• Hoi!

    Kan iemand me vertellen of Nederland betrokken raakt bij WO|||? En overleven wij dit? En hoe loopt dit af en wat gebeurt er? Ik ben een beetje bang...
    Zal Nederland dit ook nog kunnen na vertellen? Hoe denken jullie dat het word? Zijn jullie bang? :$


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:38 ]

    Overkill schreef:
    Friesland is gebombardeerd? D:

    Nee hoor. Ik woon in Friesland en ik heb niets gemerkt. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Adrastea schreef:
    Hoi!

    Kan iemand me vertellen of Nederland betrokken raakt bij WO|||? En overleven wij dit? En hoe loopt dit af en wat gebeurt er? Ik ben een beetje bang...
    Zal Nederland dit ook nog kunnen na vertellen? Hoe denken jullie dat het word? Zijn jullie bang? :$


    (doeg)


    Je stelt ons allemaal vragen waar we geen antwoord op kunnen geven.. niemand weet of je dat overleefd, of wat er gebeurd en hoe het afloopt. Leef gewoon je leven, en maak je niet zo druk.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Om eerlijk te zijn laat dit topic me hardop lachen x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Gwyn schreef:
    Wereldoorlog is het pas als elk continent ermee te maken heeft.


    Wereldoorlog is het al als er minstens twee verschillende continenten ermee te maken hebben.
    Heeft de geschiedenisdocente ooit uitgelegd


    Maar even on topic: Ik ben ook wel bang voor een derde wereldoorlog hoor, maar dat denk ik al sinds dat gedoe op de Krim, en het gaat volgens mij steeds verder uit de hand lopen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Wereldoorlog is het al als er minstens twee verschillende continenten ermee te maken hebben.
    Heeft de geschiedenisdocente ooit uitgelegd


    Maar even on topic: Ik ben ook wel bang voor een derde wereldoorlog hoor, maar dat denk ik al sinds dat gedoe op de Krim, en het gaat volgens mij steeds verder uit de hand lopen.

    Oh, bij mij is het anders uitgelegd. Ah ja (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik denk dat je je teveel druk maakt om niks.

    Hoe bedoel je, Macabre? :$
    Ik snap 't niet echt...

    Eerst zien, dan geloven. We're all gonna die anyway.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nagusamu schreef:
    Om eerlijk te zijn laat dit topic me hardop lachen x'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geen idee hoe het in Nederland zit, maar hier in België is de oorlog al volop aan de gang. Sinds eergisteren mijn school gebombardeerd werd hoeraaa, is mijn vader plannen aan het smeden om naar jullie land te vluchten. Joke


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Adrastea schreef:
    Hoe bedoel je, Macabre? :$
    Ik snap 't niet echt...

    Lol, I'm just kidding. ;p Maak je niet zo druk. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Novoselic schreef:
    Geen idee hoe het in Nederland zit, maar hier in België is de oorlog al volop aan de gang. Sinds eergisteren mijn school gebombardeerd werd hoeraaa, is mijn vader plannen aan het smeden om naar jullie land te vluchten. Joke


    Ik lig plat hier van het lachen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Ik lig plat hier van het lachen xD

    Ik ben anders bloedserieus, jongedame, je hebt er geen idee van hoe het is als je te horen krijgt dat je toch nog naar school moet gaan terwijl je een halfuur geleden nog een vreugdedansje deed?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Geen idee hoe het in Nederland zit, maar hier in België is de oorlog al volop aan de gang. Sinds eergisteren mijn school gebombardeerd werd hoeraaa, is mijn vader plannen aan het smeden om naar jullie land te vluchten. Joke


    HAHA +1.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik ben anders bloedserieus, jongedame, je hebt er geen idee van hoe het is als je te horen krijgt dat je toch nog naar school moet gaan terwijl je een halfuur geleden nog een vreugdedansje deed?


    HAHAHA, oke sorry mama xD
    Laten we vluchten voor de oorlog! En voor school!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.