• De al jaren gezochte bende 'The Dangerous Claws ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Dangerous Claws behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zeven meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub


    Meiden
    - Jessica Geline Talia || Levinia [Verliefd op Jake]
    - Ellison Breakway || Nuevo [Verliefd op Tyler]
    - Skyler Jordan Mouthen|| Mevalina [Verliefd op Julian]
    - Carmen Sydney Rivello || Parrish [ Verliefd op Valentino]
    - Abel Ambrose Sadler|| Whilted [Verliefd op Nathaniel]
    - Lucia Loren Colton || Redrosex [Verliefd op Jonathan]
    - Christina Rose Shiff|| Briar [Verliefd op Finnick]
    Jongens
    - Tyler Jay Santiago|| Parrish [Verliefd op Ellison]
    - Valentino Jonathan Davis || CavalierYouth [Verliefd op Carmen]
    - Nathaniel Zac Carter|| Mudita [Verliefd op Abel]
    - Jonathan Tarly|| Nuevo [Verliefd op Lucia]
    - Jake Milligan || Silvanaa [Verliefd op Jessica]
    - Julian Sadler || Geleninja [Verliefd op Skyler]
    - Finnick Evans || Silvanaa [Verliefd op Christina]
    Klanten
    - Jerico Elija Cortez ~ Briar
    - Dimitri Romanov ~ Parrish



    Let's talk :P


    Everyone is good as it is, do not change people

    Mevalina schreef:
    Kan Skyler spelen ? Ik heb zin om te schrijven maar kan ze in een situatie komen ofzo ?


    Zal ik anders Nathan haar laten meetrekken richting de klant? Dat ze tegenstribbelt ofzo?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Zal ik anders Nathan haar laten meetrekken richting de klant? Dat ze tegenstribbelt ofzo?


    Oké, is goed ;)


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Misschien is het ook een idee om Jessica er dan uit te halen net als Valentino, gezien ze beiden niet meer meedoen. Jessica kan bv verkocht worden aan Jerico, maar hij is niet erg tevreden met het ene meisje en zou dan nog eens terugkomen maar dan eist hij meerdere meisjes ofzo? Ook is het misschien slim om de meisjes die zich nu aan het verstoppen zijn samen in een kamer te plaatsen zodat hun ook verder kunnen rpg'en. ^^ En dan komt niemand vast te zitten etc :3

    (Als het echt te snel zou gaan kunnen we misschien om de twee posts reageren? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Misschien is het ook een idee om Jessica er dan uit te halen net als Valentino, gezien ze beiden niet meer meedoen. Jessica kan bv verkocht worden aan Jerico, maar hij is niet erg tevreden met het ene meisje en zou dan nog eens terugkomen maar dan eist hij meerdere meisjes ofzo? Ook is het misschien slim om de meisjes die zich nu aan het verstoppen zijn samen in een kamer te plaatsen zodat hun ook verder kunnen rpg'en. ^^ En dan komt niemand vast te zitten etc :3

    (Als het echt te snel zou gaan kunnen we misschien om de twee posts reageren? )


    Dat is wel een goed idee, maar alleen over die meisjes. Abel en Ellison zijn allebei wel goed verstopt en Ellison heeft niet zo heel veel zin om snel van de zolder af te komen. Dus ik weet niet precies hoe die bij elkaar moeten komen.
    Ik vindt het wel een goed plan om Jessica te verkopen, maar dan moeten we wel iets verschuiven in de koppels. Als ik het goed heb moeten Jake en Carmen dan een koppel vormen.
    Als je wilt kunnen we wel om de twee posts gaan, maar als CavalierYouth zich echt uitschrijft, vinden er dan nog mensen dat we te snel gaan? Want dan mag dat best worden aangegeven en kunnen we er iets aan doen. En geld dat dan ook voor mensen met twee personages? Stel dat ik eerst een post met Jonah plaats en daarna één met Ellison, kan dat wel?

    Nuevo schreef:
    (...)

    Dat is wel een goed idee, maar alleen over die meisjes. Abel en Ellison zijn allebei wel goed verstopt en Ellison heeft niet zo heel veel zin om snel van de zolder af te komen. Dus ik weet niet precies hoe die bij elkaar moeten komen.
    Ik vindt het wel een goed plan om Jessica te verkopen, maar dan moeten we wel iets verschuiven in de koppels. Als ik het goed heb moeten Jake en Carmen dan een koppel vormen.
    Als je wilt kunnen we wel om de twee posts gaan, maar als CavalierYouth zich echt uitschrijft, vinden er dan nog mensen dat we te snel gaan? Want dan mag dat best worden aangegeven en kunnen we er iets aan doen. En geld dat dan ook voor mensen met twee personages? Stel dat ik eerst een post met Jonah plaats en daarna één met Ellison, kan dat wel?


    Ik vind écht niet dat we te snel gaan eigenlijk. Ik heb in genoeg RPG's gezeten die 3 pagina's vol schreven als ik er niet was en daarbij, de meeste posts zijn tussen twee mensen apart, die hebben niets van verschil op een personage die niet deelneemt aan dat gesprek.


    You speak like constellations but you're just a black hole.

    whilted schreef:
    (...)

    Ik vind écht niet dat we te snel gaan eigenlijk. Ik heb in genoeg RPG's gezeten die 3 pagina's vol schreven als ik er niet was en daarbij, de meeste posts zijn tussen twee mensen apart, die hebben niets van verschil op een personage die niet deelneemt aan dat gesprek.


    Ik vindt ook niet dat we te snel gaan, maar als meerdere mensen zullen vinden van wel, dan moeten we daar misschien op aanpassen. Alhoewel ik hoop van niet.

    Ik heb er ook geen problemen mee, gezien ik graag alles bijlees enzo :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb er ook geen problemen mee, en soms is het leuk als er meer staat, dan kun je wat langer doorlezen. ;3
    Maar wie doet er btw nu niet meer mee? Levinia en CavalierYouth?
    En nog een vraagje, iemand die Chris een bezoekje wil brengen. Dat bijv. één van de meiden zich in de weg vergist ofs, ik verveel me namelijk. :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wie doet er allemaal nog mee? Sommigen reageerden al best lang niet meer. Van Levinia en CavalierYouth weet ik het, maar de rest? 😜


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Doet Silvanaa wel nog mee ? Want die reageerde lang niet meer .. Ik heb echt geen idee wie überhaupt nog meedoet, aangezien niet veel zo snel reageren.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hai iedereen,

    Ik wou even meedelen dat ik terug was en dat ik het topic weer ging starten.
    Deze avond start ik hem en jullie mogen jullie rol behouden als jullie daar zin in hebben.

    Groetjes Alydia [Was vroeger Levinia]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Is hij al begonnen?


    You speak like constellations but you're just a black hole.

    whilted schreef:
    Is hij al begonnen?


    Ik heb het Rollentopic al gemaakt. Hij heet 'The Kidnap Team' ;D


    Everyone is good as it is, do not change people