• http://www.quizlet.nl/stories/143003/-the-supernatural-games--thg-tvd-and-to-/

    Mensen, de makkelijke slachtoffers voor de wezens in het donker.
    De wezens in het donker, die geen licht kunnen verdragen.
    "Dieren" Die veranderen met volle maan, sneller zijn dan normale wolven.
    Alles kan in de 75ste Honger Spelen, en daar bedoel ik dan ook echt mee, alles.

    Het is 12+, de genre's zijn FanFiction & Drama, en de story is lopend, het gaat over Vampire Diaries en The Originals, misschien komen er later meer fandoms bij! :)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 17:57 ]


    "Have always a backup plan" -K.

    Up want er is al lang niet op gereageerd en anders moet ik het weer opnieuw schrijven.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:53 ]


    "Have always a backup plan" -K.

    Je mag niet uppen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het was al 116 dagen oud. Dus...


    "Have always a backup plan" -K.

    Als je tussen de regels gaat kijken mag je een topic niet bumpen als je geen nuttige informatie hebt. En omdat dit een reclame topic is mag dit volgens mij ook niet eens.

    - Je mag topics niet omhoog schoppen. Dit houdt in dat je niet mag reageren op een topic waar al lang niet op gereageerd is, tenzij je reactie nuttige informatie bevat. Ook mag je niet binnen een paar uur reageren op je eigen topic, om daar mee te bereiken dat (meer) users (alsnog) reageren.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 20:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor reclame is dit toch nuttige informatie?


    "Have always a backup plan" -K.

    Ik ga hier niet in discussie over, lees de regels.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    S_Mikaelson schreef:
    Up want er is al lang niet op gereageerd en anders moet ik het weer opnieuw schrijven.


    - Uppen mag niet
    - Een tweede promotietopic mag niet

    Staat letterlijk in de regels.

    En nee... :') een 'Up-bericht' is geen belangrijke informatie.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys