• Aangezien al mijn stories en ideeën vastlopen (behalve mijn shortstories) zoek ik een co-writer om een compleet nieuw concept te beginnen.

    Ik stel alleen deze eisen:
    - je hoeft niet veel ervaring te hebben.
    - elkaar kunnen motiveren.
    - elkaar kunnen helpen en steunen als we vastzitten
    - regelmatig overleg
    - regelmatig online ( eventueel ook op facebook)

    Mijn schrijfstijl is in het algemeen in verleden tijd. Neem anders een kijkje bij mijn stories. Ik sta open voor elk idee maar het liefste geen fanfic aub.

    Ik hoor het graag^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Voor een boek of een quizlet verhaal? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    Voor een boek of een quizlet verhaal? :P


    Quizlet verhaal in eerste instantie maar over een boek kan gedebateerd worden :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    Quizlet verhaal in eerste instantie maar over een boek kan gedebateerd worden :P


    haha heel veel succes.
    Ik denk alleen niet dat je iets aan mij hebt xd
    Ik ben echt vreselijk om mee samen te werken qua schrijven.
    Dat wil je niet xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    haha heel veel succes.
    Ik denk alleen niet dat je iets aan mij hebt xd
    Ik ben echt vreselijk om mee samen te werken qua schrijven.
    Dat wil je niet xd



    Wait a sec, ik ken jouw!

    waarom reageer je dan xD

    En je kunt het altijd proberen(A)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Wait a sec, ik ken jouw!

    waarom reageer je dan xD

    En je kunt het altijd proberen(A)


    Uit interesse :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Never mind.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 21:34 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Uit interesse :P



    verdomme, daar heb ik veel aan :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    verdomme, daar heb ik veel aan :P


    hahaha geloof me, het is echt een ramp o met mij samen te werken.
    Dat zou ik jezelf niet aandoen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    SterekHalinski schreef:
    Als je het niet erg vind om bromance(s) te schrijven (boy x boy dus ^^ ), wil ik eventueel wel met je samen schrijven.



    ligt eraan wat?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Rewrite schreef:
    (...)

    hahaha geloof me, het is echt een ramp o met mij samen te werken.
    Dat zou ik jezelf niet aandoen xd


    Ik ben absoluut geen opgever :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    Ik ben absoluut geen opgever :P


    Ik ook niet, maar ik zie heel snel fouten in een plot en de personages en de thematiek.
    ik ben erg perfectionistisch. Dus kan ik soms op dingen te laat terugkomen xd
    Daarbij kan ik ook plotseling een idee schrappen of iets xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar ik zie heel snel fouten in een plot en de personages en de thematiek.
    ik ben erg perfectionistisch. Dus kan ik soms op dingen te laat terugkomen xd
    Daarbij kan ik ook plotseling een idee schrappen of iets xd


    soms kan ik dat nog gebruiken plus geen enkel verhaal is perfect

    Daarbij ben ik nu wat ervarener dan toen ik je pas leerde kennen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou best een verhaal met je willen schrijven. Ik ben alleen op dit moment nogal inspiratieloos..

    Komt Sylvie opdagen :D


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Komt Sylvie opdagen :D


    en hoe moet ik dat opvatten xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."