Via dit topic zou ik graag de moderators en administrators bedanken voor al het werk dat ze in Q steken. Ik vind dat ze genoeg gezaag over zich heen krijgen en dat het eens tijd wordt dat we kunnen laten blijken dat we hun werk appreciëren. Voel je dan ook vrij hier ook je dank te uiten, want dit topic is daarvoor bedoeld. Leef je uit!
Dit is een idee dat ik al een tijdje in mijn hoofd spookte, maar dat ik nooit echt heb “uitgevoerd”. Het begon en paar maand geleden, toen “Het Kletscafé” nog bestond. Ik had een mailtje rondgestuurd naar enkele leden om te vragen of we dit met het Kletscafé zouden kunnen doen. Echter, niet lang daarna viel het Kletscafé uiteen en dus ben ik het wat uit het oog verloren.
En oh ja, ik gebruik een anoniem account, omdat ik anders toch weer een hielenlikker ben en omdat ik het niet belangrijk vind dat heel het forum weet wie dit heeft gepost. Er zullen heus wel mensen zijn die weten wie ik ben, maar ik vraag jullie heel vriendelijk dat hier niet neer te zetten.
Nou goed, zoals ik al zei: Leef jullie uit met de dankbetuigingen.
Je mag er zijn