• Laat ook maar zitten, ik stop met Q.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:10 ]


    May StarClan light your path.

    Eh, wat was er nou?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LaJoie schreef:
    Oh god, hang nu niet het kind uit. Ik heb je beginpost niet kunnen lezen, maar als je zo kwaad wordt en wilt stoppen met Q gewoon omdat je je gelijk niet krijgt, ben je echt kinderachtig aan het doen.
    In sommige ruzies ben jij het die in de fout ging. Face it. Je krijgt niet altijd gelijk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Overkill schreef:
    Wow plot twist

    Didn't expect that, lol.

    Maar goed, als je een grap kan uithalen en die gaat niet zoals je verwacht, ga dan niet je verantwoordelijkheid ontlopen en huilen bij anderen.

    Het lijkt me dat ze op die andere site geen goed advies geven.

    Good luck in ieder geval.


    LaJoie schreef:
    Oh god, hang nu niet het kind uit. Ik heb je beginpost niet kunnen lezen, maar als je zo kwaad wordt en wilt stoppen met Q gewoon omdat je je gelijk niet krijgt, ben je echt kinderachtig aan het doen.
    In sommige ruzies ben jij het die in de fout ging. Face it. Je krijgt niet altijd gelijk.

    Pabu schreef:
    Eh, wat was er nou?

    Haar broer was een game aan het recorden en zij stoorde hem en ofcourse werd hij boos. Dat vond ze vreemd.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:31 ]

    LaJoie schreef:
    Oh god, hang nu niet het kind uit. Ik heb je beginpost niet kunnen lezen, maar als je zo kwaad wordt en wilt stoppen met Q gewoon omdat je je gelijk niet krijgt, ben je echt kinderachtig aan het doen.
    In sommige ruzies ben jij het die in de fout ging. Face it. Je krijgt niet altijd gelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Keep calm, keep calm. Dat mensen je niet direct gelijk geven (het zou best goed kunnen dat je niet gelijk hebt, je kan niet altijd gelijk hebben en dus ook niet verwachten dat mensen je altijd gelijk geven) wil nog niet zeggen dat je jezelf zou moeten haten. Het zijn ook geen k-reacties, ze zeggen gewoon eerlijk wat ze er zelf van vinden. Zijn ze dus ook meteen niet aardig als ze gewoon eerlijk zijn en jou net toevallig geen gelijk geven?

    We vallen je hier echt niet zomaar aan, maar je reactie is wel erg kinderachtig. Maar ik hoop dat het later wat beter met je zal gaan, aangezien ik niet denk dat jouw reactie alleen hierdoor komt, maar dat je misschien sowieso al niet goed in je vel zit en het allemaal even te veel wordt. Dat heb ik ook wel eens, alleen dan op andere manieren. Just cool a bit down, het komt heus wel goed.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:44 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wtf, hoezo dramatisch.


    Travel far enough, you'll meet yourself


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sommige reacties hier zijn net zo kinderachtig. Ze is dertien. Natuurlijk reageert ze niet als iemand van twintig, dat kun je ook helemaal niet van haar verwachten. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:06 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik geef het 2 uur, dan ben je weer terug. :'D

    Soms heb jij het gedaan, hoe vervelend het ook is. Deal with it :'D


    wat was dit ookalweer

    CupidWithAGun schreef:
    (...)
    Haar broer was een game aan het recorden en zij stoorde hem en ofcourse werd hij boos. Dat vond ze vreemd.


    Oh.
    Wat.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Overkill schreef:
    Wow plot twist


    In ieder geval, het was niet leuk wat je deed, het is beter om je excuses aan te bieden.


    Tijd voor koffie.

    Oké?

    Escapism schreef:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Legare schreef:
    (...)

    Mensen zeggen niet dat jij het fout doet, ze proberen je alleen maar te helpen door te zeggen dat alles met je broer gemakkelijk opgelost zou kunnen worden als jij je excuses aan hem zou aanbieden. Zij proberen jou een advies te geven, en het is natuurlijk jouw keuze of je dit wilt aannemen of niet, maar ik vind niet dat mensen jou 'k*treacties' geven.


    Ze zeggen door te zeggen dat zij haar excuses aan moet bieden, dat zij fout zit.
    Ik heb het bericht niet gelezen van haar omdat het verwijderd was. Maar ik vind dat mensen alleen op forums mogen reageren als het nuttig is, en niet van die kutreacties.

    iCalum schreef:
    (...)

    Ze zeggen door te zeggen dat zij haar excuses aan moet bieden, dat zij fout zit.
    Ik heb het bericht niet gelezen van haar omdat het verwijderd was. Maar ik vind dat mensen alleen op forums mogen reageren als het nuttig is, en niet van die kutreacties.

    Ik weet niet, maar de meeste reacties waren best nuttig. Als zij zonder reden een grap uithaalt als haar broer bezig is met iets wat hij niet zomaar over kan doen en daarom boos wordt, is het dan niet haar fout?
    Zelfs als ze 13 is zou ze even moeten nadenken over de gevolgen van haar daden.

    En voor dat 'alleen reageren als het nuttig is' kan je wel een suggestie aanmaken. Het is een openbaar forum, dus iedereen kan reageren hoe hij of zij wil. En dat mag gewoon.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 22:52 ]