Chase Kay Norwin - "Mijn droom was om vierentwintig uur achter elkaar door te kunnen slapen."
Alex vroeg aan Malencia of ze goed had geslapen, waarop het meisje antwoordde: 'Met mij gaat alles oké, alleen mijn nacht was voor mijn gevoel veel te kort.' Tja, dat klopt. Mijn droom was om vierentwintig uur achter elkaar door te kunnen slapen. Met tussendoor een aantal eetpauzes. Inderdaad, ik was een enorme vreetzak. Maar doordat ik vaak naar de sportschool ging, zag je het niet aan mijn lichaam. Gelukkig. Toen ik vroeg wat we als eerste uur hadden, haalde Malencia haar schouders op. Ik wist dat ze vaak dingen vergat, dus was dit geen uitzondering voor mij. Stiekem herkende ik het wel, vergetelheid was iets wat mij ook dagelijks overkwam. Plotseling kwam Jeane de eetkamer binnenlopen, een goede vriendin van mij. Samen met Annalynn en haar vorm ik een vriendengroepje, of zoiets. Ik kan het gewoon goed met de twee meiden vinden. Al snel voegt Annalynn zich ook bij het gezelschap en gaat ze praten met Jeane, die een oververmoeide blik in haar ogen heeft. Ik zou later wel horen wat er aan de hand was, hoewel ik het - het liefst direct aan Jeane zou willen vragen. Ik bleef even stil en na een tijdje keek ze even naar me. Wat zou ze denken? Geen idee…
Even later wilde ze weglopen, maar kwam ze terug, om naar mij toe te lopen. Ze knuffelde me en keek me even aan, haar gezicht sprak boekdelen. Ik wist precies wat te doen, of beter gezegd, wat níét te doen, op dit moment. Ze keek even naar de rest en daarna richtte Jeane zich weer op mij. 'Dag.' zei ze vlug. 'Je kan altijd maar me toekomen, hè? Wat er ook is.' Maar al snel was ze verdwenen.
"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa