• Hoi!

    Kan iemand me vertellen of Nederland betrokken raakt bij WO|||? En overleven wij dit? En hoe loopt dit af en wat gebeurt er? Ik ben een beetje bang...
    Zal Nederland dit ook nog kunnen na vertellen? Hoe denken jullie dat het word? Zijn jullie bang? :$


    (doeg)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 9:38 ]

    Novoselic schreef:
    (...)
    Noooo! Was toch bij mij in de schuilkelder ingetrokken, daar hebben ze geweldige WiFi! :c


    Omg, geweldig om te horen!
    Maar we zijn al onderweg! Ik hoop niet dat we Aliëns tegenkomen want dan gaan we eraan :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Juanita schreef:
    (...)

    Niets gemerkt? Hier ligt bijna alles plat :c Behalve mijn huis. En op wonderbaarlijke wijze heb ik ook nog WiFi (:

    Vlucht maar naar mij toe! Alles gaat op wonderbaarlijke wijze langs ons heen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit is toch echt een beetje offtopic, hoor. ;3


    Your make-up is terrible

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Omg, geweldig om te horen!
    Maar we zijn al onderweg! Ik hoop niet dat we Aliëns tegenkomen want dan gaan we eraan :/


    Kijk uit, ET is ook onderweg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Kijk uit, ET is ook onderweg.


    Dat meen je niet o.o
    Bedankt dat je het even meld! Ik waarschuw mijn ouders meteen!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    O God.. wat zijn we weer flauw ;p


    i put the fun in funeral

    Ik denk het niet. Da's nou eenmaal het nadeel aan #Yolo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Overkill schreef:
    O God.. wat zijn we weer flauw ;p


    Hahaha indd, ik hou er maar weer mee op x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Dat meen je niet o.o
    Bedankt dat je het even meld! Ik waarschuw mijn ouders meteen!




    En deze maan/zon wacht jullie al op


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)



    En deze maan/zon wacht jullie al op


    Ik lig nu plat van het lachen hier, whahahaha omg xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Er is alleen een soort van ruzie tussen Oekraïne en Rusland waar Amerika en wij als volgers van amerika ons mee bemoeien om het niet tot een oorlog te laten komen.

    Je hebt ook de drama met de IS die een grotere schade kan brengen dan Oekraïne en Rusland, aangezien deze gemeenschap volgelingen heeft over de hele wereld en dus ook in Nederland.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Er is alleen een soort van ruzie tussen Oekraïne en Rusland waar Amerika en wij als volgers van amerika ons mee bemoeien om het niet tot een oorlog te laten komen.

    Je hebt ook de drama met de IS die een grotere schade kan brengen dan Oekraïne en Rusland, aangezien deze gemeenschap volgelingen heeft over de hele wereld en dus ook in Nederland.


    Weet je wat pas leuk is? Conspiracy theorieën lezen over de IS en het neergestorte vliegtuig en zo, haha. Als je dat moet geloven, komt er wel een derde wereldoorlog.


    Your make-up is terrible

    Scribe schreef:
    (...)
    Vlucht maar naar mij toe! Alles gaat op wonderbaarlijke wijze langs ons heen. (:


    Ik kom er zo aan! Maar dan ga ik hier nu niet meer reageren, want dan moet ik maar even mijn spullen pakken (': ghehe

    Reno schreef:
    Ik denk het niet. Da's nou eenmaal het nadeel aan #Yolo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)
    OT:
    Noch Nederland noch de wereld zal kapot gaan aan een derde wereldoorlog.
    Nee.


    HAHA - omh, dat plaatje.
    Hoogstwaarschijnlijk ben ik één van de weinigen die erom moest lachen, but a'ight.


    Quiet the mind, and the soul will speak.