• Hey!
    Ik ben op zoek naar een titel, want ik vind echt niks :(
    Hopelijk kunnen jullie me helpen!

    Verhaallijn:
    Lucas Robert Hemmings, de brave van de school. Doet nooit iets fout, ook al wordt hij gepest. Hij is al van meerdere scholen moeten veranderen. Hij is de perfecte student en is daar trots op. Ashton Fletcher Irwin, de punk van de school. Iedereen heeft schrik van hem. Hij heeft agressieproblemen en een kort lontje. Hem maak je beter niet kwaad. Wanneer hun paden kruisen wordt Lucas verliefd op de bad-guy, ook al heeft hij nog maar één relatie gehad en dat was met een meisje. Hij dacht dat hij hetero was. En Ashton wordt verliefd op de nerd, ook al staat hij bekend als de player van de school, heeft al met zowat iedereen geëxpirimenteerd (ook in bed) en weet niet wat hem overkomt als hij echt verliefd wordt. Maar omdat Ashton niet weet niet hoe je een relatie moet onderhouden, dus wordt er al snel geruzied. Hoe zal het aflopen?

    Bedankt !


    Silence is the most powerful scream

    Fight for love?
    Love war?

    Ik heb geen idee. Ben ook inspiratieloos. Sorry! :/


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Misschien 'Not The Classic Love Story' ? I dunno!


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    From straight to gay-laston.
    Gay fight-laston.
    Hard love-laston.
    The heart says yes the mind says no-laston

    I'm in love with a nerd


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    I dont know how to handle Love ~ Lashton
    Is mijn idee.
    Xx

    Leuk verhaal!

    The love of my day.

    Meer kon ik niet verzinnen, hihi. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.