• "Round and round and round it goes. Where it stops, nobody knows."




    Draai het flesje, een van de bekendste spellen die er bestaan. Een groep onbekende van elkaar word uitgenodigd het spel te spelen, maar dan met andere regels:
    - Als jouw fles op een van de andere terecht komt ben je verplicht deze een kus te geven. Wanneer je voor een tweede keer op dezelfde persoon terecht komt ga je verder
    - Wanneer jij of de persoon waar de fles op terecht kwam weigert, moet de persoon die niet weigert de persoon pijnigen d.m.v verwonding
    - Wanneer iemand meer dan twee keer geweigerd heeft moet deze een van zijn medespelers verwonden. Wanneer hij dit weigert moet hij zichzelf verwonden
    - Wanneer beiden personen weigeren gooien de twee een dobbelsteen. Wie het hoogst gooit verwond de ander
    - De persoon die moet verwonden mag dit niet weigeren. Het is de weigeraar zijn eigen keuze
    - Je mag niet tweemaal hetzelfde wapen achter elkaar gebruiken
    - De persoon die levend deze avond afsluit heeft gewonnen en mag gaan



    Rondom jullie liggen verschillende wapens:
    Messen
    Een pistool
    Een hakmes
    Glasscherven
    Een schaar
    Een aansteker


    Wanneer de personen dit lezen weten ze al dat er iets niet klopt. Ze proberen eerst weg te komen uit het huis, maar alle deuren en ramen zitten op slot. Ze zijn gedwongen het spel te spelen en besluiten maar te beginnen…

    Waar de fles eindigt bepaal ik via een random-ding op internet
    Rollen: Houd mannen en vrouwen gelijk!

    Het getal voor jouw naam is het getal welke de random picker in gaat.
    1- Mannelijk - Gereserveerd - KillianHook
    2- Vrouwelijk - Katja Verona Wilksen - Memaze
    3- Vrouwelijk - Lillith 'Lilly' Mariana Hale - Levinia
    4- Mannelijk - Gereserveerd - Mashtonx
    5- Vrouwelijk - Gereserveerd - Phortion
    6- Vrouwelijk - Gereserveerd - Dashner
    7- Mannelijk - Gereserveerd - Caraphernelia
    8- Vrouwelijk - Gereserveerd - Thaluke
    9- Mannelijk- Gereserveerd - Robind19
    10- Mannelijk - Gereserveerd - AsshiexIrwin

    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: Tussen 18 en 23 jaar
    Uiterlijk + foto’s:
    Innerlijk:
    Extra’s:


    Regels
    - Eén rol per persoon
    - Vul je rol zo snel mogelijk in, zodat wel eerder kunnen beginnen
    - We houden de mannen en vrouwen gelijk. Vier om vier
    - Bij veel animo kan ik nog rollen openen. Maar alleen als ik er vertrouwen in heb
    - Minimaal 200 woorden per post. Meer mag, minder niet
    - Hou het gezellig buiten het RPG
    - We doden niemand in het RPG zonder overleg
    - Lol hebben is de grootste regel

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 20:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 15:25 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: robin Tigrisblack
    Leeftijd: Tussen 18 en 23 jaar. 19-11-1994 dus 19
    Uiterlijk + foto’s: Robin heeft blond haar. Waar die veel zijn best op doet. Hij laat het sinds kort groeien over zijn ogen.Hij heeft blauw met groene ogen. Zijn lichaams taal is vaak neutraal. veel meiden vinden hem op eerste instantie wel een 'leuke'jongen tot ze hem leren kennen. hierdoor gaan ze relaties ook stuk.
    Innerlijk: Robin is een vreemde jongen. Zijn humor ligt eigenlijk wel bij andere pesten. Vroeger was die ook echt een pester. Toen die de brief las dacht die hier wel een lol in te beleven. Weigeren ging die toch Niet.maar voor zijn vrienden was die aardig. hij gebruikte eigenlijk altijd het pesten om zich zelf te beschermen. hem boeide het nooit dat mensen hem haatte. zolang hij zijn vrienden maar had. voor hij een pester werd heeft hij 3 zelfmoord pogingen op zijn naam staan. waar hij nu nooit meer aan denkt. hij heeft zijn leven veranderd. maar niet de positieve kant op.voor hij zo werd had hij andere vrienden. die nu niks meer van hem willen weten. daar baalt hij wel van. maar steeds minder.
    Extra’s: Robin heeft in zijn jeugd veel mee gemaakt hoe het hem zo gemaakt heeft. Hierdoor houd hij zich groot koste wat kost.




    Sorry voor kortheid ben slecht in dit soort dingen.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 21:13 ]

    En zo zal ik hem er ook niet bij zetten. Lever een goede rol in, werkende plaatjes, een beetje meer uitgebreid en dan mag je van mij best mee doen. En let een beetje op je ABN alsjeblieft? Ik weet dat niet iedereen even goed is in Nederlands, maar hoofdletters na elke punt lijkt me niet heel erg lastig (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 21:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    zo beter?? als hij zo nog niet goed dan spijk me dat.

    Robind19 schreef:
    Naam: Robin Tigrisblack
    Leeftijd: Tussen 18 en 23 jaar. 19-11-1994 dus 19 jaren oud.
    Uiterlijk + foto’s: Robin heeft blond haar, waar hij veel zijn best op doet. Hij laat het sinds kort groeien tot over zijn ogen. Hij heeft blauw-groene ogen. Zijn lichaamstaal is vaak neutraal. Veel meiden vinden hem op eerste instantie wel een 'leuke' jongen tot ze hem leren kennen. Hierdoor gaan zijn relaties ook stuk.
    Innerlijk: Robin is een vreemde jongen. Zijn humor ligt eigenlijk wel bij andere pesten. Vroeger was hij ook echt een pester. Toen hij de brief las dacht hij hier wel een lol in te gaan beleven. Weigeren ging hij toch niet. Maar voor zijn vrienden was hij aardig. Hij gebruikte eigenlijk altijd het pesten om zichzelf te beschermen. Het boeide Robin niet dat mensen hem haatte. Zolang hij zijn vrienden maar had. Voor hij een pester werd heeft hij drie zelfmoordpogingen gedaan, waar hij nu nooit meer aan denkt. Robin heeft zijn leven veranderd, maar niet de positieve kant op. Voor hij zo werd had hij andere vrienden, die nu niks meer van hem willen weten. Daar baalt Robin wel van, maar dit word steeds minder.
    Extra’s: Robin heeft in zijn jeugd veel mee gemaakt. Hierdoor is Robin geworden wie hij nu is. Hij houd zich nu groot koste wat kost.




    Sorry voor kortheid ben slecht in dit soort dingen.


    Ik heb je zinsopbouw en woordenkeuze zo min mogelijk veranderd maar je een eindje opweg geholpen met spelling. Ik weet niet of het welkom was, maar ik heb hier en daar wat woordjes aan elkaar geplakt en hoofdletters verwijderd en toegevoegt. Die zijn vetgedrukt/doorstreept en heb hier en daar wat spaties en punten en komma's toegevoegt. Ook heb ik 'die' vervangen door 'hij' of 'Robin'.
    Is om je te helpen hoor!

    Daarnaast staat niet alles op zijn plek. Dat van de zelfmoordpogingen, kun je beter bij extra zetten.
    En 'Veel meiden vinden hem op eerste instantie wel een 'leuke' jongen tot ze hem leren kennen.
    Hierdoor gaan zijn relaties ook stuk.' passen beter bij het onderdeel 'innerlijk'!

    Ik ben ook niet mevrouw perfect hoor bby. Ik heb (ja, nog steeds) moeite met d/t en ik kan geen zinnen ontleden en schrijf te vaak 'en' achter een komma terwijl het eigenlijk óf een komma óf een 'en' hoort te zijn. :(

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 21:41 ]


    Ludovico Einaudi

    Memaze schreef:
    (...)

    Ik heb je zinsopbouw en woordenkeuze zo min mogelijk veranderd maar je een eindje opweg geholpen met spelling. Ik weet niet of het welkom was, maar ik heb hier en daar wat woordjes aan elkaar geplakt en hoofdletters verwijderd en toegevoegt. Die zijn vetgedrukt/doorstreept en heb hier en daar wat spaties en punten en komma's toegevoegt. Ook heb ik 'die' vervangen door 'hij' of 'Robin'.
    Is om je te helpen hoor!


    Heel erg bedankt ik waardeer dit echt. Normaal doe ik dit per mobiel en dan heb je groot en deels autocorrectie handig dus. Met hoofdletters maar dit was via computer en dat die tja dat was gewoon dom van mij

    Mag ik een meisje? En als dat niet mogelijk Is graag een jongen.


    We've lived in the shadows for far too long.



    ~ Katja Verona Wilksen ~

    *18,2. Verjaart op: 18 Juli.*
    [FC: Kristen Stewart.]

    ‘Sometimes you make choices in life
    but sometimes choices make you.’


    {} Uiterlijk {}

    Uitdagende ogen
    Katja kan met haar groengrijze kijkers heel uitdagend kijken. Haar ogen kun je vergelijken met de nachtkijkers van een kat. Ze accentueert haar ogen graag met een aantal lagen mascara, oogschaduw en oogpotlood. Zonder deze hoeveelheden make-up krijgt haar gezicht de uitdrukking van een panda zonder zijn kenmerkende, zwarte kringen. Katja draagt niet zo zeer gewaagde kleding maar eerder de soort kledij die de kleine hoeveelheid rondingen die ze heeft, accentueert. Katja’s wenkbrauwen staan aan de uiteinden een beetje omhoog, wat haar extra uitdagend doet lijken.

    Wilde haren
    Toen Katja klein was had Katja haar haar altijd tot schouderlengte. Naarmate ze ouder werd heeft ze haar haar langer laten groeien tot haar haar de lengte van haar borsten had bereikt. Ze draagt het bijna nooit vast. Waarom zou je iets vast zetten en opsteken of verbergen onder een hoed als het veel mooier is wanneer het los, de zachte huid op je nek en schouders streelt? Bovendien houd Katja niet van teveel gedoe. Als het maar comfortabel is. Katja’s haren versterken haar innerlijk en doen haar nóg rebelser lijken. Ze beschikt gelukkig niet over krullen.

    Uniek gezicht
    Gelukkig heeft Katja het bolle babygezichtje niet geërfd van haar vader. Echt, niks persoonlijks. Ze is gewoon blij dat ze zelf geen babygezicht heeft aangezien het totaal niet bij haar karakter past. Katja is gezegend met een smal, zuiver en ovaal gezichtje. Ze heeft weinig opmerkelijke oneffenheden, afgezien van een paar moedervlekken. Haar neus is redelijk spits en ze beschikt niet over volle, dikke lippen. Mooi, lijken ze in ieder geval niet volgespoten met botox. Je ziet Katja’s jukbeenderen niet overduidelijk zitten, maar ze zijn er wel. Ze benadrukt haar jukbeenderen alleen jammer genoeg niet.

    Katja’s lichaam en kledij
    Zoals ik al omschreef heeft Katja weinig rondingen. Wel benadrukt ze deze af en toe. Het jammere is dat Katja een sportieve kledingstijl heeft en dus niet beschikt over een uitgebreide collectie jurken met taille. Nee. Katja’s heeft maar één collectie en dat is de collectie Dr. Martens schoenen die ze heeft. Ze koopt elk jaar weer opnieuw een paar Dr. Martens schoenen en van andere items heeft ze er max. 3. Ze is overduidelijk geen shop-a-holic. Katja is 1.65 meter lang. Ongeveer de gemiddelde Nederlandse studente. De oversized truien die ze maar al te graag draagt wanneer ze het koud heeft – 2/3e van de tijd dat ze uit haar comfortabele bed is – doen haar nóg kleiner lijken.

    ‘Life is too
    short to not orgasm every day.´




    {} Innerlijk {}

    Binnenvetter én opkropper
    Doordat Katja vooral met jongens omging en in een gezin met 4 mannen en 1 vrouw is opgegroeid heeft ze nooit geleerd om over haar gevoelens te praten. Ze praat ook het liefst over luchtige onderwerpen zoals wasmiddel en voetbal. Niet dat voetbal een luchtig onderwerp is, onder de jongens. Als je fan van een andere club bent kunnen de discussies weleens hoog oplopen. Katja is betrouwbaar aan gezien ze, zoals hierboven verteld, niet van zware onderwerpen houd en daarom ook niet over jouw problemen zal praten met anderen. En daarbij, soms kunnen die problemen nogal emotioneel zijn en als er één ding is waar Katja niet van houd, zijn het wel emoties. Katja is iemand die het liefst praat over bloemetjes, sport of tv-shows. Veel mensen schatten haar simpel, maar echter heeft Katja hele diepe gedachten. Bij Katja stapelen de irritaties zich op en komen er dan in één keer uit. Een soort tijdbommetje met ogen en een mond dus. Wanneer ze boos is uit zich dat in impulsieve acties en woorden waarvan ze negen van de tien keer, spijt van krijgt.

    One of the guys
    Katja is jongensachtig. Dikke, driedubbele feit. Ze kan zich uiterst vinden in de sarcastische plagende (en soms zelf spottende) humor van de meeste jongens. Niet alleen dat, ze interesseert zich ook in jongenssporten, jongens hobby’s en haar libido is nogal hoog nét als dat van de meeste mannen en hier praat ze dan ook luchtig over met haar vrienden. Katja heeft een hekel aan de rolpatronen van meisjes en jongens. Voetbal een jongenssport? Bouw een mannenbaan? Bitch please. Katja vind dat ze dit rolpatroon mag doorbreken met haar koppige, eigenwijze karakter. We leven immers in het jaartal 2000 en niet in de middeleeuwen, of wel? Doordat Katja zo uniek is en zoveel verschilt van de meeste meisjes is het moeilijk om haar niet aardig te vinden als jongen-zijnde.

    Nieuwsgierig en voor altijd jong
    Katja is koppig en eigenwijs, maar heeft zonder mokken het advies van haar oud lerares Nederlands aangenomen: Zolang als je kunt blijven studeren. Werken is een vermoeiende arbeid. Ze studeert nu Filosofie en heeft geen idee wat ze hiermee wilt bereiken en wat dit nut heeft op het vak dat ze later wil gaan uitoefenen maar het leek Katja een hele interessante studie. Misschien heeft het later wel nut, als ze het vak journalist gaat uitoefenen? Ze heeft nog geen idee. Het is wel een vak dat goed bij Katja past. Ze is namelijk erg nieuwsgierig, een beetje té. Doordat ze heel nieuwsgierig is kunnen mensen haar weleens een bemoeial vinden. Ze heeft een hekel aan adviezen krijgen en geven en is vaak slechts een luisterend oor en wilt niemand iets opleggen. Katja wilt het gewoon graag weten, meer niet. Ze heeft er geen slechte bedoelingen mee en zal het ook niet doorvertellen. Ze weet zelf hoe irritant het is aangezien haar moeder het meest bemoeizuchtige kritische kreng op aarde is. “But i do love her.” Ja, de appel valt niet ver van de boom. De ketel verwijt de pot, laten we maar zeggen. Wow, twee spreekwoorden. Applaus, even de kaarsjes op de taart aansteken.

    {} Extra’s {}

    Katja heeft al meerdere keren seks gehad en beschikt over een prima jeugd zonder teveel drama.

    {} Relaties {}
    Friends with Benefits-achtige relatie met Thomas.

    ´Bite marks are love notes,
    written in flesh´




    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 20:02 ]


    Ludovico Einaudi

    Phortion schreef:
    Mag ik een meisje? En als dat niet mogelijk Is graag een jongen.

    Volgens mij zijn de meisjes nu vol! :3


    Ludovico Einaudi

    Mag ik een man? :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Mag ik een jongen?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phortion wil je een man of zeg je laat maar?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lijst is ge-update (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal proberen Valerie morgen af te maken.
    Was vandaag pas thuis om half 5 en moest daarna nog hond uitlaten, en boodschappen doen. Zo meteen ga ik met mijn oude klas naar een klassenuitje, waar ik enkel mee naar toe ga als afscheid.
    En morgen ben ik toch vrij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    Ik zal proberen Valerie morgen af te maken.
    Was vandaag pas thuis om half 5 en moest daarna nog hond uitlaten, en boodschappen doen. Zo meteen ga ik met mijn oude klas naar een klassenuitje, waar ik enkel mee naar toe ga als afscheid.
    En morgen ben ik toch vrij.


    Is goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.