• Ik weet eigenlijk niet of ik dit hier moet posten.
    Maar er blijft continu een 1 staan bij mijn profiel button omdat ik 1 nieuwe prive bericht zou hebben?
    Maar ik heb juist mijn box geleegd en heb dus geen berichtjes meer maar die 1 blijft??
    En ik vind het enorm irritant dus weet iemand hoe ik het weg krijg?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Heb het zelf nooit gehad, dus ik heb geen idee hoe je het weg krijgt.


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat het 1) een spookbericht is of 2) je hebt per ongeluk een bericht over 't hoofd gezien.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 23:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarschijnlijk moet je even uit en weer inloggen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik heb al mijn boxen leeg gemaakt.. Druk ik op ongelezen berichtjes komt er niks in beeld?
    Dus over het hoofd gezien is het denk ik niet.
    Heb ook opnieuw ingelogd en uitgelogd en dat ding blijft nog steeds staan.
    Iemand nog ideeën hoe ik dit weg krijg?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    ik heb al mijn boxen leeg gemaakt.. Druk ik op ongelezen berichtjes komt er niks in beeld?
    Dus over het hoofd gezien is het denk ik niet.
    Heb ook opnieuw ingelogd en uitgelogd en dat ding blijft nog steeds staan.
    Iemand nog ideeën hoe ik dit weg krijg?


    Dat is vreemd. Bij instellingen kun je ook al je berichten verwijderen. Dat kun je ook nog proberen; dan moet 'ie wel weg zijn, lijkt me.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    @puzzlette thanks, nu is hij weg !

    Probleem opgelost ! :)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    @puzzlette thanks, nu is hij weg !

    Probleem opgelost ! :)


    Fijn dat het is opgelost!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klacht opgelost -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."