• Ik ben bezig met de installatie van een laptop met office. Ik download hem, hij installeert en is klaar. Daarna is hij weg, niet terug te vinden op de laptop. Heeft iemand hier ervaring mee?


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen idee, sorry. Ik heb het via een usb geïnstalleerd (had het programma van een leerkracht gekregen) en dat werkte prima.


    16 - 09 - '17

    Well, ik ben erachter gekomen dat alles wel gewoon werkt, je kan documenten aanmaken en openen, maar hij laat gewoon nergens pictogrammen zien en als je erop zoekt, doet hij ook alsof hij niet bestaan. Bitch programma.


    Your make-up is terrible

    Raar.


    16 - 09 - '17

    Raar. Bij mij stond ie gewoon bij downloads.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    Raar. Bij mij stond ie gewoon bij downloads.


    De download map was helemaal leeg, zo weird.


    Your make-up is terrible

    Hm, ik ervaar geen problemen met Word, dus ik zou je niet kunnen helpen, maar het klinkt wel heel vervelend.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Handles schreef:
    (...)

    De download map was helemaal leeg, zo weird.

    Maar staat 'ie ook niet bij 'programma's' als je, je programma's wilt verwijderen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Maar staat 'ie ook niet bij 'programma's' als je, je programma's wilt verwijderen?


    Nope. Ook niet als ik zoek via de zijbar die je hebt bij Windows 8 of tussen de apps die er staan.


    Your make-up is terrible

    Bij mij is er een heel ander probleem. Alles is er, maar ik kan het niet openen. Ook geen opgeslagen bestanden, suckt heel erg. :c


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Handles schreef:
    (...)

    Nope. Ook niet als ik zoek via de zijbar die je hebt bij Windows 8 of tussen de apps die er staan.

    The fuck. Zo weird. Probeer 't nog eens te downloaden en kijk of je een melding krijgt met of je 'm al hebt. Zo ja, dan zou die er toch ergens bij moeten staan..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je kan in windows acht als je in het startscherm zit ook zoeken naar apps. Volgens mij kan je dan gewoon beginnen met typen. Als je dan 'word' of 'office' intypt, zie je dan geen apps verschijnen?


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    Hawkins schreef:
    (...)
    The fuck. Zo weird. Probeer 't nog eens te downloaden en kijk of je een melding krijgt met of je 'm al hebt. Zo ja, dan zou die er toch ergens bij moeten staan..


    Heb ik gedaan ja, ik kan hem gewoon elke keer opnieuw installeren.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan ja, ik kan hem gewoon elke keer opnieuw installeren.

    What-the-fack. Ik ga zo eens voor je rond zoeken hoor. Bij mij deed 'ie het namelijk meteen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.