[ik heb geen idee in welke sectie dit hoort dus verplaats het maar gerust als het verkeerd staat]
Ik heb al een tijdje een probleempje op mijn computer. Ik zie overal reclames, veel meer dan eerst. Soms zijn het er zoveel dat ik amper de pagina kan zien en het duurt vaak heel lang voordat ik alles weg hebt geklikt. Nu wil ik weer Adblock downloaden, dat had ik vroeger altijd en dat was best wel fijn. Maar als ik AdBlock extensie installeer staat er een of andere network error melding. Ik heb al mijn extensies verwijderd en opnieuw geprobeerd maar het helpt niet. Het is niet alleen bij AdBlock, ik kan geen enkele extensie meer installeren. Ik heb mijn computer al uit en aan gedaan maar dat helpt ook voor geen bal.
Ook zijn er wat woorden onderstreept bij elke pagina. Dat is dan aanklikbaar, als je erop klikt dan staat het woord waar je op geklikt hebt ingetypt bij Bing zoekmachine. Dit is naar mijn denken ook irritant omdat ik soms denk dat het echt aanklikbaar is. Dit hoort ook bij die irritante reclames denk ik.
Heeft iemand dit ook (gehad) of weet iemand wat advies? ;/
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 15:08 ]
Some people are art and do art at the same time