wtf..
siham is egt fcking vaag de laatste tijd o_o ik dacht dat jullie friends waren ?? o_o en al die verhalen vn die rusies diek te horen krijg en die dreigbrief gedoeen ens. o_o
wtf..
siham is egt fcking vaag de laatste tijd o_o ik dacht dat jullie friends waren ?? o_o en al die verhalen vn die rusies diek te horen krijg en die dreigbrief gedoeen ens. o_o
wtf..
Tja, je moet dat soort mensen gewoon met rust laten en hen in hun eigen sop gaar laten koken. Gewoon negeren en als ze niet ophouden gewoon verwijderen van alles, msn enzo. En op je blokkeerlijst van Quizlet zetten lijkt me ook wel handig .
Ze had patricia een dreigbrief gestuurd, met daarin dat ze haar volwassen mannelijke vrienden naar haar toe zou sturen want ze wist het adres enzo. Omdat Patricia tegen een mod had gezegt dat zei op een account van een mod is wezen inloggen. Ofzoiets.
(...)
Tja, je moet dat soort mensen gewoon met rust laten en hen in hun eigen sop gaar laten koken. Gewoon negeren en als ze niet ophouden gewoon verwijderen van alles, msn enzo. En op je blokkeerlijst van Quizlet zetten lijkt me ook wel handig .
gheghe you're right eva
@andere Eva
jaa... uwh.. stond ergens in 1 topic vn siham mr kweenie waar die geblijft is
Man waarom zou ze jou moeten uitschelden.Als ze een echte reden heeft zou ik het misschien nog kunnen begrijpen maar als ik dit allemaal lees heeft ze totaal geen reden.Ik vind haar maar zielig hoor...