• Hi!

    19 oktober 2014 organiseer ik weer een 5SOS/1D/QUIZLET fan meeting!!!
    Ik heb 1 maart en 30 april ook al meetings georganiseerd, die super waren!
    Alleen die bleven meestal wat kleiner,
    daarom wil ik deze keer dat er veel meer mensen komen dan de vorige keren!!!

    de info:

    Wanneer: 19 oktober
    Hoe laat: 13:00 (ik en wat friends staan er waarschijnlijk al om 12:30 te wachten!)
    tot hoe laat: er is niet echt een tijd wanneer het afgelopen is, dat mag je zelf beslissen!
    Waar: winkelcentrum Hoog Catharijnne in Utrecht (Utrecht Centraal) waar ooit de 1D store was, (dat is vlak bij de Mc Donalds en tegenover Media Markt!) Je kan trouwens als het goed is dag kaarten voor de trein kopen! Dus als je ver weg woont, dan moet je dat sws doen!!!
    Wat neem je mee: Geld, eten, drinken en een vriendin of meerdere als je dat graag wilt! (Het liefst iemand die ook Q heeft of iemand die in ieder geval fan is van 1D/5SOS)
    Wie komen er nog meer: Ik ga veel andere schrijfsters uitnodigen! Als je nog suggesties heb, hoor ik die graag! De mensen waarvan ik al weet dat ze komen zijn: TommoxLou, LouisHarry, HarryLouis, Vinception, Meteora, Nialler en nog wat peeps.
    Welke leeftijdscategorie: Er is niet echt een leeftijdscategorie, ik ben zelf 15 maar er komen mensen vanaf 12 t/m 20 ong. haha.


    (voor meer info kan je me een PB sturen!)



    De vorige fan meetings waren geweldig, dus deze derde gaat vast ook geweldig worden!

    Ik hoop heel erg dat ik jullie allemaal komen!




    xx Rianne :)

    X_justme schreef:
    Hey,
    leuk idee maar ik ben 13 is dat dan niet ietwat jong voor jullie, anders kom ik!!


    Ik was de eerste keer ook 13 :')


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    X_justme schreef:
    Hey,
    leuk idee maar ik ben 13 is dat dan niet ietwat jong voor jullie, anders kom ik!!


    Ik en mijn meetingbuddy zijn ook 13. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik ben ook 13 en ik ga mijn best doen om te komen, ik heb er nu al zin in! (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 14:34 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    LarryPerfection schreef:
    Nice! Wel beetje ver weg. Ik woon namelijk zelf in Almelo haha. Ach jaa wat boeit het ook ik kom gewoon :3 :3


    Aaah ik woon dicht bij Almelo :)

    Maar ben nog nooit naar een meeting geweest eigenlijk en moet dan namelijk alleen aangezien geen van mijn vriendinnen echt fan is.. Ja 2 meiden waarmee ik naar de 1D concerten ben geweest maar die vinden 5SOS niet zo leuk :S
    En ik ben nogal socially awkward, al lijkt het me wel super leuk

    Avonmora schreef:
    (...)

    Aaah ik woon dicht bij Almelo :)

    Maar ben nog nooit naar een meeting geweest eigenlijk en moet dan namelijk alleen aangezien geen van mijn vriendinnen echt fan is.. Ja 2 meiden waarmee ik naar de 1D concerten ben geweest maar die vinden 5SOS niet zo leuk :S
    En ik ben nogal socially awkward, al lijkt het me wel super leuk



    Gwoon komen!!!!!!! Het is leuk voor iedereen :) xx

    Wil wel maar mijn vriendinnen houden niet van 1D of 5SOS :(

    brainstorm schreef:
    Wil wel maar mijn vriendinnen houden niet van 1D of 5SOS :(


    Dit heb ik dus ook. :p


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    KISHA GA JIJ. OKE OMG DUDE. NU GA IK OOK HOOR.
    Nee oké, even iemand overhalen om te gaan.



    HAISNSIOABJEODKBRPFNEUSNEODN OMG TAMARA


    Doctor say I'm the illest, 'cause I suffer from realness.

    biebshemmo schreef:
    (...)


    HAISNSIOABJEODKBRPFNEUSNEODN OMG TAMARA


    DAAROM. JIJ MOET GEWOON KOMEN HOOR. FUCK VOETBAL DAN MAAR. BECAUSE I WANT TO MEET YOU. AND HUG YOU. AND EAT SOME CHEESE WITH YOU..... *Wbw*


    wat was dit ookalweer

    lijkt me super leuk om erbij te zijn! ik hoop dat ik kan! :D

    Rosanne255 schreef:
    lijkt me super leuk om erbij te zijn! ik hoop dat ik kan! :D


    Ik hoop t ook! xx

    Deze wordt echt succesvol omg


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    ohyeahhh

    HOE MEER HOE BETER YAYYY


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Weet iemand al 100 % zeker of je naar de fan meeting komt en (een) vriendin(nen) mee neemy??? xxx

    RiannePaynex schreef:
    Weet iemand al 100 % zeker of je naar de fan meeting komt en (een) vriendin(nen) mee neemy??? xxx


    Ik weet wel dat als ik kom mijn beste vriendin meegaat. :'D
    Maar...... Ze weet niet of ze kan D:


    wat was dit ookalweer