• Hoi allemaal,

    Ik ben eigenlijk al een tijdje niet meer actief geweest op het forum, maar mijn vrienden kan ik niet echt om hulp vragen dus dan vraag ik jullie :')

    Oke ik heb nu dus net iets langer dan acht maanden een relatie met mijn vriend. Het is mijn eerste échte relatie, dus aan het begin was ik heel onzeker maar uiteindelijk ging dat weg en hebben we het een hele tijd heel leuk gehad. Nou heb ik het de laatste tijd nogal zwaar met school, werk, vrienden enz. dus de laatste tijd was ik nog al gestrest en wou ik hem alleen maar meer en meer zien waardoor we eigenlijk meer ruzie kregen omdat hij ook gewoon zijn vrienden wou zien. We hadden al een tijdje het idee dat we wouden gaan samen wonen (best snel, dat weet ik zelf ook wel.) Nou toen hadden we bedacht dat hij bij mijn ouders en mij zou kunnen wonen, dus dat hebben we geregeld, en volgende maand zou dat gaan gebeuren. Maar de laatste week dacht ik er in eens aan, wat als ik het nou gewoon uitmaak? Ik heb niet een goede reden waarom ik dan zou willen want ik denk dat ik hem nog wel echt leuk vind, maar ik wéét het niet meer. Het is niet meer hetzelfde als eerst, maar ik wil hem ook weer niet kwijt. En toch ben ik er al een hele week mee bezig dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Dus ik wou even vragen wat jullie er van denken :')

    Sorry als het wat onsamenhangend is, ik ben doodmoe haha.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    VioletPurple schreef:
    Dit zijn belangrijke dingen, en 't is daarbij vaak niet een goed idee om naar advies van anderen te luisteren. Ik zou gewoon goed erover nadenken, misschien alle voor- en nadelen opschrijven zodat je alles een beetje op een rijtje kan zetten. Dat helpt voor mij altijd wel. Maar het moet vanuit jezelf komen


    Het is ook niet dat ik ga doen wat jullie zeggen, maar voor mij helpt het soms om te horen naar wat andere mensen denken. Voor mij is het namelijk een grote chaos en andere kunnen wat helderder zien wat er aan de hand is.

    En verder, misschien hebben jullie wel gewoon gelijk dat het komt door het idee dat we gaan samenwonen. Het is ook wel een grote stap en een beetje eng, en ik vind het eigenlijk wel een raar idee dat ik om dit soort dingen mijn relatie op het spel zou zetten


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”