer terug naar de balie grote rijen boze mensen krijgen we te horen: "Ja de kaartjes zijn op." Dus iedereen helemaal boos en vertellen van dat ze hier wel gerekend op hadden. Nou na veel gezeur kregen we kaartjes en konden we eindelijk naar binnen. Rond 17:00 eindelijk richting Jefferson manor en heel snel aanschuiven in de wachtrij. Ik was een vriendin tegengekomen en ik liep met hun mee mijn ouders vonden dat niet erg maar ze had een kruk. Een vriend van ons stond voor ons in de rij en de crew keurde het goed dat hij eerder in de rij mocht staan zodat mijn vriendin niet langer hoefde te wachten. Toen de rij erachter kwam zeiden ze: "Ga maar je verdient het we snappen het wel met die krukken van je." Dus wij staan in de rij voor Jefferson Manor en gaan naar binnen. Het spookhuis was geweldig het waren niet alleen scare actors maar ook hologrammen, 3D effecten en zelfs iets dat bovenop je viel.

    Nou wij komen Jefferson Manor uit en gelijk werd de rij stilgelegd, mijn ouders stonden bijna 2 uur in de rij te wachten tot een crewlid zei dat Walibi het te vol had gemaakt en 200 kaarten extra had verloot!

    Dus mijn moeder appt me en zegt ga maar je ding doen en om 20:00 spreken we af bij Pyscho Shock, het was rond 19:00 al stervend druk de scare zones waren geweldig petje af hiervoor. Alleen Walibi moet gewoon beter regelen!



    Mijn favo foto met mijn 1ste horror film crush. Frankenstein!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 17:55 ]

    gefeliciteert! welke dag ga je? ik ga ook naar jeffersons manor maar niet als eerste 50 hoor xd


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Gefelictieerd!^^

    ik won ooit voor een jaar lanh gratis chocolade, maar ik haat chocolade :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Gefelictieerd!^^

    ik won ooit voor een jaar lanh gratis chocolade, maar ik haat chocolade :')

    wtf had het aan mij gegeven


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik heb het op facebook gelezen, gefeliciteerd!
    Vandaag geen geweldig nieuws gehad, maar heb ooit al wel iets gewonnen, zoals tickets voor een pretpark.


    16 - 09 - '17

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    wtf had het aan mij gegeven


    Ik was vijf, toen kende ik je nog niet;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ChetUbetcha schreef:
    gefeliciteert! welke dag ga je? ik ga ook naar jeffersons manor maar niet als eerste 50 hoor xd


    10 Oktober dan is ook gelijk de opening van de Halloween fright nights ook voor de pers denk ik. Dan wordt het Halloween Seizoen gestart.

    Haha, mijn beste vriendin werkt daar en moet die dingen testen. Ze is echt een bangerik, dus het lijkt me hilarisch :p


    SLOAN.

    Rooftop schreef:
    Haha, mijn beste vriendin werkt daar en moet die dingen testen. Ze is echt een bangerik, dus het lijkt me hilarisch :p
    Ikzelf ben ook gewoon bang voor horror maar ik kijk het toch, ik vind die special effects geweldig om te zien.

    Awesome! Ik ga de 12e plus in Haunted Holidays dus twee huizen. Heb er echt zin. Was vorig jaar eindelijk voor het eerst heen met mijn pa en het was super leuk. Heb echt kei hard gelachen.

    Ik heb ooit een kleur wedstrijd gewonnen en toen mocht ik bij de kapitein van de draagvleugelboot zitten ^^ Mijn tekening was bijna helemaal geel :')
    En we hebben laatst vier kaartjes voor Slagharen gewonnen dus daar moeten we nog even een datum voor prikken.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    Awesome! Ik ga de 12e plus in Haunted Holidays dus twee huizen. Heb er echt zin. Was vorig jaar eindelijk voor het eerst heen met mijn pa en het was super leuk. Heb echt kei hard gelachen.

    Ik heb ooit een kleur wedstrijd gewonnen en toen mocht ik bij de kapitein van de draagvleugelboot zitten ^^ Mijn tekening was bijna helemaal geel :')
    En we hebben laatst vier kaartjes voor Slagharen gewonnen dus daar moeten we nog even een datum voor prikken.


    Dat is ook leuk! Het geweldige hiervan is is dat mijn familie helemaal niet van horror houd. Mijn vader heeft er zelfs een hekel aan. Hij probeerde namelijk nog tijd te rekken van: "Ja ze moet ook nog rijles en dan gaan we er daarna heen."

    En toen kwam mijn moeder van: "Ja daag Nico, ze wacht hier al sinds 2011 op en we hebben het al een paar keer belooft en nu gaan we gewoon!"

    Leuk, gefeliciteerd! ^^
    Toen ik 6 was, won onze klas een reisje naar Disneyland Parijs. Het was 1 of 2 overnachtingen. Paar jaar later toen een paar klasgenoten het er terug over hadden, zeiden ze dat we 4de of 5de waren geeïndigd in de wedstrijd. Zelf meen ik echt dat we 2de waren, maar ik kan het volledig mis hebben. :P Was heel tof in ieder geval!

    JamesPotter schreef:
    Gefelictieerd!^^

    ik won ooit voor een jaar lanh gratis chocolade, maar ik haat chocolade :')

    Hoe kan je chocolade nu haten. ;D Allergisch misschien? :$ :P


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Leuk, gefeliciteerd! ^^
    Toen ik 6 was, won onze klas een reisje naar Disneyland Parijs. Het was 1 of 2 overnachtingen. Paar jaar later toen een paar klasgenoten het er terug over hadden, zeiden ze dat we 4de of 5de waren geeïndigd in de wedstrijd. Zelf meen ik echt dat we 2de waren, maar ik kan het volledig mis hebben. :P Was heel tof in ieder geval!

    (...)
    Hoe kan je chocolade nu haten. ;D Allergisch misschien? :$ :P

    Hahahaha nee, het is vies;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mij te druk :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leuk!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat leuk! Ik wilde ook maar ik kan die weekenden allemaal niet.

    Laatst won ik 1,5 kilo peperkoek op de kermis.


    "Ignite, my love. Ignite."