• Lieke - Lichael - 8 maart | 17
    Miriam - Labonair - 5 maart | 15
    Gabriëla - Milbourne - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Nyctophobia - 24 december | 15
    Noek - Rhae - 27 juni | 15
    Marie - Mikaelsons - 3 juni | 14
    Aline - Saisons - 14 maart | 14
    Eva - Tahereh - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Omnom - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 14
    Ruth - Gake - 31 augustus | 21
    Esmée - Lues- 18 oktober - 15

Wij zijn leuk en gezellig. Always remember, Pedopaard houd van jullie. <3

Pedopaard mag blijven omdat Pedopaard enorm Sexy is :3

[ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 18:37 ]

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Labonair schreef:
    (...)
    Dat is best wel waar. :'D

Jep, hahahaha :p

UGH. Oke ik moet weer even zeuren.

Die vriendin uit mijn klas heeft nog steeds niet die antwoorden van biologie gestuurd, terwijl ik die dus écht nodig heb voor het verslag. Nu moeten we voor CKV activiteiten uitkiezen en wij wilden die samen doen, dus zouden we vandaag gaan skypen. 19.00 waren we allebei klaar (ik werken, zij dansen) dus dan zouden we rond 19.30 skypen. Ik om 19.37: "Zullen we zo skype?" Zegt ze een half uur later: "Oohw ik ga eerst even douchen." Fijn. :') Dus ik zei: "Zeg maar als je klaar bent." Toen is ze al lang weer online geweest, maar ze zei pas net 5 minuten geleden: "Zullen we om 9 uur afspreken?" Ugh, oke dan. Annoooooying. D:

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

HUN BESTE KEEK EVERRRRRRR

Labonair schreef:
    UGH. Oke ik moet weer even zeuren.
    Die vriendin uit mijn klas heeft nog steeds niet die antwoorden van biologie gestuurd, terwijl ik die dus écht nodig heb voor het verslag. Nu moeten we voor CKV activiteiten uitkiezen en wij wilden die samen doen, dus zouden we vandaag gaan skypen. 19.00 waren we allebei klaar (ik werken, zij dansen) dus dan zouden we rond 19.30 skypen. Ik om 19.37: "Zullen we zo skype?" Zegt ze een half uur later: "Oohw ik ga eerst even douchen." Fijn. :') Dus ik zei: "Zeg maar als je klaar bent." Toen is ze al lang weer online geweest, maar ze zei pas net 5 minuten geleden: "Zullen we om 9 uur afspreken?" Ugh, oke dan. Annoooooying. D:

Ik haat dat zo hard. Like, kom je afspraken na ugh. Daarom kies ik mijn partners altijd verstandig uit. :Y.
    Wat voor een opdracht voor CKV moet jij maken? Ik een foto verslag van de kunst in Arnhem, hoezo saai? :')

That is a perfect copy of reality.

Iemand die me even wil afleiden? Opvrolijken lukt niet, maar een beetje afleiding is fijn nu.
    #Signature

[ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 20:51 ]

Denys schreef:
    (...)

Ik haat dat zo hard. Like, kom je afspraken na ugh. Daarom kies ik mijn partners altijd verstandig uit. :Y.
    Wat voor een opdracht voor CKV moet jij maken? Ik een foto verslag van de kunst in Arnhem, hoezo saai? :')

Ja inderdaad. D: Haha, dat is slim. Maar ik heb een nieuwe klas, en de rest is wel aardig en zo, maar zij is nog een vriendin uit de eerste klas, so yeah..
    Wij moeten 6 CA's doen en er een verslag van inleveren (culturele activiteit). Vandaag hebben we dus een boekje gekregen met een aantal activiteiten die we aangeboden krijgen voor 5 euro van het theater uit mijn woonplaats, en daaruit mogen we er 4 kiezen. Dan wordt er een loting gedaan of je de kaartjes krijgt. (:
    Ugh dat is heel saai. D: Gaan jullie ook naar Krüllermöller(ofzo) museum?

Omnom schreef:
    Iemand die me even wil afleiden? Opvrolijken lukt niet, maar een beetje afleiding is fijn nu.
    #Signature

Ah nee, dat is echt rot. I don't know what to say. Gecondoleerd.
    Ga verhalen lezen, of gewoon boeken, kijk een film.. zoek filmpjes op youtube over 5SOS of 1D of anderen die jij leuk vindt. Of ga zelf schrijven, of iets van een foto bewerken van 5SOS/1D o.i.d.
    You will get through it. <3

Labonair schreef:
    (...)
    Ah nee, dat is echt rot. I don't know what to say. Gecondoleerd.
    Ga verhalen lezen, of gewoon boeken, kijk een film.. zoek filmpjes op youtube over 5SOS of 1D of anderen die jij leuk vindt. Of ga zelf schrijven, of iets van een foto bewerken van 5SOS/1D o.i.d.
    You will get through it. <3

Dankje.
    Ik weet niet wat ik nu ga doen. Ik denk gewoon helemaal niks. Misschien foto's van m'n oma terug bekijken.

Labonair schreef:
    (...)
    Ja inderdaad. D: Haha, dat is slim. Maar ik heb een nieuwe klas, en de rest is wel aardig en zo, maar zij is nog een vriendin uit de eerste klas, so yeah..
    Wij moeten 6 CA's doen en er een verslag van inleveren (culturele activiteit). Vandaag hebben we dus een boekje gekregen met een aantal activiteiten die we aangeboden krijgen voor 5 euro van het theater uit mijn woonplaats, en daaruit mogen we er 4 kiezen. Dan wordt er een loting gedaan of je de kaartjes krijgt. (:
    Ugh dat is heel saai. D: Gaan jullie ook naar Krüllermöller(ofzo) museum?

Nope. D:
    Ik zit vijf dagen in de week alleen maar op school. No excursions for me at the moment D:

Omnom schreef:
    #Signature

Ahw :c
    Super gecondoleerd. I know how it feels.. So good :c

Denys schreef:
    (...)

Nope. D:
    Ik zit vijf dagen in de week alleen maar op school. No excursions for me at the moment D:

Ooh, ahw. D:

Labonair schreef:
    (...)
    Ooh, ahw. D:

Jij?

Hello (:

Denys schreef:
    (...)

Jij?

Voor excursies? Dat museum dus, en we gaan nog iets doen met Duits, geen idee wat. En we gaan met bio naar de Apenheul, dat gewoon in mijn eigen woonplaats is. :'D

Saisons schreef:
    Hello (:

Hello. c:

Weet je waar ik opeens aan denk?
    Zaterdag toen wij door de stad liepen, steeds als we iets tegenkwamen of ergens langsliepen kwam ik aan met: "Oh, zal ik een blunder daarmee vertellen?" Hahahaha. :'D