• De al jaren gezochte bende 'The Dangerous Claws ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Dangerous Claws behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zeven meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub


    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefdd op word : eerst nog af te spreken

    Meiden
    - Jessica Geline Talia || Levinia [Verliefd op Jake]
    - Ellison Breakway || Nuevo [Verliefd op Tyler]
    - Skyler Jordan Mouthen|| Mevalina [Verliefd op Julian]
    - Carmen Sydney Rivello || Parrish [ Verliefd op Valentino]
    - Abel Ambrose Sadler|| Whilted [Verliefd op Nathaniel]
    - Gereserveerd || Raccoon [Verliefd op Jonathan [?] ]
    - Christina Rose Shiff|| Briar [Verliefd op Finnick]
    Jongens
    - Tyler Jay Santiago|| Parrish [Verliefd op Ellison]
    - Valentino Jonathan Davis || CavalierYouth [Verliefd op Carmen]
    - Nathaniel Zac Carter|| Mudita [Verliefd op Abel]
    - Jonathan Tarly|| Nuevo [Verliefd op ...]
    - Jake Milligan || Silvanaa [Verliefd op Jessica]
    - Julian Sadler || Geleninja [Verliefd op Skyler]
    - Finnick Evans || Silvanaa [Verliefd op Christina]
    Klanten
    - Jerico Elija Cortez ~ Briar
    - Dimitri Romanov ~ Parrish


    Lijstje van Faceclaims :
    Barbara Palvin ~ Mevalina
    Emily Didonato ~ Levinia
    Jensen Ackles ~ Parrish

    Praattopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165620

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:04 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Mevalina schreef:
    (...)

    Is het goed als het iemand anders is? Want ik vind Julian toch goed bij Skyler passen.
    :S


    Jessica was ook jouw personage toch? Dan is dat namelijk ook goed. Ja dat gaat inderdaad leuke scenes opleveren met Julian x'd


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Jessica was ook jouw personage toch? Dan is dat namelijk ook goed. Ja dat gaat inderdaad leuke scenes opleveren met Julian x'd


    Jessica is mijn personnage en ik vind het prima ;D


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik ga het speeltopic openen ! :)
    Nog één jongen ;)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 9:41 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    Ik ga het speeltopic openen ! :)
    Nog één jongen ;)


    JA, ik hoop dat die jongen snel komt.

    Nuevo schreef:
    (...)

    JA, ik hoop dat die jongen snel komt.


    Ik ook !


    Everyone is good as it is, do not change people

    Trouwens, als de jongens de meisjes gaan ontvoeren, dan zijn de meisjes toch bij elkaar? Kennen de meisjes elkaar dan en zijn het vriendinnen?

    Nuevo schreef:
    Trouwens, als de jongens de meisjes gaan ontvoeren, dan zijn de meisjes toch bij elkaar? Kennen de meisjes elkaar dan en zijn het vriendinnen?


    Je de meisjes zijn dan bij elkaar. Ze zijn allemaal vriendinnen ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)

    Je de meisjes zijn dan bij elkaar. Ze zijn allemaal vriendinnen ;)


    Oké:)
    Wilt iemand Ellison's beste vriendin zijn?

    Ik wil anders wel nog een jongen maken als niemand wil?


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Ik wil anders wel nog een jongen maken als niemand wil?

    Prima


    Everyone is good as it is, do not change people

    Yes, dan kunnen we bijna beginnen!;)

    Nuevo schreef:
    Yes, dan kunnen we bijna beginnen!;)


    Ja ! :)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Nuevo schreef:
    (...)

    Oké:)
    Wilt iemand Ellison's beste vriendin zijn?


    Me .. ? :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    (...)

    Me .. ? :P


    yes:P
    Ze verschillen superveel van elkaar, maar dat is juist leuk!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 12:10 ]



    Naam: Finnick Evans
    Bijnaam: Finn
    Leeftijd: 21

    Innerlijk: Finnick is een echte badboy. Inzowel zijn looks als zijn gedrag. Hij is snel humeurig wanneer dingen hem niet zinnen en heeft soms nog wel eens iets te losse handjes. Het is voor Finnick dan ook niet moeilijk om in een gevecht te raken. Hij zegt de dingen waar het op slaat en draait er niet om heen. Hij weet hoe hij iemand kan kwetsen en inpalmen met zijn woorden. Omdat Finnick als een echte badboy oogt trekt hij vaak de aandacht van meisjes. Zijn geflirt levert altijd een goed resultaat en zijn charmes weten een meisje haar hart sneller te doen laten kloppen. Maar ondanks het feit dat Finnick weet op mensen in te spelen en te manipuleren, is hij ook erg oprecht naar zijn vrienden. Als het gaat om het beschermen van de mensen waar hij omgeeft doet hij alles om ze veilig te stellen. Ondanks dat hij het niet vaak laat zien, is zijn hart groter dan je zult denken. Maar het zijn van een echte badboy bevalt deze jongen wel, en je zult veel in huis moeten hebben als je hem op andere gedachten wilt zien te brengen. Finnick is dan ook een jongen die eerst doet en dan pas denkt.

    Uiterlijk: Finnick heeft donker haar dat altijd perfect in model zit. Zijn ijsblauwe ogen springen hierdoor nog beter uit. Hij heeft een glimlach die harten sneller doen laten kloppen en hierdoor ook onschuldiger oogt dan hij daadwerkelijk is. Zijn huid is van nature lichtelijk gebruind, wat erg apart is voor een Brit. Zijn strakke kaaklijn en rechte neus compenseren elkaar. Ook heeft Finnick een litteken in zijn linker wenkbrauw veroorzaakt tijdens een gevecht. Zijn bouw is vrij gespierd met een uitstekende conditie. Hij heeft een redelijke sixpack en vooral gespierde armen en benen door de vechtsporten die hij uitoefent. Voor de rest heeft Finnick een tattoo op zijn linker bovenarm.

    Geschiedenis: Finnick is geboren in England en woonde daar samen met zijn beide ouders en drie andere broers. Toen Finnick dertien was verhuisde hij

    met zijn familie naar het wel beroemde Holleywood, LA. Daar belandde hij in de achterbuurten en leerde samen met zijn broers kennis te maken met de gevaren van deze straten. Finnick werd met de jaren steeds onhandelbaarder en kwam in aanmerking met drank en drugs. Hij leerde hoe hij dit kon doorverkopen en zo gemakkelijk geld kon verdienen, iets wat zijn familie nauwelijks had. Hij raakte verslaafd aan het verdienen van geld op deze manier en deed niets liever. Hij liet zijn school afzijdig en hierdoor behaalde hij zijn diploma niet waardoor hij besloot te stoppen met school en dieper in het leven van illegale handel in te gaan. Toen hij genoeg geld had weten te verdienen besloot hij uit huis te gaan en met zijn vrienden te gaan wonen.

    Extra: Finnick rookt, drinkt, doet drugs en vecht vaak onnodig.

    Meisje waar je verliefd op wordt: Christina Rose Shiff

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 12:38 ]


    "We accept the love we think we deserve."