• Hallo allemaal;
    Velen onder jullie hebben vast al het profiel van DreadsSnake gezien en haar laatste post op dit forum gelezen.
    Wel dit is inderdaad allemaal verzonnen, zware leugens die ze verteld. Ook het profiel van Shana dat op deze site zit, is een fake-profiel.
    Shana leeft nog, heeft geen problemen met haar ex en heeft geen andere kinderen buiten haar zoontje Kiano. Ik ben niet de meter van Kiano,
    wel zijn tante, verder is er niets waar wat op de profielen staat/heeft gestaan.
    Ik ben namelijk de echte Darlien. Jaren geleden heb ik hier eens even op deze site gezeten, maar daarna ben ik vertrokken en tot op de dag
    van vandaag ben ik niet meer op deze site gekomen tot nu.
    Het hele verhaal dat deze faker heeft opgehangen is aan mij en aan shana doorgestuurd omdat de faker zich blijkbaar voordeed als mij.
    Ik wil hier dus even melden, dat we ondertussen een klacht bij de politie hebben neergelegd hiervoor en dat aan de hand van het ip-adres we
    te weten zijn gekomen wie dit heeft gedaan.
    Er hangt haar dan ook een serieuze straf boven het hoofd.
    Verder willen shana en ik onze excuses aanbieden voor mensen die geschrokken zijn door het hele verhaal en we hopen oprecht en met heel ons
    hart dat dit niet al te veel commotie heeft veroorzaakt.
    Indien iemand me kan vertellen hoe we de profielen van deze DreadsSnake en van ShaanxK kunnen laten verwijderen, deze info is altijd welkom.

    Met vriendelijke groeten
    Darlien en Shana

    Ik wil er verder even bij zeggen: wie het niet gelooft, ik kan dat goed begrijpen, heb ondertussen ook al meermaals gezegd dat ik daar begrip voor heb, wat er op die andere acounts gedaan en gezegd werd is niet normaal.
    En het idee alleen al, dat deze persoon dit gedaan heeft maakt zowel mij en shana bang voor wat ze nog wel niet allemaal gedaan kan hebben.
    Het IP-adres is snel achterhaald geweest, doordat deze persoon dit al meermaals gedaan heeft tegen mij en Shana en andere vriendinnen van ons hebben we bij de politie al enkele klachten liggen tegen haar wegens: schending van privacy, stalking,... En nog veel meer, daarom dat het allemaal zo snel gaat.
    Verder mag er over deze zaak niet verder gepraat worden.
    Mensen die het niet geloven, nogmaals, ik begrijp dat jullie er sceptisch tegenover staan en Shana en ik hebben samen beslist dat ik een nieuw account zou aanmaken, omdat dit verhaal wel heel erg drastisch was en we dit misverstand toch graag uit de wereld wouden helpen.
    verder hebben Shana en haar familie er niet echt last van gehad op een paar condoleance-berichten na dan...

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 13:12 ]

    -laat maar, verkeerde topic-

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 10:19 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ugh, ik weet niet meer wat ik moet geloven en niet. :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Beste Darlien, bedankt voor het onnodige verdriet dat je mensen hebt aangedaan. Je hebt niet alleen heel Quizlet pijn gedaan maar waarschijnlijk ook naaste familie van Shana/Kiano, ik vertel je dit: Stop Ermee, het is gewoon genoeg geweest en belachelijk. Ik heb heel vaak via mijn halfzus scares gehad dat mensen zeiden dat ze dood ging! Of dat ze ziek was en ik vertel je dan stort je wereld ook gewoon in. En dan wil je het liefst iemand vermoorden die dit verzint. Hou gewoon op met liegen of anders kom gewoon niet meer terug want dan bespaar je een hoop gezeik met als je drama verhalen en kan je als de wiedeweerga gewoon naar GTST Meerdijk oprotten.

    Ik heb weer zin in popcorn. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    MrsSheen schreef:
    (...)




    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Pabu schreef:
    Ugh, ik weet niet meer wat ik moet geloven en niet. :c


    Dit. Als dit echt zo is dan vind ik het heel lullig voor je, maar als dit weer een leugen is vind ik dat je wel heel ver gaat om niet je excuses aan te hoeven bieden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmm, ik heb zojuist dat andere topic helemaal gelezen, en vind het allemaal maar raar. Sowieso, waarom heb je speciaal een nieuw account aangemaakt om dit topic aan te maken, in plaats van je oude account stofvrij te maken en die te gebruiken? Zou mij wat logischer klinken, maar goed.

    Ik weet verder ook niet zo goed of ik dit moet geloven ook niet, maar je gaf zelf al aan dat je dat wel snapte, dus dat hoef ik dan ook niet verder uit te leggen. Anyways, als dit echt is dan hoop ik ook voor je dat de dader goed gestraft zal worden. Maar mocht dit nep zijn, dan liggen er een heleboel niet zo nette woorden in mijn mond die ik dan wel wil gebruiken, maar toch niet gebruik omdat dat onbeleefd zou zijn en ik dan beter mijn mond zou kunnen houden. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoewel ik het van geen kant vind kloppen, neem ik het maar aan als waarheid en bedank ik je bij deze voor het vertellen. (:


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Hoewel ik het van geen kant vind kloppen, neem ik het maar aan als waarheid en bedank ik je bij deze voor het vertellen. (:


    De politie kan echt dat IP niet hebben, joh. Dat verhaal staat hier pas een week. Zo vlug gaan die dingen niet.
    En de accounts sluiten op elkaar aan wat betrwft het verwijderen van het andere topic en de aanmaak van dit account.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Edward_Elric schreef:
    (...)

    De politie kan echt dat IP niet hebben, joh. Dat verhaal staat hier pas een week. Zo vlug gaan die dingen niet.
    En de accounts sluiten op elkaar aan wat betrwft het verwijderen van het andere topic en de aanmaak van dit account.

    + Ook mods kunnen geen IP's achterhalen, alleen maar vergelijken met die van andere accounts. Voor zoiets moet je denk ik echt wel heel speciale toestemming en shit nodig hebben. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    + Ook mods kunnen geen IP's achterhalen, alleen maar vergelijken met die van andere accounts. Voor zoiets moet je denk ik echt wel heel speciale toestemming en shit nodig hebben. (krul)


    Mods kunnen wel IP's achterhalen, hoor... Rutger slaat dat allemaal op in de database, kijk mijn reactie op de vorige pagina.


    Your make-up is terrible

    Waarom moet je dan perse een nieuw account aanmaken? Dat snap ik niet helemaal.
    En ik geloof helemaal niks van dit verhaal.

    Weet je dat ik echt schrok toen ik het eerste bericht las? Ik wist gewoon niet eens wat ik moest typen/zeggen. Dit vind ik echt niet kunnen. Weet je dat er ook een benaming is voor mensen die zoiets vaker doen? Ik heb het ooit ergens gelezen, maar weet de naam even niet meer. Het gaat in ieder geval over dat je zoiets faket of een nep gebroken arm etc. Zodat mensen aandacht aan je geven. Ik zou eens naar een psycholoog gaan als ik jou was.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!