• Hoi!

    Ik zoek leuke, afgelopen of net begonnen (niet ergens in het midden) stories van Once Upon a Time of OP (GEEN fanfiction, OP).

    Ok ben ik zelf een nieuw Once Upon a Time verhaal begonnen dat voornamelijk over Henry gaat (omdat ik vind dat hij lang niet genoeg aandacht krijgt) dus eh... neem even een kijkje alsjeblieft?

    Home • Once Upon a Time


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.







    What you fear doesn't live inside the closet, it lives inside you.
    You know, we've always struggled to understand the darkness within us.
    Fears and anxieties buried so deeply that they're just too painfuI to face.
    Well, it's a common scapegoat.
    Our society will always find a way to externalize.
    Every culture around the world has a name for him.
    The words sound different, but they all describe the same being.
    We're all afraid of the same thing.
    The Boogeyman, germaphobia, they're all masks.
    Masks that we create to hide what we're truly afraid of.




    x Speelt zich af in Brazilië
    x Volledig in het Nederlands
    x Bevat grof taalgebruik
    x Thriller, drama, OP
    x Door Soe


    x Jill Cassia Oliveira
    x Hannah Fabiola Tavares
    x Kate Ashley Chiminazzo
    x Debby Louisa Barros
    x Zita Thalia Ambrosio
    x Nathan Erico Nakashima
    x Alex Reinaldo Fontana
    x Theo Valmir Lima
    x Joey Fabio Ferreira
    x Rex Leandro Santos
    x Geen nood, het wordt niet in zoveel POV's geschreven. Het zijn gewoon alle belangrijke personages in het verhaal.


    16 - 09 - '17

    Welkom in



    De enige staat in Ergens die niet naar de pijpen van de landheer danst. Terwijl ten noorden van het Vermetelgebergte een tijd van mechanisatie aanbreekt, verandert het zuidelijke Limbo in de afvalput van het voorspoedige rijk Ergens. De rivaliserende straatbendes maken Limbo er niet veiliger op voor jonge 'zwerfhond' Yalou Duizendster. Eenzaam trekt ze heel Limbo rond op zoek naar haar vriend en leermeester, die tijdens de grote rel een jaar geleden spoorloos verdwenen is. Al reizend ontdekt ze informatie over de geheimzinnige jongen die in conflict zijn met wat ze dacht te weten. Aan de vooravond van de ondergang van Limbo staande, is er nog maar één ding wat ze kan doen: onverschrokken zijn.




    Hoe kom je thuis als je geen huis hebt? Die vraag drijft de zestienjarige Yalou van de ene vervallen stad naar de ander, niet rustend tot ze de belofte haar vriend te vinden na zal komen. De mensen die ze op haar pad tegenkomt, hebben ieder hun eigen doel in dit geïsoleerde oord. Uiteindelijk komen ze echter allemaal op hetzelfde neer: ontsnappen uit de gevangenis die ze Limbo noemen.



    Een verhaal over vrijheid, trouw en bovenal lef.





    >> Onbekende personen
    >> Fantasy & avontuur
    >> Bevat (aangegeven) gewelddadige scènes


    i put the fun in funeral



    Vervlogen herinneringen
    Amira gaat voor het zoveelste jaar op vakantie naar dezelfde camping. Voor drie weken lang trekt ze er met haar oma op uit naar een klein plaatsje in Frankrijk. De mooie bergen hebben altijd al voor een heel romantisch gevoel gezorgd en elke keer dat Amira terug komt op de plek, voelt het alsof ze weer thuis is. Dit jaar moet een super gave vakantie worden. Haar vriend is mee dit keer, oude vrienden zijn ook weer op de camping en haar oma is op en top vrolijk. Na een paar jaar niet geweest te zijn, voelt Amira zich weer helemaal in haar element. Totdat blijkt dat één van haar oude liefdes ook is teruggekeerd....

    ~ "Kijk, als je daarboven de grote beer vindt, weet dat je dan nooit alleen zult zijn. Ik zal ook naar diezelfde sterren kijken en aan je denken. Zo kunnen we op één of andere manier samen zijn, al zijn we nog zo ver weg.”
    Start: 21-8


    It's never gonna happen, Guys.

    Euhm, ik heb iets wat beide eigenlijk is xD
    Het zijn sprookjes op een andere manier :) ik heb er wel nog maar 1
    Ik ken het programma echter niet, dus het is er niet op gebaseerd.
    http://www.quizlet.nl/stories/142349/once-upon-a-time/

    Ik heb ook een andere story, maar die is al wat verder gevorderd. Ik zet hem er toch bij omdat ik op vakantie vertrek en je misschien tijd vindt om hem toch te lezen :) maar dat hoeft niet natuurlijk :p De eerste voldoet wel aan je wensen!
    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels--16/


    Mhm?

    Atomic tears

    Ik bezit een gave, waarbij ik mensen laat sterven,mijn moeder die ik verloor.Ik moet me verbergen, maar waar?Ik ben wie ik ben, een normale jongenmaar met een gaven, waarbij ik de wereld kan vernietigen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 9:30 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Onvolkomen

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 8:56 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN




    Mijn story heeft nu 9 hoofdstukken, elk hoofdstuk heeft 500-600 woorden. Ik ga ook even naar jouw story kijken, want ik ben ook een groot fan van Once Upon a Time


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Deze OP is misschien wel wat voor je. (:
    Hij is dit weekend van start gegaan: Crash

    Ik heb nu geen tijd om meer verhalen bij te houden, maar ga hem later zeker lezen, want ik ben gek op OUAT. Ik zet hem alvast tussen mijn favorieten. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn story heet Miracle~ OP

    Deze bevat onbekende personen zoals het hoofdpersoon Avia Sophie Miller en een lieftallige jongen genaamd Evan Jackson.

    Hier even een korte inhoud;

    Avia Sophie Miller is zestien wanneer haar ouders beslissen dat het tijd wordt dat ze gewoon terug naar school gaat in plaats van thuis les te volgen. Dit komt omdat ze een auto-ongeluk gehad heeft waardoor ze niet naar school kon gaan. Haar schooltijd is een hel tot dat ze een jongen genaamd Evan Jackson ontmoet die het toch wat dragelijker maakt. Tot de hel losbarst op school.

    Dit verhaal is in het Nederlands geschreven, origineel Engels, maar toen besloot ik dat het waarschijnlijk toch mooier in het Nederlands zou zijn.

    Het is een fictie verhaal, maar dat betekent nog niet dat wat er in het verhaal gebeurt ook niet echt gebeuren kan.


    Dit is de link:[url] http://www.quizlet.nl/stories/142568/miracle--op/[/url]

    een klein voorproefje :


    Op de wereld zijn er zeven miljard mensen, waarvan er miljoenen liefdesverhalen toebehoren. Vaak lijken ze ook allemaal op elkaar, en alleen de meest extraordinaire lijken de tijd te overleven en worden verder verteld door miljoenen mensen. Maar wat is het punt? Waarom kan een gewone relatie niet speciaal zijn? Als deze dierbaar is voor twee mensen, waarom is deze dan niet speciaal genoeg voor anderen? Misschien zijn ze dat wel? Misschien kan je er iets uit leren. Ik wil hier mee niet zeggen dat liefde perfect is en dat liefde geen pijn doet, want geloof mij maar, dat doet het wel. Maar soms zijn het de kleine die het perfect maken, waardoor het verhaal de moeite waard is om doorverteld te worden. Mijn liefdesverhaal is de moeite waard om verteld te worden, geloof me maar.


    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Een Draco Malfoy love-story! :D

    http://www.quizlet.nl/stories/142283/look-in-the-mirror-my-love--draco-malfoy/


    ~Crying is how your body speaks when your mouth can't explain the pain you feel.

    Ilalalikeyou schreef:
    Een Draco Malfoy love-story! :D

    http://www.quizlet.nl/stories/142283/look-in-the-mirror-my-love--draco-malfoy/

    Ik vroeg specifiek om Once Upon a Time of anders OP, ik lees geen Harry Potter verhalen meer, sorry.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.








    ‘En het lintje is… geknipt!’
    Het nieuwe ziekenhuis in de kleine stad Boston werd geopend en iedereen was erbij - inclusief de burgemeester. Niet veel dagen later ging er een gerucht door in de stad dat het ziekenhuis niet te vertrouwen was. Maar Rebecca Bradford had het allang niet vertrouwd.


    ‘Help me.’
    ‘Wat? Waar ben je?’
    ‘In het ziekenhuis. Kom snel.’
    ‘Waarom?’
    Maar de verbinding was al verbroken.


    Starts: 8-9-2014
    Ends: ?


    Some people are art and do art at the same time

    Oeh, mijn Ultimate Guide to Finding Love is afgelopen en OP, Observaties van een Muurbloem is wel al een tijdje bezig. :) X x x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell



    Drie kinderen...
    Twee partijen...
    Een oorlog...

    Noort is een dromerig meisje, heeft geen problemen en leeft een rustig bestaan. Tot op het moment dat ze een ijskristal vind, een oorlog begint en dat zij als uitverkorene word aangewezen. Noort's leven word totaal op zijn kop gegooid en ze moet trainen tot ze er bij neervalt. Ze maakt nieuwe vrienden en moet aanzien wat de tegenpartij allemaal doet...
    Maar dan word haar eigen huis aangevallen en is ze haar oude bestaan totaal kwijtraakt. Uit onverwachte hoek duikt iemand op en ineens lijkt alles niet meer zeker. Wie kan ze nog vertrouwen? En wat is waar wat ze haar hele leven al heeft geloofd? Bestaat er echt magie?
    Noort slaat op de vlucht met twee vrienden aan haar zijde, maar was dat wel de juiste beslissing?


    Geschreven door: Pientie
    Genre: Fantasy, onbekende personen.
    Nederlands geschreven+gesproken
    Start: 24- 6-2014
    End: ?



    ~My Mind Is Free~





    Een fictief Engels verhaal over een toekomstige Franse Koningin in 1500.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 19:39 ]