• Ik ben dus een jongen en vond harry potter altijd leuk. Maar laatst las ik twilight en ik vond het helemaal geweldig. Moet ik dit als een jongen toegeven of voor mezelf houden ?

    Kom gewoon uit voor wat je leuk vindt. Dat hoef je nu ook niet tegen iedereen die je ontmoet te zeggen of zo, maar als er iemand naar vraagt kan je gerust eerlijk zijn. Mensen moeten je leuk vinden om wie je bent en niet om wie zij willen dat je zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wat? Dat jij twilight leuk vindt kan toch gewoon... What's the problem?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Wat? Dat jij twilight leuk vindt kan toch gewoon... What's the problem?


    wat was dit ookalweer

    Het is niet omdat jij iets leuk vindt dat anderen niet leuk vinden dat het vreemd is hoor. Kom er gewoon voor uit zou ik zeggen, je interesses veranderen je toch heus niet als persoon? Vroeger dacht ik altijd dat mensen me uit zouden lachen omdat ik drum in een Schotse pipeband, daarom verzweeg ik het ook voor iedereen en zelfs voor mijn beste vriendin. Uiteindelijk ben ik er toch voor uitgekomen en iedereen vond het ok, het was niet echt hun ding maar ze hebben me er ook niet mee uitgelachen. Dus ik ben er van overtuigd dat ook niemand jou uit zal lachen omdat je twilight leuk vindt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja hoor, jouw smaak :')


    † Love? I want to sleep.

    Ik snap je best wel, hoor. Al mijn vrienden vinden het raar dat ik van hardrock houd en willen maar dat ik van Justin Bieber en die shit houd - ik ben er al een paar kwijtgespeeld omdat ik hun muzieksmaak niet deel. :')

    Jezelf zijn is soms echt heel moeilijk, geloof me. Mensen zullen altijd wel vooroordelen over je hebben. Het enige wat ik kan zeggen, is dat je je daar niets van moet aantrekken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom zou je dat voor jezelf houden? Wanneer iemand dat niet leuk vindt in bijvoorbeeld je vriendenkring, dan is het zijn / haar probleem. Niet die van jou.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Please_Charon schreef:
    Wat? Dat jij twilight leuk vindt kan toch gewoon... What's the problem?


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik vind het wel grappig juist en je bent tevens ook niet de enige. Ik liep laatst de kamer van mijn mannelijke huisgenoot in en die was lekker Twilight aan het kijken omdat hij daar zin in had.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bedankt voor de reacties allemaal. Ik had het een paar jaar geleden niet kunnen denken, omdat harry Potter altijd mijn nummer 1 was. Maar iemand had mij overgehaald Twilight te gaan lezen en toen was Twilight mijn nummer 1. :D