• Hey,
    Ik wil een nieuwe Story gaan beginnen, maar ik weet niet of het wel zo'n leuk verhaal is
    Kunnen jullie het even lezen en reageren?
    Dat zou heel fijn zijn! Xx(H)

    From hate to love ~ One Direction

    Nina was vroeger heel erg fan van One Direction, en had zelfs een relatie met Harry. Tot hij dus vreemd ging. Nina wilde niets meer van de band weten, omdat Harry daar in zit. En toen ze ontdekt had dat Harry vreemd ging, heeft de rest het alleen maar voor Harry opgenomen! Logisch natuurlijk, maar hij was de gene die vreemd ging! Nu is het ondertussen bijna een halfjaar later en Nina's vriendin Bella is helemaal fan van One Direction. Ze wilt dat Nina mee gaat met de Meet & Greet. Ze wilt eerst niet maar stemt daarna toch in. Alles voor haar beste vriendin! Daar ziet ze Harry weer en hij wilt haar terug. Hij heeft spijt van alles. Zij niet, en negeert hem. Na de Meet & Greet zoekt Niall haar op, om haar te troosten en te helpen. Dan wordt Harry jaloers op Niall, en ze krijgen ruzie. Dan zegt Harry dat of Niall uit de band moet stappen of hij stapt op. Loopt dit wel goed af?


    Ik wil dit verhaal pas gaan beginnen als mijn andere verhaal af is.
    Maar lijkt het jullie leuk om te lezen? Of hebben jullie nog tips? Meld het hieronder alsjeblieft! Xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Be with a boy who ruins your lipstick, not your mascara.

    Ik zal dit persoonlijk niet lezen.
    Het is idee is zoals je wel vaker ziet.
    Maar je moet schrijven omdat jij wilt schrijven. Niet voor de abo's, reacties en whatever!
    Dus gewoon beginnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Persoonlijk zou ik het niks vinden, want ik vind 1D niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zie een deel van het verhaal me gewoon echt niet voor me, zoals dat dreigen met eruit gaan, maar als ik dat moet uitleggen zijn we ff bezig. Zelf zou ik het dus niet lezen.


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Ik zie een deel van het verhaal me gewoon echt niet voor me, zoals dat dreigen met eruit gaan, maar als ik dat moet uitleggen zijn we ff bezig. Zelf zou ik het dus niet lezen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Helianthus schreef:
    Persoonlijk zou ik het niks vinden, want ik vind 1D niks.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb mezelf even voorgesteld hoe het verhaal eruit zou zien als One Direction veranderd werd door een van mijn lievelingsbands of door een onbekende band, omdat ik anders was afgehaakt omdat ik zelf geen fan ben van de band.

    Ik vind het nogal een standaard verhaal, om eerlijk te zijn. Er zijn vast al duizenden verhalen geschreven over meisjes die tegen hun zin in meegaan naar een Meet&Greet en die vroeger een relatie hadden met een beroemdheid. Ik persoonlijk vind het ook helemaal niet realistisch en om eerlijk te zijn bevalt je schrijfstijl me niet echt, maar dat is mijn mening en het is zeker niet bedoeld om jou af te kraken of te kwetsen. Als jij dit een goede verhaallijn vindt en het verhaal wilt uitwerken, dan kan ik alleen maar zeggen, go you. Maar zelf zou ik het dus niet lezen wegens de overvloed aan 1D-verhalen op Quizlet en omdat ik de verhaallijn niet goed vind.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 12:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it