• Hi!

    19 oktober 2014 organiseer ik weer een 5SOS/1D/QUIZLET fan meeting!!!
    Ik heb 1 maart en 30 april ook al meetings georganiseerd, die super waren!
    Alleen die bleven meestal wat kleiner,
    daarom wil ik deze keer dat er veel meer mensen komen dan de vorige keren!!!

    de info:

    Wanneer: 19 oktober
    Hoe laat: 13:00 (ik en wat friends staan er waarschijnlijk al om 12:30 te wachten!)
    tot hoe laat: er is niet echt een tijd wanneer het afgelopen is, dat mag je zelf beslissen!
    Waar: winkelcentrum Hoog Catharijnne in Utrecht (Utrecht Centraal) waar ooit de 1D store was, (dat is vlak bij de Mc Donalds en tegenover Media Markt!) Je kan trouwens als het goed is dag kaarten voor de trein kopen! Dus als je ver weg woont, dan moet je dat sws doen!!!
    Wat neem je mee: Geld, eten, drinken en een vriendin of meerdere als je dat graag wilt! (Het liefst iemand die ook Q heeft of iemand die in ieder geval fan is van 1D/5SOS)
    Wie komen er nog meer: Ik ga veel andere schrijfsters uitnodigen! Als je nog suggesties heb, hoor ik die graag! De mensen waarvan ik al weet dat ze komen zijn: TommoxLou, LouisHarry, HarryLouis, Vinception, Meteora, Nialler en nog wat peeps.
    Welke leeftijdscategorie: Er is niet echt een leeftijdscategorie, ik ben zelf 15 maar er komen mensen vanaf 12 t/m 20 ong. haha.


    (voor meer info kan je me een PB sturen!)



    De vorige fan meetings waren geweldig, dus deze derde gaat vast ook geweldig worden!

    Ik hoop heel erg dat ik jullie allemaal komen!




    xx Rianne :)

    Ik ga sws maar alleen


    Wherever you fall asleep, once you'll wake up in heaven(:

    Nou, ik reageer nog maar even:
    Ik kan niet.
    Treinverbod -_- en een Utrechtverbod, maar ik mag gelukkig nog wel naar de 1D film...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kan niet >.< Moet de halve dag werken meheheh :( Laat het me weten als er een nieuwe meeting komt


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Zin
    In
    Fuck


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Meh ik wil echt heel graag maar ik heb morgen koormiddag... volgende keer kan ik hopelijk wel! Als iedereen nou even in z'n story zet als er een nieuwe meeting komt, dan merk ik t vanzelf :)

    Komt er iemand met de trein langs beilen?


    Wherever you fall asleep, once you'll wake up in heaven(: