• Lieke - Lichael - 8 maart | 17
    Miriam - Labonair - 5 maart | 15
    Gabriëla - Milbourne - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Nyctophobia - 24 december | 15
    Noek - Rhae - 27 juni | 15
    Marie - Mikaelsons - 3 juni | 14
    Aline - Saisons - 14 maart | 14
    Eva - Tahereh - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Omnom - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 14
    Ruth - Gake - 31 augustus | 21
    Esmée - Lues- 18 oktober - 15




    Wij zijn leuk en gezellig. Always remember, Pedopaard houd van jullie. <3




    Pedopaard mag blijven omdat Pedopaard enorm Sexy is :3

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 18:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tahereh schreef:
    (...)
    Lol yes.
    IK WEET GEEN TITEL MUH.

    Ik luister de hele dag al naar English Love Affair want afkjhskjfas.


    Titels vind ik echt het meest verschrikkelijkste van een verhaal echt hoor waarom kunnen we niet gewoon titelloze verhalen maken. ok nee.

    English love affair is mijn favoriete liedje van 5sos hehehhhheliedje is zo'n dom woord idk waarom nou weer een verkleinwoord


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Omnom schreef:
    32 abo's op m'n verhaal <3


    Dat vind ik heel knap van je omdat je nog geen hoofdstukje hebt geschreven, zou mij nooit lukken haha


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)

    Titels vind ik echt het meest verschrikkelijkste van een verhaal echt hoor waarom kunnen we niet gewoon titelloze verhalen maken. ok nee.

    English love affair is mijn favoriete liedje van 5sos hehehhhheliedje is zo'n dom woord idk waarom nou weer een verkleinwoord

    Oh jij begrijpt mij. En sommige mensen verzinnen aslkjdfasklj goede titels zomaar. En ik doe al tien jaar over een kuttiteltje.

    Ja, alleen al door de princess getting naked en drinking all the way to third place stukken van Luke. <3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Rhae schreef:
    (...)

    Haat jij Harry Potter? O.o? Ga jij ook serieus HP-acteurs beledigen op zegmaar overal? Haat jij de acteurs ook zo? Moet jij ook al bijna kotsen bij de titel? Janken...


    Wauw, wat een walging hahaha.
    Twilight staat bij mij op 5, maar dat komt omdat ik het andere beter vind. Niet omdat ik Twilight slecht vind c:

    Titels zijn ugh.

    Oh gosh, ik houvan English Love Affair c:
    Ik vibd het niet erg om te zingen, omdat het verstopt zit. En ik zing ook wel sm van Rihanna, so I don't really care about it haha.

    13 abo's op een verhaal met 30 hoofdstukken, en per dag drie reacties, doe ik het goed of doe ik het goed, ghege.


    'Darling, just hold on'

    Ik heb er nooit zo bij stil gestaan wat de tekst van English Love Affair was. Nu toch maar beter luisteren haha.


    'Darling, just hold on'

    Ooh Noek de intro van GOT is echt leuk! Ik had me ooit voorgenomen om die te gaan leren op mijn gitaar, maar dat ben ik vergeten hahahaha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Rhae schreef:
    (...)

    Beiden, wiehiee, alleen op de gitaar kan ik hem niet helemaal. Maar ik heb thuis geen gitaar dus kan alleen gitaar spelen als ik op school ben.


    Aahw, dat is echt leuk, wiehiee. Ik denk dat ik ooit eens een moeilijk stuk oo mijn klaeinet ga oefenen. Omdat het kan c:

    Oke huiswerrrrrk.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Maar Mir, jij hebt gewoon een slecht geheugen :p

    Tahereh schreef:
    (...)
    Oh jij begrijpt mij. En sommige mensen verzinnen aslkjdfasklj goede titels zomaar. En ik doe al tien jaar over een kuttiteltje.

    Ja, alleen al door de princess getting naked en drinking all the way to third place stukken van Luke. <3


    Precies


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Gake schreef:
    13 abo's op een verhaal met 30 hoofdstukken, en per dag drie reacties, doe ik het goed of doe ik het goed, ghege.


    Jij doet het errug goed plaats jij elke dag een hoofdstuk dan?


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Ik dacht dat ik eindelijk vrienden had, omdat ik een gb'tje had. Bleek het van mezelf te zijn met de lyrics van fireproof. Ik ga even huilen in een hoekje doei.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.