• Starbucks, het bekende koffie merk, wie kent het niet? In elk land zijn er wel een paar filialen te vinden. Het merk is inmiddels vrijwel onmisbaar geworden in de maatschappij, zo ook voor de studenten uit New York. De ene groep studenten wilt graag wat bij verdienen, waarvoor Starbucks perfect is. De hele dag koffie klaar maken, en tegen aardige mensen praten om daarna verder aan de slag te gaan met je studie. De andere groep studenten komen daar dagelijks om hun dag goed te beginnen met een goede bak koffie. Een normale routine voor de meeste mensen, maar wat als die ene werknemer wel erg leuk was? En je daar "toevallig" elke dag rond het tijdstip dat hij er werkt langs komt. Vaste klant ben je in ieder geval, maar levert het ook nog iets anders op? Misschien een telefoonnummer? of misschien jaloerse blikken? Of juist helemaal niets?

    Rollen •
    1D •
    Harry Edward Styles • Werknemer • Lester
    [R] Louis William Tomlinson • Rojinski
    Niall James Horan • Klant • AsshiexIrwin
    [R] Liam James Payne • Depayx
    Zayn Javadd Malik • DanielInTheDen

    5SOS •
    Michael Gordon Clifford • Werknemer • DanielInTheDen
    [R] Luke Robert Hemmings • Werknemer • UnpredictabIe
    [R] Ashton Fletcher Irwin • Klant • Ashey
    Calum Thomas Hood • Schuld

    Overige rollen •
    [R] • Briar
    • Stephanie Neveah Bay • Pebble
    • Ebba Fancymore • Werknemer • MAYBENOT


    Invullen •
    Volledige naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Werknemer of klant •
    Studie •
    Extra •


    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Ashey of UnpredictabIe maken de nieuwe topics aan

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 22:59 ]


    How far is far

    Nog 1 onbekende!!!(hoera)


    Bowties were never Cooler

    Ik weet dat ik Liam vandaag in had moeten vullen maar heb het extreem druk gehad met school.
    Kan ik uitstel krijgen tot morgen?

    Ik wil wel de onbekende nog invullen, als die nog steeds nodig is. Ik heb wel pas morgenavond tijd om eraan te beginnen. (liever een klant of werknemer, sorry als het al ergens staat ik heb maar even heel vlug overal overheen gelezen)


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Depayx schreef:
    Ik weet dat ik Liam vandaag in had moeten vullen maar heb het extreem druk gehad met school.
    Kan ik uitstel krijgen tot morgen?

    Tuurlijk, geen probleem


    How far is far

    Lavore schreef:
    Ik wil wel de onbekende nog invullen, als die nog steeds nodig is. Ik heb wel pas morgenavond tijd om eraan te beginnen. (liever een klant of werknemer, sorry als het al ergens staat ik heb maar even heel vlug overal overheen gelezen)

    Sure, graag zelfs. En maakt niet uit hoor (;


    How far is far


    Volledige naam • Ashton Fletcher Irwin.
    Leeftijd • Twintig. [Zeven Juli.]
    Nationaliteit • Australisch, Hornsby.
    Uiterlijk • Ashton is redelijk aan de lange kant, maar is niet bepaald stevig gebouwd. Hij heeft een normaal postuur. Hij is niet extreem gespierd, maar je kan wel zien dat hij af en toe sport. Als hij lacht zijn er kuiltjes in zijn wangen te zien, waardoor hij regelmatig 'schattig' genoemd wordt, waar hij zelf niks van snapt. Zijn licht krullende donker blonde pluizige haar zit meestal door de war, puur omdat hij te lui is om er een borstel door te halen, of hij draagt gewoon een bandana, probleem opgelost. Zijn ogen zijn zowel hazelnootbruin als groen, het ligt er maar net aan hoe het licht er op schijnt, en kunnen precies laten zien hoe hij zich voelt. Ook heeft hij erg slechte ogen waardoor hij een bril op moet, maar hij draagt toch liever zijn lenzen. Zijn favoriete kledingstukken zijn, zijn vele shirts van bands en zangers, zoals Nirvana, Ramones ACDC, Pink Floyd, Kiss, en Led Zeppelin. Ook is hij dol op zowel Marvel als DC Comics, waarvan hij ook een aantal shirts heeft hangen in zijn kast. Om zijn look af te maken draagt hij jeans en zijn afgetrapte Vans, en natuurlijk zijn eeuwig groeiende collectie kleurrijke armbandjes om zijn polsen.
    Innerlijk • Ashton is een ontzettend lieve jongen, die geen vlieg kwaad zou doen. Hij is de vrolijkheid hem zelve, en er is dan ook altijd een lach op zijn gezicht te zien. Hij kan vrijwel overal de humor van inzien, en probeert overal positief over te denken, wat niet altijd mogelijk is. Hij probeert het beste van zijn leven te maken, en zo min mogelijk van zijn leven aan ruzie maken, en chagrijnig zijn besteden. Maar ook hij heeft zo zijn buien. Hij kan uit het niets ineens scherp uit de hoek komen, en heeft het zelf niet eens door. Hij heeft als hij zo scherp uit de hoek komt zelf niet eens door dat hij daarmee mensen pijn kan doen, want dat is wel het laatste wat hij wilt. Als hij boos is, is er geen land met hem te bezeilen en kan je hem maar het beste met rust laten, hij draait vroeg of laat wel weer bij. Je kan erg ver met hem gaan tot je hem echt kwaad hebt. Ook als je hem kwetst zal hij niks terugzeggen en het gewoon voor zich laten omdat hij bang is om ruzie te krijgen of om zelf iemand te kwetsen. Toch als hij het zat wordt kan hij flink van zich afbijten. Toch is hij niet bepaald bang om zijn mening te uiten. Hij heeft een ontzettende hekel aan ruzies, en zodra hij er ook maar eentje hoort gaan eerst zijn handen voor zijn oren. Als zijn familie of vrienden ruzie hebben zal hij er alles aan doen om hun uit elkaar te halen. Hij zal dan ook nóóit een partij kiezen, hij wil gewoon niemand verraden. Hij ziet het liefste de hele wereld in vrede, maar dat zal helaas nooit lukken. Toch zodra hij boos is kan alles hem gestolen worden. Dan gaat hij het liefste mokkend in een hoekje zitten met zijn muziek extra hard zodat hij zich van de wereld af kan sluiten. De meeste mensen vinden hem gewoon een hypere kleuter, en dan te bedenken dat hij de oudste van de vier is. Hij kan zich dan ook erg kinderachtig gedragen, en heeft het zelf meestal niet eens door.
    Werknemer of klant • Klant.
    Studie •
    Extra • Ashton is biseksueel.

    Ik pas hem later nog aan.


    How far is far

    mag ik een overige rol reserveren? :3


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    MAYBENOT schreef:
    mag ik een overige rol reserveren? :3

    Sure (:


    How far is far


    De basis informatie
    Volledige naam: Ebba Fancymore
    Roepnaam/bijnaam: Eb, Ebby
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Female
    Studie: Sportschool
    Werknemer of klant: Werknemer zodat ze haar appartementje kan betalen (dit appartement hoeft ze niet geheel zelf te betalen, een deel betalen haar ouders, maar een ander deel moet ze toch zelf financieren. Net als eten etc. )

    Het innerlijk
    Karakter: Ebba is een meisje dat weet wat ze wilt, ze is rechtdoor zee en zegt dus waar het op staat. Ze gaat recht op haar doel af en als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft zitten is het moeilijk om haar ervan te weerhouden. Ebba is zelfverzekerd en onafhankelijk en doet alleen iets als ze het echt zelf wilt. Het is moeilijk om haar van haar idealen en principes af te brengen en haar kijk op dingen te veranderen. Ebba heeft een hekel aan misdaden, of als er iets niet eerlijk verloopt. Ze wil rechtvaardigheid, en als dat er niet is kan ze erg boos worden. Ook is Ebba erg trots. Verder doet ze het niet zo goed in relatie’s omdat ze erg gesloten is en ze vaak discussies of zelfs ruzies heeft omdat ze haar mening zo fel verdedigt. Verder heeft Ebba een liefde voor het bos en de natuur en houdt ze van avontuur. Verder kan Ebba soms nogal chagrijnig zijn en afstandelijk tegenover anderen.
    Relaties: Zoals eerder vermeld staat is Ebba niet zo goed met relaties, ze is dan ook nog nooit écht verliefd geweest en van ervaring op liefdesgebied kun je ook niet spreken
    Talenten: Boogschieten, hardlopen en talen
    Zwakheden: Exacte vakken, iets tactisch brengen en dansen

    afkomst
    Geboorte en/of woonplaats: North-Carolina, nu woont ze op zichzelf in een klein appartementje
    Familie: Ze is opgegroeid bij haar vader, en haar moeder, die achteraf haar moeder niet bleek te zijn (haar moeder stierf in het kraambed, haar vader had toen der tijd al een oogje op een andere vrouw en trouwde kort na Ebby's geboorte met deze vrouw. Het was Ebby nooit verteld dat dit niet haar echte moeder is maar ze is daar pasgeleden alsnog achtergekomen. Ze heeft het hier nog erg zwaar mee). Ook heeft ze een broertje Eddy (Edward) wat dus eigenlijk haar halfbroertje is. Verder heeft ze nog een oudere neef die in hun tuinhuisje woont.

    Het uiterlijk
    Lengte en bouw: Ebba is niet zo groot, 1.65 haalt ze misschien net. Verder is ze sportief gebouwd en heeft ze sterke armspieren. Ze is best dun, door het vele trainen en sporten.
    Omschrijving haar: Ebby heeft lang haar wat van nature chocolade bruin is, echter verft ze haar haren wel eens in een ander kleurtje. Bijvoorbeeld zwart, donkerbruin of koperrood. Soms laat ze een pony knippen die ze ook schuin kan dragen. Haar haren zitten of los of in een slordige knot of staart. Ebby is erg blij met haar haren omdat ze er veel mee kan en het erg vol is.
    Omschrijving ogen: Ze heeft fel kijkende ogen, die heel erg opvallen in haar gezicht. Haar ogen zijn blauw en lichter dan je verwacht bij haar iet wat getinte huidskleur.
    Kledingstijl: Het is anders dan wat anderen dragen. Het is stijlvol dat wel, en soms loopt ze ook gewoon in een of ander joggingpak rond.
    Uiterlijke kenmerken: Ze heeft een tatoeage van een veer op haar arm, verder heeft ze een maanvormig litteken aan de zijkant van haar hoofd. Ook heeft ze een piercing.


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Volledige naam • Liam James Payne
    Leeftijd • Liam is twintig jaar oud.
    Nationaliteit • Liam is geboren en getogen in Engeland.
    Uiterlijk •



    Innerlijk • - Komt -
    Werknemer of klant • Liam is een vaste klant van de Starbucks.
    Studie • Liam studeert Bewegingswetenschappen.
    Extra • - Komt -





    Volledige naam • Louis William Tomlinson.
    Leeftijd • Tweeëntwintig. 24-12-1991.
    Nationaliteit • Brits.
    Uiterlijk • Louis heeft bruine haren, die vaak plat op zijn hoofd liggen. Soms brengt hij deze in model met wat gel, maar vaak krijgt hij ze wel precies zoals hij ze wil zonder dat hij er al te veel moeite voor hoeft te doen. Hij heeft blauw ogen en een aantal, of heel erg veel, tatoeages die zijn lichaam sieren, maar op de meeste is hij toch wel heel trots. Louis is niet al te groot voor een jongen, maar hij mag niet klagen.
    Innerlijk • Louis is een lieve, zorgzame en behulpzame jongen. Tegen iedereen is hij ontzettend vrolijk en je zal hem altijd met een glimlach op zijn gezicht rond zien 'huppelen', tot nu toe vind hij het werk wat hij doet erg leuk en dat laat hij ook graag blijken door af en toe extra te glimlachen als er is een leuke klant voor zijn neus staat. Louis is totaal niet bang om op iemand af te stappen, hij vind het zelf altijd wel leuk om actie te ondernemen als het gaat in de liefdes. Hij kan chagrijnig zijn, wie heeft daar geen last van? Als dat bij hem voor komt dan is er ook echt een wereldramp gebeurd, het gebeurd dan ook zelden. Als er toch iets met hem aan de hand is, probeert Louis dat niet al te gauw laten merken, hij drukt het liever weg dan dat hij er andere mensen mee opzadelt. Hij vind het fantastisch om te kiezen wat hij wil, of wat hij kan doen. Hij ziet het leven nogal rooskleurig in.
    Werknemer of klant • Werknemer. - Ik zag dat de rest van 1D allemaal klant is, behalve Harry, dus ja. :')
    Ik zag wel dat er een stop stond op de werknemers, maar anders moet je het zeggen en dat laat ik hem toch klant zijn. :3
    Want volgens mij zijn er nu al best veel klanten, namelijk. Maar het is niet aan mij om dat te oordelen, haha. :'D

    Studie • Op het moment studeert Louis niets, hij twijfelt een beetje met wat hij wilt gaan doen dus heeft hij een tussen jaartje zodat hij alles voor zichzelf kan uitzoeken. Daarom is hij ook bij Starbucks gaan werken, wie weet vind hij dat wel zo leuk dat hij daarin zijn opleiding wil gaan volgen.
    Extra • Louis is homo, hij wist ongeveer vanaf zijn dertiende dat hij veel meer interesse had in jongens en heeft er vanaf de dag dat hij dit wist nooit een probleem van gemaakt. Hij is trots op zichzelf zoals hij is.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 23:40 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh is er een stop op de werknemers? Ik dacht juist op de klanten... Oeps :$


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ashey schreef:
    (...)
    Sure, graag zelfs. En maakt niet uit hoor (;

    Ik weet niet zeker of ik op tijd ben maar ik heb het super druk met trainen en school en ik kan pas morgenmiddag/avond iets schrijven. Ik weet niet of dat heel erg is.


    Seduce my mind and you can have my body, find my soul and I'm yours forever

    Gaat hier nog iets gebeuren... :X


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Het is al lang begonnen


    Bowties were never Cooler