• "Round and round and round it goes. Where it stops, nobody knows."




    Draai het flesje, een van de bekendste spellen die er bestaan. Een groep onbekende van elkaar word uitgenodigd het spel te spelen, maar dan met andere regels:
    - Als jouw fles op een van de andere terecht komt ben je verplicht deze een kus te geven. Wanneer je voor een tweede keer op dezelfde persoon terecht komt ga je verder
    - Wanneer jij of de persoon waar de fles op terecht kwam weigert, moet de persoon die niet weigert de persoon pijnigen d.m.v verwonding
    - Wanneer iemand meer dan twee keer geweigerd heeft moet deze een van zijn medespelers verwonden. Wanneer hij dit weigert moet hij zichzelf verwonden
    - Wanneer beiden personen weigeren gooien de twee een dobbelsteen. Wie het hoogst gooit verwond de ander
    - De persoon die moet verwonden mag dit niet weigeren. Het is de weigeraar zijn eigen keuze
    - Je mag niet tweemaal hetzelfde wapen achter elkaar gebruiken
    - De persoon die levend deze avond afsluit heeft gewonnen en mag gaan



    Rondom jullie liggen verschillende wapens:
    Messen
    Een pistool
    Een hakmes
    Glasscherven
    Een schaar
    Een aansteker


    Wanneer de personen dit lezen weten ze al dat er iets niet klopt. Ze proberen eerst weg te komen uit het huis, maar alle deuren en ramen zitten op slot. Ze zijn gedwongen het spel te spelen en besluiten maar te beginnen…

    Waar de fles eindigt bepaal ik via een random-ding op internet
    Rollen: Houd mannen en vrouwen gelijk!

    Het getal voor jouw naam is het getal welke de random picker in gaat.
    1- Mannelijk - Gereserveerd - KillianHook
    2- Vrouwelijk - Katja Verona Wilksen - Memaze
    3- Vrouwelijk - Lillith 'Lilly' Mariana Hale - Levinia
    4- Mannelijk - Gereserveerd - Mashtonx
    5- Vrouwelijk - Gereserveerd - Phortion
    6- Vrouwelijk - Gereserveerd - Dashner
    7- Mannelijk - Gereserveerd - Caraphernelia
    8- Vrouwelijk - Gereserveerd - Thaluke
    9- Mannelijk- Gereserveerd - Robind19
    10- Mannelijk - Gereserveerd - AsshiexIrwin

    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: Tussen 18 en 23 jaar
    Uiterlijk + foto’s:
    Innerlijk:
    Extra’s:


    Regels
    - Eén rol per persoon
    - Vul je rol zo snel mogelijk in, zodat wel eerder kunnen beginnen
    - We houden de mannen en vrouwen gelijk. Vier om vier
    - Bij veel animo kan ik nog rollen openen. Maar alleen als ik er vertrouwen in heb
    - Minimaal 200 woorden per post. Meer mag, minder niet
    - Hou het gezellig buiten het RPG
    - We doden niemand in het RPG zonder overleg
    - Lol hebben is de grootste regel

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 20:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Man is prima ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een man?

    /

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 18:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeps ik zie nu net dat ik een foutje heb gemaakt o.ô
    Ik heb Robind19 niet bij de reserveringen neergezet. Nu hebben we dus een rol teveel. Phortion, als je wilt dan mag je van mij nog wel een meisje, dan kan AsshiexIrwin de laatste jongen wel nemen (: Dan loopt t wel gelijk denk ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vraagje he, maakt het uit hoe erg je iemand pijnigt/jezelf peinigt? Je kan namelijk net zo goed een bijl hebben maar iemand daar heel 'voorzichtig' en ondiep mee pijnigen en dan maakt het niet zo heel veel schade.


    Ludovico Einaudi

    Dan neem ik graag een meisje^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Memaze schreef:
    Vraagje he, maakt het uit hoe erg je iemand pijnigt/jezelf peinigt? Je kan namelijk net zo goed een bijl hebben maar iemand daar heel 'voorzichtig' en ondiep mee pijnigen en dan maakt het niet zo heel veel schade.

    Het is een horror, dus zoveel mogelijk bloed is natuurlijk leuker haha. Maar stel dat jouw personage wat angstig is met het pijnigen van mensen, kan het dat die voorzichtig is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)
    Het is een horror, dus zoveel mogelijk bloed is natuurlijk leuker haha. Maar stel dat jouw personage wat angstig is met het pijnigen van mensen, kan het dat die voorzichtig is.

    Nee, dat niet haha. :3
    Wie van de personages draait dan zeg maar de fles?
    Is dat de persoon die voorheen werd uitgekozen door de fles,
    die dan dat maal draait?


    Ludovico Einaudi

    Mag ik nog een jongen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Memaze schreef:
    (...)
    Nee, dat niet haha. :3
    Wie van de personages draait dan zeg maar de fles?
    Is dat de persoon die voorheen werd uitgekozen door de fles,
    die dan dat maal draait?

    Jup (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:


    Lillith 'Lilly' Mariana Hale





    Leeftijd:
    Net 19 geworden, op 2 september





    Uiterlijk + foto’s:
    Lillith is een redelijk mooi en uniek meisje. Ze is bij haar uiterlijk te beschrijven als 'zacht'. Lillith is een heel charmante, jonge, en sportieve vrouw. Dat laatste is echt een passie voor haar. Ze doet het meest aan, dans en acrobatisch turnen (cheerleaden). Je kunt goed aan haar lichaam merken dat ze negen uur per week gaat sporten. Ze heeft buikspieren die je toch wat kan merken en ook een paar beenspieren. Ze is niet erg groot met haar 1m65. Lillith heeft erg lichte blauwe ogen die de meeste van familie ook hebben. Sommige vinden het schattig anderen vinden het vreemd bij z'on haar passen. Haar haren zijn donkerbruin en komen tot net onder haar borsten. Lillith was het liefst blond geweest ook al is niemand dat in haar familie. Ze accepteert zichzelf ook niet en weet altijd de détails te vinden. Haar ogen zijn omringd door niet erg lange wimpers. Soms doet ze er zelf valse aan of doet er gewoon veel mascara op. Boven haar oog komt ook vaak een lijntje eyeliner. Meestal best dun,want haar ouders willen dat ze natuurlijk blijft. Ze heeft een smal neusje en roze, volle lippen. Lillith houdt van kleurrijke en nieuwe kleren. Ze draagt ook veel van mode, maar dat komt ook omdat ze een beetje een meeloper is. Ze is nooit degene die dingen beslist of zelf de mode maakt.
    Innerlijk:
    Lillith is in drie woorden te beschrijven als 'Lief, verlegen, zacht'. Het is iemand die mensen niet erg snel kwaad zou doen. Lillith maakt best makkelijk vrienden maar soms ook de verkeerde. Ze probeert altijd lief met andere te zijn. Ze kan haar gevoelens moeilijk beheersen en ze kan soms van schreeuwen naar plotseling blij. Niemand begrijpt haar en zij zichzelf ook niet. De meeste mensen mogen haar wel, maar niet meer. Ze heeft nooit een beste vriend of vriendin gehad, alleen gewone of goeie vrienden. Lillith is erg verlegen bij onbekende mensen en zou nooit zelf een gesprek beginnen. Ze begint ook nerveus te worden dan, en stottert een beetje. Vooral bij jongens. Lilly voelt zich niet goed bij jongens door haar eerdere en enige relatie. Ze werd verliefd op een jongen die haar misbruikte en bevelen gaf. Hierdoor denkt ze dat alle jongens zo zijn en ze praat niet graag tegen hun. Lilly houdt wel van avontuur en leert graag nieuwe dingen, reizen is bijvoorbeeld helemaal haar ding. Met iedereen is ze zacht en voorzichtig, ze is bang om mensen te kwetsen zoals vaak bij haar word gedaan. De mensen hebben altijd wel iets om over haar te rodellen. Vaak doet ze alsof ze dit niet erg vindt ook al kan ze er 's avonds uren om huilen. Niemand weet hoe gevoelig en breekbaar ze eigenlijk wel is. Lillith laat snel mensen in haar muur komen omdat ze geen 'nee' durft te zeggen. Ze komt dan in de moeilijkste situatie's terecht en heeft foute vrienden. Als je haar vertrouwen kwijt bent, dan zal dat ook voor altijd zijn. Ook al laat ze zichzelf doen zal ze je haten en in zichzelf je dood willen. Lillith was de laatste tijd erg depressief en haar ouders hebben haar Hiervoor ingeschreven in het spel, tot haar grote spijt. Er zijn mensen die ze niet kent, en ze is er ontzettend zenuwachtig voor.
    Extra’s:
    Lillith is gek op vlinders en heeft er veel spullen van. Ze vindt hen net als zichzelf zacht en kleurrijk.


    Tadamm ... Ongeveer af, denk ik. Moet ik iets veranderen ?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 19:00 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    KillianHook schreef:
    (...)
    Jup (:


    Eigelijk is het handig als zodra je gedraaid word je aangeeft of weigerd zodat de andere daar makkelijk op in kunnen spelen.

    Robind19 schreef:
    (...)

    Eigelijk is het handig als zodra je gedraaid word je aangeeft of weigerd zodat de andere daar makkelijk op in kunnen spelen.


    En dat is niet het idee?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry

    Robind19 schreef:
    Sorry


    Haha, hoe moeten we dat anders gaan doen? Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.