• De al jaren gezochte bende 'The Dangerous Claws ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Dangerous Claws behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zeven meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub


    Meiden
    - Jessica Geline Talia || Levinia [Verliefd op Jake]
    - Ellison Breakway || Nuevo [Verliefd op Tyler]
    - Skyler Jordan Mouthen|| Mevalina [Verliefd op Julian]
    - Carmen Sydney Rivello || Parrish [ Verliefd op Valentino]
    - Abel Ambrose Sadler|| Whilted [Verliefd op Nathaniel]
    - Lucia Loren Colton || Redrosex [Verliefd op Jonathan]
    - Christina Rose Shiff|| Briar [Verliefd op Finnick]
    Jongens
    - Tyler Jay Santiago|| Parrish [Verliefd op Ellison]
    - Valentino Jonathan Davis || CavalierYouth [Verliefd op Carmen]
    - Nathaniel Zac Carter|| Mudita [Verliefd op Abel]
    - Jonathan Tarly|| Nuevo [Verliefd op Lucia]
    - Jake Milligan || Silvanaa [Verliefd op Jessica]
    - Julian Sadler || Geleninja [Verliefd op Skyler]
    - Finnick Evans || Silvanaa [Verliefd op Christina]
    Klanten
    - Jerico Elija Cortez ~ Briar
    - Dimitri Romanov ~ Parrish



    Let's talk :P


    Everyone is good as it is, do not change people

    de post met tino is nog wat flutjes maar het word beter.

    Iemand die Abel wilt aanspreken? Ik verveel me echt hahaha


    You speak like constellations but you're just a black hole.

    whilted schreef:
    Iemand die Abel wilt aanspreken? Ik verveel me echt hahaha


    Ik zal zo kijken of ik met Nate kan posten :') Ik ga eerst pewdiepie kijken ^^ Iemand trouwens voor Lilith?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik zal zo kijken of ik met Nate kan posten :') Ik ga eerst pewdiepie kijken ^^ Iemand trouwens voor Lilith?


    Jonah maybe? Ik ben toch al bezig met zijn post, dus die zal er zo wel aankomen.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik zal zo kijken of ik met Nate kan posten :') Ik ga eerst pewdiepie kijken ^^ Iemand trouwens voor Lilith?


    Pewds gaat altijd voor! Hahaha


    You speak like constellations but you're just a black hole.

    whilted schreef:
    (...)

    Pewds gaat altijd voor! Hahaha


    Sorry het is een prut stukje geworden D;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die Carmen of Tyler wil meeten? Ze zitten beide in de woonkamer, Carmen op de bank en Tyler in een stoel :3


    El Diablo.

    Parrish schreef:
    Iemand die Carmen of Tyler wil meeten? Ze zitten beide in de woonkamer, Carmen op de bank en Tyler in een stoel :3


    Ellison wil wel naar Tyler gaan. Nu hangt ze een beetje aan Jonathan en Lilith.

    Is goed!


    El Diablo.

    Ik schrijf eerst wel wat. Dus ze zal er zo wel aankomen.

    Jullie guys gaan snel xd

    Ik denk dat ik me beter uit kan schrijven. Jullie gaan me te snel.
    Maar dat komt waarschijnlijk meer door me zelf want ik heb niet echt alle dagen de tijd om te reageren.

    De laatste dagen was het erg stil, dus kon je gemakkelijk gereageerd hebben, nu zijn er slechts 4 post geschreven geweest.Dus te snel zou ik het niet echt durven noemen. Gezien de meeste topics anders doodlopen als er immers gereageerd word.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CavalierYouth schreef:
    Ik denk dat ik me beter uit kan schrijven. Jullie gaan me te snel.
    Maar dat komt waarschijnlijk meer door me zelf want ik heb niet echt alle dagen de tijd om te reageren.


    Ik zou het erg jammer vinden als je je gaat uitschrijven en het spijt me dan ook als we te snel gaan. Zelf vindt ik dat het wel fijn is, want nu loopt de rpg goed. Als we langzamer gaan, ben ik bang dat hij dan doodgaat, en dat wil ik liever niet. Als je je echt wilt uitschrijven, kan dat natuurlijk. We zijn alleen niet in staat om de beginpost aan te passen, doordat Levinia er niet meer is.

    En even voor iedereen: Wat moeten we nu verder met Jessica doen? Wilt iemand haar overnemen van Levinia? Of moeten we haar allemaal gaan besturen?

    Kan Skyler spelen ? Ik heb zin om te schrijven maar kan ze in een situatie komen ofzo ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring