• Yeeeh, I am factionless and proud! (: Dus, om het nog even officieel te zeggen, Fenoglio is officieel Factionless geworden.
    En dan zeggen sommige stumpers die nog nooit van factionless ofwel factieloos hebben gehoord; wat is daaat? Op z'n kortst gezegt is dat een persoon die in geen van de vijf facties past, ofwel omdat ze Divergent (Afwijkend) zijn ofwel omdatze zijn verstoten/de inwijding niet hebben gehaald.
    Anyway, dat wilde ik even kwijt ^^

    Leuk! ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ben jaloers op jouw username, haha. Ik vind hem geweldig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gaaf! ^^ Ik heb Divergent gelezen, maar ik moet echt eens aan de rest beginnen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aaahw, waarom ben ik hier niet op gekomen? :o Superleuke username! Offtopic: heb je alle drie de boeken gelezen?

    Square schreef:
    Gaaf! ^^ Ik heb Divergent gelezen, maar ik moet echt eens aan de rest beginnen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Juanita schreef:
    Aaahw, waarom ben ik hier niet op gekomen? :o Superleuke username! Offtopic: heb je alle drie de boeken gelezen?


    Net boek drie uit gelezen, aagw, ik haat het om de serie uitgelezen te hebben ):

    Factionless schreef:
    (...)

    Net boek drie uit gelezen, aagw, ik haat het om de serie uitgelezen te hebben ):


    Wat vond je ervan? Herken je mijn username? ^-^
    Sorry, ik zal niet meer offtopic reageren.

    Ik zeg het nog maar een keer: leuk! c:


    Caution first, always.