• Hallo allemaal;
    Velen onder jullie hebben vast al het profiel van DreadsSnake gezien en haar laatste post op dit forum gelezen.
    Wel dit is inderdaad allemaal verzonnen, zware leugens die ze verteld. Ook het profiel van Shana dat op deze site zit, is een fake-profiel.
    Shana leeft nog, heeft geen problemen met haar ex en heeft geen andere kinderen buiten haar zoontje Kiano. Ik ben niet de meter van Kiano,
    wel zijn tante, verder is er niets waar wat op de profielen staat/heeft gestaan.
    Ik ben namelijk de echte Darlien. Jaren geleden heb ik hier eens even op deze site gezeten, maar daarna ben ik vertrokken en tot op de dag
    van vandaag ben ik niet meer op deze site gekomen tot nu.
    Het hele verhaal dat deze faker heeft opgehangen is aan mij en aan shana doorgestuurd omdat de faker zich blijkbaar voordeed als mij.
    Ik wil hier dus even melden, dat we ondertussen een klacht bij de politie hebben neergelegd hiervoor en dat aan de hand van het ip-adres we
    te weten zijn gekomen wie dit heeft gedaan.
    Er hangt haar dan ook een serieuze straf boven het hoofd.
    Verder willen shana en ik onze excuses aanbieden voor mensen die geschrokken zijn door het hele verhaal en we hopen oprecht en met heel ons
    hart dat dit niet al te veel commotie heeft veroorzaakt.
    Indien iemand me kan vertellen hoe we de profielen van deze DreadsSnake en van ShaanxK kunnen laten verwijderen, deze info is altijd welkom.

    Met vriendelijke groeten
    Darlien en Shana

    Ik wil er verder even bij zeggen: wie het niet gelooft, ik kan dat goed begrijpen, heb ondertussen ook al meermaals gezegd dat ik daar begrip voor heb, wat er op die andere acounts gedaan en gezegd werd is niet normaal.
    En het idee alleen al, dat deze persoon dit gedaan heeft maakt zowel mij en shana bang voor wat ze nog wel niet allemaal gedaan kan hebben.
    Het IP-adres is snel achterhaald geweest, doordat deze persoon dit al meermaals gedaan heeft tegen mij en Shana en andere vriendinnen van ons hebben we bij de politie al enkele klachten liggen tegen haar wegens: schending van privacy, stalking,... En nog veel meer, daarom dat het allemaal zo snel gaat.
    Verder mag er over deze zaak niet verder gepraat worden.
    Mensen die het niet geloven, nogmaals, ik begrijp dat jullie er sceptisch tegenover staan en Shana en ik hebben samen beslist dat ik een nieuw account zou aanmaken, omdat dit verhaal wel heel erg drastisch was en we dit misverstand toch graag uit de wereld wouden helpen.
    verder hebben Shana en haar familie er niet echt last van gehad op een paar condoleance-berichten na dan...

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 13:12 ]

    Moth schreef:
    (...)
    Münchhausen by proxy, maar laten we maar geen diagnoses stellen. :Y) Maar dat deze persoon een probleem heeft is wel duidelijk.


    MBP is je geliefde/kind/kennis expres ziek maken of in een patiëntpositie plaatsen zodat jij ervoor moet zorgen. Dit deels omdat de persoon met MBP houdt van al het medelijden en deels omdat die houdt van de rol als verzorger, het is een machtspositie tov de verzorgde.

    OT: Volgens mij weten we allemaal wel wat de waarheid is. Nice try.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    MBP is je geliefde/kind/kennis expres ziek maken of in een patiëntpositie plaatsen zodat jij ervoor moet zorgen. Dit deels omdat de persoon met MBP houdt van al het medelijden en deels omdat die houdt van de rol als verzorger, het is een machtspositie tov de verzorgde.

    OT: Volgens mij weten we allemaal wel wat de waarheid is. Nice try.

    Klopt. En Syndroom van Münchhausen is als je jezelf opzettelijk iets toebrengt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aandacht te kort

    Wanneer krijgen we van de mods te horen hoe het met het ip-adres zit? Wil deze keer de waarheid toch wel zeker weten.


    i put the fun in funeral

    Ik heb het vorige tota niet mee gekregen dus wven hier en daar wa gelezeb. Het is vreselijk dat dat allenaal zi gezegd word. Ik hoop wel dat wij te horen krijgen wat er met de ' dader' gebeurd enzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou. Ik heb niets van het hele onderwerp meegekregen, behalve dan dat ik zojuist even de eerste pagina ervan las.. Maar, ik vind het heel erg wat jullie is overkomen en ik hoop oprecht dat het goed met je komt. Of het nu is, omdat dit de waarheid is (waar ik nu maar van uitga) of omdat je constant blijft liegen en er straks zelf niet meer uitkomt. Ik ben blij om te horen dat het nare verhaal, voor zover ik hem begreep, niet waar is.
    Ik snap dat mensen sceptisch zijn en het niet meer helemaal vertrouwen, omdat het ook niet niets is wat er gebeurd. Maar ik wil niet dat je alleen maar negatieve berichten krijgt, over dat je misschien weer liegt. Want ik wéét hoeveel pijn dat kan doen, als je wel de waarheid vertelt. En daarom zeg ik je maar; dat het fijn is dat je dit meld. En dat ik het dapper van je vind. Ik hoop dat alles weer goed komt, bij iedereen. En ik hoop vooral, misschien wel het meeste, dat je ons laat weten wat er met de dader is gebeurd. En hoe alles is verlopen. - Misschien mag dit nu nog niet, in verband met de politiezaken, maar later als alles opgelost is, hoor ik het graag van je.
    En, Darlien, als je er over wilt praten, mag je me pb-en. :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Kan degene die jou een berichtje heeft gestuurd over deze hele heisa, jouw verhaal bevestigen?
    Dat vraag ik me nu wel af eigenlijk.

    In ieder geval, mocht dit waar zijn, sterkte ermee!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Je bent echt ziek. Ik was serieus geschrokken van het verhaal en ik heb er echt nog lang over nagedacht.
    Aandachtgeilheid is besmettelijk.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sorry to break your bubble, but I don't believe this for a shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pacifique schreef:


    Omfg wat een creepy foto.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Libertas schreef:
    Je bent echt ziek. Ik was serieus geschrokken van het verhaal en ik heb er echt nog lang over nagedacht.
    Aandachtgeilheid is besmettelijk.


    Ja ik ook. Zat er de rest van de dag en de volgende dag nog mee in mijn hoofd. Vond het zo verschrikkelijk wat er gebeurd was. Dat heeft me nog het meeste gekwetst.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Ja ik ook. Zat er de rest van de dag en de volgende dag nog mee in mijn hoofd. Vond het zo verschrikkelijk wat er gebeurd was. Dat heeft me nog het meeste gekwetst.


    *Box*


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Pacifique schreef:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb geen flauw idee over wat dit gaat, maar aan de mensen hun reactie hier te zien is het best wel heftig en zijn er vele gekwetst. Hierbij ga ik je ook niet veroordelen en zeggen of ik het geloof of niet, sinds ik dus geen idee heb wat er gaande is.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.