• The Family gaat over een gezin met zes kinderen. De kinderen kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar. Elke dag is er wel ruzie of gebeurt er wel weer iets en de ouders moeten daar dan weer voor optreden. Maar de kinderen leren er niet heel erg van, het zijn stuk voor stuk boefjes met een eigen verhaal.

    In dit RPG volgen we het dagelijks leven van het gezin. Ze wonen in Amerika.

    Speeltopic

    Rollen;
    Kinderen; 3 jongens, 3 meiden!
    - 11 - Lynn - ** NymeriaDorne
    - 14 - Illian - ** BoterBabbelaar
    - 16 - Geresveerd voor Archeress
    - 17 - Amanda - ** AsshiexIrwin
    - 19 - Lucas ‘’Luke.’’ - ** Thaluke
    - 21 - Gereserveerd voor Phanism

    Ouders;
    - 43 - Tom - ** Soe
    - 42- Claudia - ** MusicAndPeace

    ** is foto

    Invullijstje;

    Ouder/kind;
    Naam; Achternaam is niet nodig
    Leeftijd;
    Uiterlijk met foto;
    Innerlijk;
    Scholing/opleiding;
    Eventuele extra informatie;


    Regels;
    150 is het minimum aan woorden. Heel makkelijk haalbaar.
    Let op je spelling.
    Bestuur alleen je eigen personage.
    Reservering is gelimiteerd tot drie dagen.
    Wees vriendelijk buiten het RPG. Maar zoveel ruzie als je wilt in het RPG.
    Houd je aan de regels. Bij overtreding geld er een waarschuwing. Na drie waarschuwingen word je uit het RPG verwijderd.
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    Er is géén verhaallijn, zo kun je lekker je gang gaan. Wel gelden er dagen en nachten, maar die geef ik zelf aan!


    Het huis;

    2010, de kinderen mogen tot hun 18e geen mobieltje, de reden hiervoor is dat de ouders willen dat ze meer met hun leeftijdgenoten/vrienden omgaan en naar buiten gaan en niet alleen maar op hun mobieltje zitten.
    In het hele huis is één computer. Het is niet een van de snelste, maar goed genoeg om schoolwerk op te maken.
    Er is een tv, maar dit is zo een groot vierkant ding die niet altijd even goed signaal heeft.
    De meiden slapen in één kamer, deze grenst aan de badkamer vast.
    De jongens slapen in één kamer. Deze gaat gelijk de gang op.
    De ouders slapen in de achterste kamer in het huis.
    De keuken en de woonkamer grenzen aan elkaar zonder deur of wat dan ook. Alles is gelijkvloers.
    Er zijn in het huis 3 vaste telefoons die met elkaar zijn verbonden.
    De tuin is afgesloten met een schutting, er staat een speeltoestel in en een grote boom. Ook een picknicktafel en een bankje.
    De ouders hebben één auto die ze delen.
    Er is een zoldertje, maar dit is de opslag.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Archeress schreef:
    (...)

    Ik heb het nooit aangedrongen. Jij maakt uiteindelijk de beslissing, daar heb ik dan ook vrede mee.

    Maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik een zestienjarig meisje in 2006 ga moeten spelen. Dan kan ik me al niet meer inleven, omdat ik in dat jaartal pas tien pas. Als je het nou iets meer zou uitleggen zou ik het misschien snappen.


    Wat zou ik uit moeten leggen eigenlijk? Het is gewoon een jaartal, ik denk niet dat mensen heel veel verschillen met nu, alleen hebben ze geen mobieltjes en snelle computers en een grote tv. Dat is in principe alles, hahahh.

    Dus in hoe je haar gaat bespelen oid ben je wel vrij in (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 13:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Wat zou ik uit moeten leggen eigenlijk? Het is gewoon een jaartal, ik denk niet dat mensen heel veel verschillen met nu, alleen hebben ze geen mobieltjes en snelle computers en een grote tv. Dat is in principe alles, hahahh.

    Dus in hoe je haar gaat bespelen oid ben je wel vrij in (:


    Ik bedoel meer, waarom jij vind dat 2006 een beter jaartal is. De artiesten toen waren nou ook weer niet zo geweldig, degene die ik me nog herinner dan.

    Als ik echt realistisch een meisje van zestien wil spelen, heb ik er veel meer aan als het rond dezelfde tijd afspeelt als nu, het liefste nog op precies dezelfde datum. Als het om het mobieltjes ding gaat, als ze die al hebben gelden er vaste tijden in huis bijvoorbeeld.

    Ik zeg niet dat het een essentieel stuk is voor een rpg, zeker niet. Maar anders had je er beter bij kunnen zetten dat het gaat over een familie in 2006. Het is niet reëel om te zeggen dat als het zich in een andere tijd afspeelt, ik me niet goed kan inleven - het hoeft immers niet perfect. Maar toch.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Pff... weet je, doe toch lekker deze tijd. Maar een ding staat vast, ze mogen géén mobiel tot hun 18e en moeten het maar doen met de vaste huistelefoon. Ze hebben één gedeelde computer een een oude tv.
    Ze hebben niet zoveel geld, ze zijn met zijn achtten dus ze moeten aan het geld denken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Pff... weet je, doe toch lekker deze tijd. Maar een ding staat vast, ze mogen géén mobiel tot hun 18e en moeten het maar doen met de vaste huistelefoon. Ze hebben één gedeelde computer een een oude tv.
    Ze hebben niet zoveel geld, ze zijn met zijn achtten dus ze moeten aan het geld denken.


    Het is jouw keus hé.
    Misschien kunnen we beter eerst vragen aan de anderen wat hun het leukste vinden?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Weet je, laten we 2010 doen. Dit is wel herinnerbaar, toch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okaayyy, vrede op aarde (A)

    2006, 2010 of 2014, het maakt toch niet uit? Er is niks veranderd, buiten de vooruitgang met smartphones, snelle computers en grote tv's. De artiesten die nu bekend zijn waren toen ook al zowat bekend, buiten One Direction en 5SOS en zo.


    16 - 09 - '17

    En dat is het dus, de smartphones en snelle computers --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zelf heb geen problemen met het jaar 2006, het maakt toch niks uit. Daarbij zijn we er toch om elkaar te helpen en zo? Ik vind dat je 't op z'n minst wel kan proberen.


    16 - 09 - '17

    Ik snap het niet helemaal meer. ;x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leuke RPG! Jammer dat alle rollen bezet zijn :S
    Maar ik ga het zeker volgen!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Goed dit is het uiteindelijke geworden;

    2010, de kinderen mogen tot hun 18e geen mobieltje, de reden hiervoor is dat de ouders willen dat ze meer met hun leeftijdgenoten/vrienden omgaan en naar buiten gaan en niet alleen maar op hun mobieltje zitten. In het hele huis is één computer. Het is niet een van de snelste, maar goed genoeg om schoolwerk op te maken. Er is een tv, maar dit is zo een groot vierkant ding die niet altijd even goed signaal heeft.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 17:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ouder/kind;
    Kind
    Naam;
    Lucy
    Leeftijd;
    Ze is net elf jaar geworden
    Uiterlijk met foto; komt
    Innerlijk; komt
    Scholing/opleiding; komt
    Eventuele extra informatie; komt


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Illian is af

    Ouder/kind; Kind
    Naam;
    Illian
    Leeftijd;
    14 jaar jong
    23 Mei geboren
    Uiterlijk met foto;


    Illian is redelijk klein, namelijk 158 cm. Hij heeft een gewicht van 41 kilo en is niet heel breed gebouwd.
    Hij draagt altijd losse shirts en veel te grote broeken, omdat hij deze van zijn broers heeft die ze niet meer passen. Hij heeft donkerblond haar en blauwe ogen, waarin het ene ook wat meer groentint zit.
    Innerlijk;
    Illian is een echt boefje, hij heeft laks aan de regels en daagt zijn ouders altijd uit. Hij weet ze wel eens tot het uiterste te drijven. Stiekem uit huis gaan tijdens huisarrest is niet nieuw en snacks pakken wanneer het niet mag gebeurt ook vaker. Wanneer hij huisarrest krijgt vind hij het vreselijk de hele dag op zijn kamer te zitten, dus gaat hij er via het raam vandoor. Hij probeert zo stil mogelijk te zijn. Maar het is vaak genoeg gebeurt dat hij gepakt is geworden.
    Illian maakt soms opmerkingen waarvan je nou niet kunt zeggen of hij het meent of niet. Hij is een goede leugenaar, maar soms kan het wel eens zo zijn dat zijn ogen iets anders zeggen dan dat hij zelf verteld. En zo komt men dan aan de waarheid. Illian vind het leuk zijn broers en zussen uit te dagen en vind het al helemaal leuk als het hem lukt ze te irriteren.
    Ondanks dat is hij een goede leerling en haalt goede cijfers. Toch een pluspuntje om zijn ouders trots te maken. Maar vaak weet hij het dan ook wel weer te verpesten door een streek uit te halen. Naast al de streken die hij uithaalt bij zijn ouders, broers en zussen houd hij wel van ze, maar hij zegt het eigenlijk nooit. Wanneer hij het zegt komt het vaak niet geloofwaardig over, maar dat komt gewoon door al de grappen en grollen. Hij is nou eenmaal moeilijk serieus te nemen.
    Illian heeft een grote fantasie, dus hij kan veel fantaseren. Soms zit hij wel eens voor zich uit te staren en zit hij in zijn eigen wereldje. Illian wil zijn zin nogal doordrijven en blijft vaak doorgaan tot hij zijn zin heeft, of tot hij straf heeft.
    Illian heeft een goed geheugen, wanneer hem iets verteld wordt en later word er gevraagd wat er is gezegd, herhaalt hij het letterlijk. Hij kan zich veel herinneren. Zelfs dingen van vroeger kan hij zo weer voor de geest halen. Hij heeft veel energie en moet soms ook even lekker uitrazen in de tuin om te kalmeren. Illian kan veel dingen gelijk doen, maar wanneer het teveel word raakt hij geïrriteerd. Hij houd van lezen en wanneer hij dit doet vergeet hij dingen om zich heen. Hij leest alleen geen kinderboeken, maar boeken over de natuurwetten, technologie etc. Ook is Illian heel erg nieuwsgierig. Wanneer hij geschreeuw hoort op straat, of wanneer er ergens brand is of een ongeluk is gebeurd, gaat hij er het liefst meteen op af om te zien wat er aan de hand is en om te kijken of hij er wat van kan opsteken of niet. Hij wil het liefst alles te weten komen over iedereen. Een van zijn minder goede eigenschappen.
    Scholing/opleiding;
    Illian zit in een plusklas. Hij is hoogbegaafd.
    Illian is erg goed in talen en weet veel over geschiedenis. Hij wil later gaan studeren aan een universiteit maar weet nog niet wat hij wil gaan worden.
    Eventuele extra informatie;

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 17:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is Luke goed gekeurd? [Pagina 2]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded