Om het even heel simpel te zeggen: Quizlet is mijn thuis geworden. Ik kwam laatst weer tot de conclusie dat het niet uitmaakt waar ik ben of naar wat voor school ik ga, ik zal mij altijd een buitenbeentje voelen, maar op Q is dat niet zo. Hier zitten mensen met ongeveer dezelfde interesses, dezelfde verslavingen, dezelfde problemen. Hier begrijpen mensen je als je zegt hoe je je voelt. Nee, de sfeer is niet altijd even top en soms snap ik ook niet waarom mensen zo erg door moeten draven in hun mening en per se willen dat iedereen het met hen eens is, maar alsnog voel ik mij hier dan meer thuis dan op menig andere plek. In je gezin heb je dat soort lelijke irritante discussies immers ook vaak genoeg, dus eigenlijk is het gewoon een familie kwaaltje ^^
De leukste dingen aan Q op het moment vind ik het RPGen, en zoals we laatst bij Yolanda logeerden, dat was gewoon prima en perfect. Voor even geen vreemd anders persoon zijn. Ik heb nu al zin in de dertiende van December als er een hele groep in Utrecht naar the Hobbit gaat. En bovendien vind ik de whapp groep met Ellie, Roos en Femke ook echt heel fijn. Het feit dat je je ergens thuis voelt, maakt dat alle momenten dat je je ergens anders helemaal niet thuis voelt te overbruggen zijn. Uiteindelijk kom je immers altijd weer thuis. Het is eigenlijk mijn eigen Hogwarts, om die vergelijking er maar even in te houden.
[ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 19:27 ]
Happy Birthday my Potter!