• Lange tijd geleden heb ik een deel van een verhaal geschreven dat Kattenogen heet. Nu heb ik een geweldig idee, nou ja, geweldig? Namelijk om dit verhaal nieuw leven in te blazen. Met nieuw leven bedoel ik dus een compleet nieuw plot.

    [Persoon] is een meisje dat leeft een sociaal isolement. Ze is al een tijdlang klaar met haar school en zit eigenlijk hele dagen thuis, omdat ze nog steeds geen baan heeft gevonden. Haar enige vriend is haar kat [insert kattennaam] waar tegen ze altijd praat. Nooit krijgt ze antwoorden terug van het beestje, maar op een dag verandert dat. Het beestje begint spontaan tegen haar te praten. Ze komt achter dingen van katten die ze nooit wist. Dan komt de kat te overlijden. Niemand weet waardoor het komt en het meisje is ten einde raad. Ze wordt echter vergezeld door alle katten uit de buurt die haar willen helpen met het oplossen van de moord. Ze komen achter het feit dat er een kattenmepper in de buurt woont en dat de kat van [persoon] niet zijn enige slachtoffer zal zijn.

    Ik wil de story Kattenogen gaan noemen, zoals de story in de eerste instantie heette. ;3


    26 - 02 - '16

    Please_Charon schreef:
    Niks voor mij. Zoals het hier boven werd gezegd klinkt het een beetje kinderachtig.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Kilicious schreef:
    Ik zou het wel lezen, klinkt leuk en het doet mij ook aan minoes denken! Wil je me waarschuwen als je begint :D?


    De proloog staat al online, maar ik kan geen link geven omdat ik via m'n telefoon op Quizlet zit :x


    26 - 02 - '16

    Kilicious schreef:
    Ik zou het wel lezen, klinkt leuk en het doet mij ook aan minoes denken! Wil je me waarschuwen als je begint :D?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik zie dat het verhaal al een proloog heeft dus die ga ik snel zoeken ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]