• Ja, ik weet het dus niet zeker, omdat ik nooit echt verliefd geweest ben.
    Maar het zit zo;
    Ik heb een goede vriendin en vorig jaar is ze uit de kast gekomen, ze is bi.
    Maar sinds dit jaar ga ik beter met haar om, en het lijkt erop of ik verliefd op haar ben. Maar ik heb ook nog steeds wel interesse in jongens.
    Het probleem is alleen dat ik nog nooit echt verliefd ben geweest, dus ik weet ook niet of dit nou echt verliefd is of dat ik haar gewoon bewonder.
    Of misschien omdat zij bi is dat ik het me verbeeld dat ik het ook ben.
    Het maakt mij overigens niet veel uit wat ik ben, ik ben opgevoed in een gezin waar ze niet moeilijk doen enzo.

    Maar toch, eigenlijk vroeg ik me dus af of er mensen zijn die dit ook meegemaakt hebben en wat ze deden, of gewoon mensen die tips hebben.
    Ik weet namelijk niet meer zo goed wat nou mijn echte gevoelens zijn.
    Alvast bedankt!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik denk dat jij het beste weer of je verliefd bent op dat meisje of niet ;)
    Zelf heb ik zoiets nooit meegemaakt, dus ik heb helaas geen tips.

    Ik weet wat je bedoelt, ik heb het ook met een vriendin. Vorig jaar merkte ik aan mezelf dat ik heel erg mijn best deed voor mijn vriendin M, ik wilde graag gezien worden. Ik vind het heel erg fijn om bij haar in de buurt te zijn en er begonnen zelfs fantasieën voorbij te komen. Na een tijdje is dat weggeëbd, maar het is er nog steeds. Zelf weet ik ook niet wat ik er mee aan moet, of ik nou bi ben of dat het idd gewoon bewondering is. Gezien zij anderhalf jaar ouder is, kan dat laatste ook van toepassing zijn.
    Oké, aan dit verhaal had je misschien niet veel, maar het komt er op neer dat je niet de enige bent! Ik denk dat heel veel jongeren met hun op hol geslagen emoties en hormonen te kampen hebben. Het zal (denk ik) vanzelf wel duidelijk worden, ik denk dat je het maar gewoon moet afwachten...

    Geloof me als je echt verliefd ben dan merk je het wel... ben nu ook voor het eerst echt verliefd ik weet het van hem hij niet van mij haha.
    (Nu merk ik dat ik voorheen nooit echt verliefd was)

    Je voelt:
    Kriebels
    Als je aan hem/haar denk moet je lachen
    (In mijn geval) wordt je onrustig als je hem/haar ziet.
    Je bent jaloers als je stelletjes ziet
    Je wilt het van de daken schreeuwen.
    Je wilt zijn/haar geur ruiken en handen voelen.
    '
    Dus ja je merkt het vanzelf als je echt verliefd bent... en het enige wat ik anders kan verzinnen is: probeer het uit....
    :Y):Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik maar gewoon afwacht. Ik heb iedergeval nog niet het gevoel dat ik echt heel erg verliefd ben.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik denk dat als je écht verliefd bent, en je nergens anders meer over kan/wil praten, het wel duidelijk wordt. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het kan ook simpelweg een kleine crush zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat het het begin van een verliefdheid is, haha. Volgens mij kun je inderdaad beter nog even afwachten of je gevoelens voor haar nog zullen groeien of dat het inderdaad een soort mini-crush is. Ik denk in ieder geval niet dat je je heel veel zorgen moet maken om je geaardheid, aangezien je zelf zegt dat zij bi is en dat je ouders er ook geen probleem van zouden maken moest je bi zijn. Nog veel succes ermee en ik hoop voor je dat het goed afloopt en dat er misschien zelfs iets bloeit tussen jullie. ^-^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    nou je zou best haar leuk kunnen vinden en nog steeds interesse kunnen hebben voor jongens toch?

    Persoonlijk is zie ik het altijd zo, als je niet weet hoe het voelt om verliefd te zijn moet je er niet over nadenken je moet gewoon afwachten en wanneer je het voelt zul je vanzelf beseffen dat dit het gevoel is.
    Idk of zij interesse toont in jou of alleen op vriendschappelijke manier want als dat zo is is het misschien beter om het gewoon vriendschap te laten en er verder niet over na te denken maar als zij interessse toont in jou.. Ja ik zie het altijd zo van ik wil bij iemand zijn, denk aan diegene, doe extra mijn best voor diegene, etc. Misschien helpt t om erover na te denken wat je nu eigenlijk zou willen? zou je t voor je kunnen zien om iets met dr te hebben en maakt dat je dan weer gelukkig, etc.
    maar misschien is het ook wel beter om het gewoon te laten rusten en te kijken wat er gebeurt. Maarja dat is ook waar je jezelf prettig bij voelt enzo.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dankjewel voor jullie reacties en tips! Ik heb het echt superveel aan!

    X


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik denk dat als je echt verliefdbent, dat wel duidelijk zal zijn. Dan wil je niks anders dan hem of haar. Als er twijfel is, is het een grote kans dat het er (nog) niet is. Je zou de verliefdheid wel zelf kunnen laten groeien, maar dan moet je dat ook willen. Wacht gewoon af, dat is mijn tip.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben zelf biseksueel en toen ik voor het eerst verliefd werd op een meisje, twijfelde ik eerst heel erg of ik wel echt verliefd was.
    Ik heb toen een tijdje afgewacht en er met een vriendin over gepraat. Ze heeft mij gelukkig gesteund en na langer afwachten wist ik zeker dat ik echt was.

    Ik zou dus gewoon even afwachten en er met een andere vriendin over praten, of bijv. met je mentor, want dat heeft mij ook geholpen. En of je het tegen je vriendin wilt zeggen, dat moet je helemaal zelf bepalen.

    Succes ermee!


    ''I'm not apologizing for loving you.'' ~KellyHoranXx

    Ik geef toe ik heb een poosje flink getwijfeld omdat ik graag knuffelde en weet ik het met een vriendin maar nu ik een vriendje heb lijkt het alsof het voor mij niet anders kan. Ik denk dat iedereen wel gewoon een fase heeft. Ik zelf heb er met niemand over gepraat toen behalve iemand hier, maar als je er echt mee zit zou ik het wel met iemand bespreken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zelf ben ik bi, en de eerste keer dat in een "crush" op een ander meisje had was het vreemd. Het voelde "niet normaal", want ik moest toch op jongens vallen? Tenminste, zo hoorde het. Dat werd overal gezegd. (Inmiddels ben ik 22 jaar, toen was ik 15 jaar.) Uiteindelijk heb ik inderdaad afgewacht en er met een van mijn vrienden over gehad (die hier helemaal niet raar van opkeek, die had blijkbaar al wat gemerkt aan me). Na een tijdje ging het van een crush naar daadwerkelijke verliefdheid, al had ik het haar nooit gezegd. Ik had afstand genomen (met pijn in mijn hart), en zo'n jaar later hoorde ik via via dat ze uit de kast was gekomen en een vriendin had. Dat was de eerste keer dat het echt voelde alsof mijn hart gebroken was. Als je het zeker weet, wees eerlijk. Zij was ook eerlijk tegen jou, zij verdiend hetzelfde als je echt verliefd bent.

    In elk geval veel sterkte. En of je nou hetero, bi, of bicurious bent, je bent wie je bent en je moet jezelf maken zoals je jezelf wilt hebben. Hou je voor niemand tegen, zelfs niet voor jezelf. Good luck!


    I'm your little ray of pitch black.