• Hey iedereen!
    Ik heb Vodafone op mijn telefoon en ineens doet hij heel erg gek. Ik kan geen sms'jes meer verzenden, want dan geeft hij een melding dat ze niet aan kunnen komen. Ik dacht dus dat ik misschien te weinig beltegoed had. Nu doet hij het dus niet als ik probeer om via dat Vodafone dingetje mijn prepaid te checken.

    Zijn er meer mensen, met Vodafone, die dit ook hebben?


    26 - 02 - '16

    Soms gebeurt dit wel eens ja. Ik had dat ook vaak met mn oude telefoon. Telefoon aanlaten, accu eruit halen zonder m uit te zetten, 10 seconde wachten, er weer in doen en voila, dat zou moeten werken (:

    P.S, handig eh, stoppen met t foum ;D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 20:21 ]


    It's high noon.

    Stannis schreef:
    Soms gebeurt dit wel eens ja. Ik had dat ook vaak met mn oude telefoon. Telefoon aanlaten, accu eruit halen zonder m uit te zetten, 10 seconde wachten, er weer in doen en voila, dat zou moeten werken (:

    P.S, handig eh, stoppen met t foum ;D


    Lol, ik heb niet gezegd dat ik direct zou stoppen. Als mijn bericht goed had gelezen zou je hebben kunnen opmaken dat ik hier eerst wat dingen nog moet afhandelen voordat ik daadwerkelijk stop. :W

    Maar ja, ik zal dat met dat accu ding ook eens proberen dan.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nergens last van... Nvm ik heb Ben lol.
    Was jij overigens niet gestopt met Q, of begrijp ik dat verkeerd? Niet dat ik je weg wil hebben ofcourse ;p

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 20:23 ]


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik heb nergens last van...
    Was jij overigens niet gestopt met Q, of begrijp ik dat verkeerd? Niet dat ik je weg wil hebben ofcourse ;p


    Niet per direct, ik moet hier eerst nog het een en ander afhandelen/afronden voordat ik stop.


    26 - 02 - '16