• Ik zal even bij het begin beginnen.

    Zoals sommige het zich nog kunnen herinneren, heb ik een zware break- up gehad in november waarbij mijn ex niet de echte reden ervan had vertelt.

    Na een hele depressieve periode, heb ik een hoop in mijn leven veranderd en ik voel weer helemaal lekker in mijn vel. Ik ben definitief over hem heen( in hoeverre je het kunt noemen. Hoewel de break-up wel de nodige damage heeft achtergelaten. Ik heb een hoop mensen aan de kant geschoven die mij leuk vonden (gelukkig begrepen ze mijn problemen wel). En nu komt het:

    ( Ik noem geen naam of geslacht aangezien die persoon op Q zit ook)

    Ik weet niet zeker of ik diegene nou leuk vind of niet door de damage die ik heb opgelopen. Ik heb op een of andere manier die specifieke gevoelens verbannen ofzo. Maar ik word helemaal warm van binnen door de kleine dingen die diegene doet maar ik droom of fantaseer( vat het niet alleen seksistisch op) over diegene. Ik wil het ook niet negeren of ,alweer, aan de kant schuiven. Maar ik ben ook bang dat het maar een vlaag is zeg maar.

    Ik ben niet specifiek opzoek ofzo, absoluut niet maar dit gebeurde van een op de andere dag. Ik weet niet goed wat ik ermee moet want het voel gewoon ontzettend goed,dat warm gevoel maar aan de andere kant wil ik niet meer op die manier pijn gedaan worden.

    Nouja, in ieder geval bedankt voor het lezen
    (flower)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 23:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gusteau schreef:
    (...)

    Kijk, zo moeten we het hebben! Wie is de gelukkige? :Y)

    Maar even serieus: fouten maken is menselijk. Wat is je optie dan? Nooit meer verliefd worden en een relatie aangaan? Even heel eerlijk, dat wil je ook niet, lijkt me. Kijk naar jezelf in een relatie. Je weet dat je bezitterig bent. Misschien moet je dan juist langzaam een relatie opbouwen júíst zodat je de tijd hebt om niet te bezitterig te worden. Dan heb je de ruimte om aan jezelf te werken in de relatie en als stel in jullie relatie. Maar een relatie moet niet zo voelen alsof je alsmaar je best moet doen om je in te houden, want dan is een zeer cruciaal punt weg in je relatie: het gemak van samen zijn, die ongedwongenheid. Je zal eraan moeten werken, maar die balans vind je wel. Misschien moet je niet te hard je best doen om niet weer fouten te maken of om niet weer in je oude patroon te vallen, probeer juist je patroon te doorbreken met andere dingen. Het kost meer energie, want veranderingen kosten de mens eenmaal veel energie, maar je krijgt er een hoop voor terug. Laat de veranderingen alleen niet negatief zijn, maar ook positief. Werk niet slechts aan je bezitterigheid, werk ook aan het gevoel van verassing in jullie relatie, om wat te noemen. Doe vooral wat goed voelt en probeer een balans te vinden tussen denken en doen. Want liefde is vóélen.[/quote



    David Tennant:Y)

    geluukig komt dat met die verrassingen wel goed aangezien ik wel vrij spontaan kan zijn. en ja idd liefde is voelen. Ik ben er even stil van, het is lang geleden dat ik zo'n goed advies heb gekregen. Thanks!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    Gusteau schreef:
    (...)

    Kijk, zo moeten we het hebben! Wie is de gelukkige? :Y)

    Maar even serieus: fouten maken is menselijk. Wat is je optie dan? Nooit meer verliefd worden en een relatie aangaan? Even heel eerlijk, dat wil je ook niet, lijkt me. Kijk naar jezelf in een relatie. Je weet dat je bezitterig bent. Misschien moet je dan juist langzaam een relatie opbouwen júíst zodat je de tijd hebt om niet te bezitterig te worden. Dan heb je de ruimte om aan jezelf te werken in de relatie en als stel in jullie relatie. Maar een relatie moet niet zo voelen alsof je alsmaar je best moet doen om je in te houden, want dan is een zeer cruciaal punt weg in je relatie: het gemak van samen zijn, die ongedwongenheid. Je zal eraan moeten werken, maar die balans vind je wel. Misschien moet je niet te hard je best doen om niet weer fouten te maken of om niet weer in je oude patroon te vallen, probeer juist je patroon te doorbreken met andere dingen. Het kost meer energie, want veranderingen kosten de mens eenmaal veel energie, maar je krijgt er een hoop voor terug. Laat de veranderingen alleen niet negatief zijn, maar ook positief. Werk niet slechts aan je bezitterigheid, werk ook aan het gevoel van verassing in jullie relatie, om wat te noemen. Doe vooral wat goed voelt en probeer een balans te vinden tussen denken en doen. Want liefde is vóélen.



    David Tennant:Y)

    geluukig komt dat met die verrassingen wel goed aangezien ik wel vrij spontaan kan zijn. en ja idd liefde is voelen. Ik ben er even stil van, het is lang geleden dat ik zo'n goed advies heb gekregen. Thanks!


    ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Doe wat je denkt dat goed is, dan valt vanzelf al een helemaal op z'n plaats.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gusteau schreef:
    (...)

    ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Doe wat je denkt dat goed is, dan valt vanzelf al een helemaal op z'n plaats.



    Ik heb geprobeerd om wat opzichtige hints te laten vallen maar volgensmij van het kwartje niet bij diegene :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    En hoe is het gegaan, dear?


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    Spekkie schreef:
    En hoe is het gegaan, dear?


    Diegene weet het al en we gaan binnenkort op date^^
    Maar diegene wilt dat we elkaar ook beter leren kennen :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    Diegene weet het al en we gaan binnenkort op date^^
    Maar diegene wilt dat we elkaar ook beter leren kennen :D


    How cute! (:


    16 - 09 - '17

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    Diegene weet het al en we gaan binnenkort op date^^
    Maar diegene wilt dat we elkaar ook beter leren kennen :D


    Ik heb dit topic heel sneaky gevolgd en gehoopt op een goede afloop. Die is er nu ook dus wil ik bij deze zeggen dat ik erg blij voor je ben ;3
    Veel plezier met jullie date!


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Ik heb dit topic heel sneaky gevolgd en gehoopt op een goede afloop. Die is er nu ook dus wil ik bij deze zeggen dat ik erg blij voor je ben ;3
    Veel plezier met jullie date!



    Hahahah ik kon het wel weten Erieka xD

    en thanks :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    Diegene weet het al en we gaan binnenkort op date^^
    Maar diegene wilt dat we elkaar ook beter leren kennen :D


    Awh, wat goed! Veel plezier gewenst!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doge schreef:
    (...)

    Ik heb dit topic heel sneaky gevolgd en gehoopt op een goede afloop. Die is er nu ook dus wil ik bij deze zeggen dat ik erg blij voor je ben ;3
    Veel plezier met jullie date!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."