Chase Kay Norwin -
"Natuurlijk was het raar om tegen een camera aan te praten, maar het gaf mij een goed gevoel dat meerdere mensen me later op het internet konden zien."
Plotseling komt Annalynn de kamer binnenrennen. 'Jeaann!' krijst ze en ze stormt op haar vriendin af. Ik glimlach, het is leuk om te zien hoeveel om ze om Jeannine geeft. 'Wat zei Valentine allemaal?' Dan wendt ze zich tot mij. 'Hey Chase.' Ik lach terug en steek mijn hand op. 'Hi.' Jeane vertelde over de verschrikkelijkste lerares van de hele school. 'Ik moet weer nablijven. Alsof ik niks beters te doen heb...' Ik zuchtte medelevend. 'Kreng.' zei ik zachtjes, niet iedereen hoefde te weten wat ik dacht over haar. Al snel kwam de gymleraar binnen en vroeg wat voor onderdelen we het liefst in de les zouden willen hebben. Direct gaf Jeane aan dat ze erg graag handbal wilde spelen. Dat was haar sport, dat wist ik. Ikzelf had niet echt een specifieke voorkeur voor een lesonderdeel, dus hield ik mijn mond. Al snel kwam Lexi binnen, begroette ons en begon rondjes te lopen. Ik riep een simpele "Hoi!" naar haar, zelfs al had ik haar nog geen kwartiertje geleden nog gezien. Ook Malencia kwam binnen maar ze zei niks. 'Hé Cia!' zei ik snel, niet wachtend op een antwoord. Opeens stopte Jeannine met lopen, toch liep ik door. Ze zei wat tegen Mr. Ridley en begon te basketballen, hoewel de bal al snel wegrolde. Ik ging in het middel van de zaal staan en rekte mijn kuiten. Dat waren mijn zwakke punten. Mijn kuiten, oh, die konden zo'n pijn doen. Hoewel mijn conditie niet mis is, zweet ik erg snel en keek ik naar de grond,om mijn rode hoofd voor de overige mensen te verbergen. Ik wist dat ze het toch te zien zouden krijgen, dus ademde ik diep in en sloeg ik mijn hoofd naar achter. Shit, het was woensdag. Vrijdag zou ik een filmpje uploaden van "een dag uit mijn leven". Daar zou ik vandaag aan beginnen. 'Meneer?' riep ik. 'Ik ben even weg, 'k kom zo terug.' Zo snel als ik kon rende ik naar mijn kamer, greep mijn camera onder mijn bed vandaan en sjeesde de gymzaal binnen, om daar de camera voor me te houden en hem aan te zetten. 'Hé allemaal.' glimlachte ik. Iedereen was zich ervan bewust dat ik een YouTube-kanaal beheerde en zover ik wist had niemand er last van. 'Ik ben Chase, zoals de meeste van jullie wel weten, en dit is… Een dag uit mijn leven.' Natuurlijk was het raar om tegen een camera aan te praten, maar het gaf mij een goed gevoel dat meerdere mensen me later op het internet konden zien. Eigenlijk was ik al een klein beetje beroemd, een YouTube-sterretje. Hoewel ik niet met veel special effecten werkten, of met professionele geluidsapparatuur. Ik filmde gewoon en wat er écht niet verstaanbaar was ondertitelde ik. Laatst werd ik aangesproken op straat en wilde er een meisje met me op de
foto. Mijn eerste stapje naar het sterrendom.
"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa