Ik vond ATLA over het algemeen wel leuker (het is dan ook moeilijk om iets te maken dat beter is dan het origineel), maar ik vind LOK super interessant omdat ze ook serieuzere thema's bespreken en de personages over het algemeen ouder zijn dan in ATLA. Ik vind het natuurlijk niet erg dat in ATLA de belangrijkste personages tussen twaalf en zestien jaar of zo zijn, het is officieel ook een kinderserie, maar ik vind over het algemeen series met meer volwassen personages leuker en Korra was in het eerste boek al zeventien.
Ik vond tot nu toe boek drie het beste en boek twee het minst goed (het was niet slecht, gewoon minder goed dan boek één en drie naar mijn mening). Ik heb de trailer voor boek vier gisterochtend voor het eerst gezien en was meteen enthousiast. Ik kijk er echt naar uit, vooral de timeskip vind ik leuk, want nu is Korra nu even oud als ik
En we krijgen eindelijk Zuko's dochter te zien! Hij was mijn favoriete personage in ATLA (samen met Sokka en Toph) en ik was zo benieuwd naar zijn dochter. Ik heb al gemerkt dat er veel mensen teleurgesteld zijn in haar design maar ik vind het wel leuk, juist omdat het zo anders is dan verwacht. Ik heb ook al veel theorieën gelezen over wat Toph met het verhaal te maken zou hebben (dat Korra misschien gewoon een visioen ziet etc.) maar ik probeer er niet te veel over na te denken en wacht gewoon af.
Oh, en de nieuwe airbender outfits, die vind ik echt geweldig!
Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.