• Hallo allemaal;
    Velen onder jullie hebben vast al het profiel van DreadsSnake gezien en haar laatste post op dit forum gelezen.
    Wel dit is inderdaad allemaal verzonnen, zware leugens die ze verteld. Ook het profiel van Shana dat op deze site zit, is een fake-profiel.
    Shana leeft nog, heeft geen problemen met haar ex en heeft geen andere kinderen buiten haar zoontje Kiano. Ik ben niet de meter van Kiano,
    wel zijn tante, verder is er niets waar wat op de profielen staat/heeft gestaan.
    Ik ben namelijk de echte Darlien. Jaren geleden heb ik hier eens even op deze site gezeten, maar daarna ben ik vertrokken en tot op de dag
    van vandaag ben ik niet meer op deze site gekomen tot nu.
    Het hele verhaal dat deze faker heeft opgehangen is aan mij en aan shana doorgestuurd omdat de faker zich blijkbaar voordeed als mij.
    Ik wil hier dus even melden, dat we ondertussen een klacht bij de politie hebben neergelegd hiervoor en dat aan de hand van het ip-adres we
    te weten zijn gekomen wie dit heeft gedaan.
    Er hangt haar dan ook een serieuze straf boven het hoofd.
    Verder willen shana en ik onze excuses aanbieden voor mensen die geschrokken zijn door het hele verhaal en we hopen oprecht en met heel ons
    hart dat dit niet al te veel commotie heeft veroorzaakt.
    Indien iemand me kan vertellen hoe we de profielen van deze DreadsSnake en van ShaanxK kunnen laten verwijderen, deze info is altijd welkom.

    Met vriendelijke groeten
    Darlien en Shana

    Ik wil er verder even bij zeggen: wie het niet gelooft, ik kan dat goed begrijpen, heb ondertussen ook al meermaals gezegd dat ik daar begrip voor heb, wat er op die andere acounts gedaan en gezegd werd is niet normaal.
    En het idee alleen al, dat deze persoon dit gedaan heeft maakt zowel mij en shana bang voor wat ze nog wel niet allemaal gedaan kan hebben.
    Het IP-adres is snel achterhaald geweest, doordat deze persoon dit al meermaals gedaan heeft tegen mij en Shana en andere vriendinnen van ons hebben we bij de politie al enkele klachten liggen tegen haar wegens: schending van privacy, stalking,... En nog veel meer, daarom dat het allemaal zo snel gaat.
    Verder mag er over deze zaak niet verder gepraat worden.
    Mensen die het niet geloven, nogmaals, ik begrijp dat jullie er sceptisch tegenover staan en Shana en ik hebben samen beslist dat ik een nieuw account zou aanmaken, omdat dit verhaal wel heel erg drastisch was en we dit misverstand toch graag uit de wereld wouden helpen.
    verder hebben Shana en haar familie er niet echt last van gehad op een paar condoleance-berichten na dan...

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 13:12 ]

    Scribe schreef:
    Weet je dat ik echt schrok toen ik het eerste bericht las? Ik wist gewoon niet eens wat ik moest typen/zeggen. Dit vind ik echt niet kunnen. Weet je dat er ook een benaming is voor mensen die zoiets vaker doen? Ik heb het ooit ergens gelezen, maar weet de naam even niet meer. Het gaat in ieder geval over dat je zoiets faket of een nep gebroken arm etc. Zodat mensen aandacht aan je geven. Ik zou eens naar een psycholoog gaan als ik jou was.


    Pathologische leugenaar?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik nog moeten geloven. Mocht dit waar zijn, dan kan ik me voorstellen dat het erg rot is om eerst te maken te hebben met een faker en vervolgens zelf niet geloofd te worden, maar ik kan niet ontkennen dat ik zelf ook ontzettend sceptisch ben over dit verhaal. Ik hoop onderhand eigenlijk vooral nog dat de echte Shana en Kiano en hun vrienden en familie, wie dat ook mogen zijn, in orde zijn en geen last hebben van dit hele gebeuren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scribe schreef:
    Weet je dat ik echt schrok toen ik het eerste bericht las? Ik wist gewoon niet eens wat ik moest typen/zeggen. Dit vind ik echt niet kunnen. Weet je dat er ook een benaming is voor mensen die zoiets vaker doen? Ik heb het ooit ergens gelezen, maar weet de naam even niet meer. Het gaat in ieder geval over dat je zoiets faket of een nep gebroken arm etc. Zodat mensen aandacht aan je geven. Ik zou eens naar een psycholoog gaan als ik jou was.

    Münchhausen by proxy, maar laten we maar geen diagnoses stellen. :Y) Maar dat deze persoon een probleem heeft is wel duidelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Handles schreef:
    (...)

    Mods kunnen wel IP's achterhalen, hoor... Rutger slaat dat allemaal op in de database, kijk mijn reactie op de vorige pagina.

    Ik heb ooit een van een moderator gehoord dat ze zelf alleen IP's kunnen vergelijken om te kijken of die user bijvoorbeeld al andere accounts heeft gehad, maar nooit het adres zelf te weten kunnen komen, behalve als ze het dan echt expliciet aan Rutger vragen of zo. Maar jij zult er waarschijnlijk wel meer over weten dan ik omdat Mitchell mod is geweest, ik heb het alleen maar viavia gehoord. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Darlien, je bent online, dan zou ik toch even reageren als je geloofwaardig wilt overkomen ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb ooit een van een moderator gehoord dat ze zelf alleen IP's kunnen vergelijken om te kijken of die user bijvoorbeeld al andere accounts heeft gehad, maar nooit het adres zelf te weten kunnen komen, behalve als ze het dan echt expliciet aan Rutger vragen of zo. Maar jij zult er waarschijnlijk wel meer over weten dan ik omdat Mitchell mod is geweest, ik heb het alleen maar viavia gehoord. ;3
    Wij zien inderdaad geen adres achter een IP. Maar jij bedoelt wat anders met ip's achterhalen dan Nikki denk ik ;)


    Life is hard and then we die

    Novoselic schreef:
    Darlien, je bent online, dan zou ik toch even reageren als je geloofwaardig wilt overkomen ...


    wie het niet gelooft, ik kan dat goed begrijpen, heb ondertussen ook al meermaals gezegd dat ik daar begrip voor heb, wat er op die andere acounts gedaan en gezegd werd is niet normaal.
    En het idee alleen al, dat deze persoon dit gedaan heeft maakt zowel mij en shana bang voor wat ze nog wel niet allemaal gedaan kan hebben.
    Het IP-adres is snel achterhaald geweest, doordat deze persoon dit al meermaals gedaan heeft tegen mij en Shana en andere vriendinnen van ons hebben we bij de politie al enkele klachten liggen tegen haar wegens: schending van privacy, stalking,... En nog veel meer, daarom dat het allemaal zo snel gaat.
    Verder mag er over deze zaak niet verder gepraat worden.
    Mensen die het niet geloven, nogmaals, ik begrijp dat jullie er sceptisch tegenover staan en Shana en ik hebben samen beslist dat ik een nieuw account zou aanmaken, omdat dit verhaal wel heel erg drastisch was en we dit misverstand toch graag uit de wereld wouden helpen.
    verder hebben Shana en haar familie er niet echt last van gehad op een paar condoleance-berichten na dan..

    Lol, kopieër en plak.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ben ik de enige die niet weet waar dit over gaat? :x


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Solise schreef:
    Ben ik de enige die niet weet waar dit over gaat? :x

    Klik.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind dit gewoon weg heel erg zielig.
    Afijn, ik neem aan dat we weldra meer horen, als de mods de IP-adressen van beide accounts hebben vergeleken. Maar ik weet eigenlijk het antwoord wel...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Solise schreef:
    Ben ik de enige die niet weet waar dit over gaat? :x


    Neehoor, ik had ook géén idee waar het over ging.. Al kon ik het me wel 'n beetje voorstellen..
    [zelfs nadat ik het vorige topic las, snapte ik het niet. Aangezien de beginpost is weggehaald, maar goed..]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Neehoor, ik had ook géén idee waar het over ging.. Al kon ik het me wel 'n beetje voorstellen..
    [zelfs nadat ik het vorige topic las, snapte ik het niet. Aangezien de beginpost is weggehaald, maar goed..]


    Komt erop neer dat er is gefaket: dat 'DreadsSnake' dus in kwestie gezegd heeft dat Shana en haar zoontje Kiano zijn omgekomen bij een autoongeluk. Meer kon ik er ook niet van maken.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Churchill schreef:
    (...)

    Komt erop neer dat er is gefaket: dat 'DreadsSnake' dus in kwestie gezegd heeft dat Shana en haar zoontje Kiano zijn omgekomen bij een autoongeluk. Meer kon ik er ook niet van maken.


    Wow, ik vind het echt ziek dat mensen over dit soort dingen liegen..
    Ik kan je hier nu ook echt niet in geloven, je vraagt gewoon opnieuw om aandacht.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Novoselic schreef:
    Ik moet wel zeggen dat ik nu niet makkelijk dit geloof vanwege het hele verhaal dat al eerder verzonnen werd, maar ik hoop dat dit de waarheid is en dat er niets met Shana aan de hand is. Ik vraag me wel af hoe je nu heet, want je zegt dat je zowel Nini als Darlien heet.

    Je kunt hun profielen niet bannen, maar wel melden, via de meldknop op de profielen. Daarna zullen de mods checken of je verhaal klopt en zullen ze een IP-check doen, waarna ze een waarschuwing of een ban geven - waarschijnlijk een ban, want faken is iets heel ergs en is ook gewoon bij de wet verboden. Ik vraag me wel af hoe je hun IP-adressen dan hebt kunnen achterhalen en wie je het verhaal dan opgestuurd heeft.

    Als alles wat je zegt waar is - het spijt me, ik ben nogal sceptisch nu, maar ik vertrouw erop dat je de waarheid spreekt - dan ben ik heel blij dat het allemaal maar leugens waren en dan hoop ik dat jullie hier geen al te erge gevolgen aan zullen ondervinden.


    That is a perfect copy of reality.