• De al jaren gezochte bende 'The Dangerous Claws ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Dangerous Claws behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zeven meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?

Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub

Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefdd op word : eerst nog af te spreken

Meiden
    - Jessica Geline Talia || Levinia [Verliefd op Jake]
    - Ellison Breakway || Nuevo [Verliefd op Tyler]
    - Skyler Jordan Mouthen|| Mevalina [Verliefd op Julian]
    - Carmen Sydney Rivello || Parrish [ Verliefd op Valentino]
    - Abel Ambrose Sadler|| Whilted [Verliefd op Nathaniel]
    - Gereserveerd || Raccoon [Verliefd op Jonathan [?] ]
    - Christina Rose Shiff|| Briar [Verliefd op Finnick]
    Jongens
    - Tyler Jay Santiago|| Parrish [Verliefd op Ellison]
    - Valentino Jonathan Davis || CavalierYouth [Verliefd op Carmen]
    - Nathaniel Zac Carter|| Mudita [Verliefd op Abel]
    - Jonathan Tarly|| Nuevo [Verliefd op ...]
    - Jake Milligan || Silvanaa [Verliefd op Jessica]
    - Julian Sadler || Geleninja [Verliefd op Skyler]
    - Finnick Evans || Silvanaa [Verliefd op Christina]
    Klanten
    - Jerico Elija Cortez ~ Briar
    - Dimitri Romanov ~ Parrish

Lijstje van Faceclaims :
    Barbara Palvin ~ Mevalina
    Emily Didonato ~ Levinia
    Jensen Ackles ~ Parrish

Praattopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165620

[ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:04 ]

Everyone is good as it is, do not change people

Levinia schreef:
    (...)

Ik hoop dat je meedoet maar het is natuurlijk je eigen keus c;

Het is meer omdat ik morgen al weer begin met school ugh.. Maar kan ik alsnog een jongen reserveren?

Everything is illuminated by the light of our past.

Californication schreef:
    (...)

Het is meer omdat ik morgen al weer begin met school ugh.. Maar kan ik alsnog een jongen reserveren?

Jep !

Ik twijfel nog of ik mee wil doen.
    Mag je ook een meisje hebben die bij de bende hoort? Meisjes kunnen ook verliefd worden op meisjes.

[ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 14:53 ]

There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

Mag ik een jongen reserveren? ^^

"We accept the love we think we deserve."

Naam: Jake Milligan
    Bijnaam: Jake
    Leeftijd: 20

Innerlijk: Jake is een jongen met een vurig karakter. Hij heeft veel pit en laat zich niet makkelijk uit het veld slaan. Sterker nog, het zou een hele prestatie zijn voor iemand om Jake überhaupt uit het veld te kunnen slaan. Ondanks zijn felle en vurige karakter weet Jake ook zeker wel wat het woord humor inhoud. Hij is in voor een grapje en kan zelf ook nog wel eens kattenkwaad uithalen. Ook is Jake een ontzettende flirt. Hij is een doorzetter en wanneer hij eenmaal een doel voor zijn ogen heeft zal hij tot het uiterste gaan om dit doel te behalen. Jake zal altijd klaar staan voor zijn vrienden en ze helpen in elke strijd. De mensen waar hij echt zielsveel om geeft zal hij alles voor over hebben om ze veilig te houden en te beschermen. Jake is een goede vriend, maar niet iemand die makkelijk vertrouwt. Het zal een hoop tijd en moeite kosten om deze jongen zijn vriendschap en liefde voor je te winnen.

Uiterlijk: Jake heeft vuil blond haar en ijs blauwe ogen. Hij is 1,85 meter lang en heeft een atletische bouw. Hij is vooral gespierd in zijn armen en benen wegens de vechtsporten waar hij aan deed en af en toe nog wel eens uitoefent wanneer hij de tijd heeft. Hij heeft een klein litteken bij zijn rechter ooghoek, veroorzaakt tijdens een gevecht door een mes.

Geschiedenis: Jake heeft altijd samen met zijn moeder alleen gewoond. Zijn vader heeft hij nooit gekend, die heeft hem en zijn moeder verlaten toen Jake nog maar net geboren was. Dit is één van de redenen waarom Jake in de loop van zijn jaren zo verhard is geworden. Hoe ouder hij werd, hoe lastiger. Hij begon mensen onnodig van zich af te bijten en geraakte zelfs in verschillende gevechten. Hierdoor is Jake zijn reputatie niet de beste. De harde wereld waar hij zich nu in betreed met zijn vrienden maakt het er echter ook niet beter op. Zijn vrienden waren steeds meer naar geld gaan hunkeren, iets waar Jake niet zo heel veel om gaf. Hij wilde zijn vrienden echter niet laten barsten en besloot ze dus gewoon te helpen in het verdienen van geld met illegale mensen handel. Jake houd echter niet van het feit dat de mensen die zij vangen als slaven worden gebruikt. Even als de andere slechte gewoontes die sommige van zijn vrienden hebben.

Extra: Ondanks het feit dat Jake en zijn vrienden als badboys worden gezien, heeft hij geen stereotypen gewoontes zoals; roken, drugs, onnodig geweld, verkrachten etc.

Meisje waar je verliefd op wordt: Jessica Geline Talia

[ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 11:24 ]

Is Jake goed? Hij is niet een ontzettende badboy zoals dat hoort, maar dat vind ik wel leuk ^^

Silvanaa schreef:
    Is Jake goed? Hij is niet een ontzettende badboy zoals dat hoort, maar dat vind ik wel leuk ^^

Ik vindt hem leuuuuk

Silvanaa schreef:

Hij is prima ;)

geleninja schreef:
    Ik twijfel nog of ik mee wil doen.
    Mag je ook een meisje hebben die bij de bende hoort? Meisjes kunnen ook verliefd worden op meisjes.

Ik heb toch liever dat het allemaal jongens zijn.

Mag ik dan een jongen reserveren?

geleninja schreef:
    Mag ik dan een jongen reserveren?

Ja ;)

Naam: Julian Sadler
    Bijnaam: Julian
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Julian is kil en afstandelijk en hij is een meester in het verborgen houden van zijn emoties. Hij heeft er geen problemen mee om over lijken te gaan om te krijgen wat hij wil. Hij vind vaak leuk om zijn handen vies te maken aan folteren of iemand in elkaar slaan en zijn boksbeugel
    is dan ook zijn trouwe metgezel in zakelijke transacties.
    Julian kan als hij wil als een warm en vriendelijk persoon overkomen en met charmes krijgen wat hij wil, maar rond zijn collega’s en slachtoffers laat hij die façade vallen en is hij zijn kille zelf.
    Er zijn maar weinig dingen die Julians hart echt sneller kunnen laten kloppen; de adrenaline in een gevecht, met meer dan 200 km per uur op zijn motorrijden en het geluid van iemands kaak als hij hem breekt met zijn boksbeugel.
    Uiterlijk:

Julian is niet super groot zo’n 1.75, maar hij heeft een uitstraling waardoor hij veel groter overkomt dan dat hij werkelijk is. Hij is iemand waar je snel over heen kijkt tot hij uit de schaduwen stapt, dan kan je niet meer om hem heen. Julian heeft een blauw oog en een bruin oog.
    Geschiedenis: Julian werd geboren als het buitenechtelijke kind van Armin Degrati, een rijke zakenman met een vrouw en twee dochters die hij niet van plan was te verlaten voor Julians moeder. Hij betaalde voor Julian’s school, kleding en buitenschoolse activiteiten en kwam een aantal keer per jaar langs om, niet Julian maar, Julians moeder te bezoeken. In die bezoekjes werd zijn moeder geslagen tot Julian er op een dag klaar mee was. Zijn vader is daarna nooit meer langs gekomen en is ook nooit thuis gekomen. De politie weet nog altijd niet wat er gebeurd is. Julians moeder overleed ongeveer een jaar later, Julian was toen zestien en werd in een gastgezin geplaatst. Zijn oudere “broer”, Charles, dealde nog wel eens drugs. Julian was niet geïnteresseerd in de drugs, maar hielp Charles met zijn zaakjes. Zo maakte hij wat geld en kwam hij in aanraking met de onderwereld. De echte georganiseerde misdaad kwam later pas. Toen een aantal andere drugs dealers Charles begonnen lastig te vallen. Julian gaf geen zak om zijn broer, maar nam er plezier in om hem te helpen met zijn probleempje. Een aantal mensen hoger in de drugskartel kwamen er achter hoe er met het probleem was omgegaan nadat Charles wat te veel gedronken had. Ze kregen interesse in Julian en Julian had wel interesse in hen. Charles lichaam werd overigens een aantal weken later gevonden in het bos. De dader is nooit gearresteerd.
    Extra:
    Rudolf en Alister, Julians honden:

Julians motor:

meisje waar hij verliefd op word: Skyler

[ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 21:13 ]

geleninja schreef:
    Naam: Julian Sadler
    Bijnaam: Julian
    Leeftijd: 21
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

Geschiedenis:
    Extra:
    Jongen / meisje waar je verliefdd op word: Wie is er nog over?

Er is nog Jessica, Skyler en Christina ;)

@mevalina; Ik vind Skyler haar innerlijk wel leuk voor Jake, aangezien hij agressie het liefst vermijd. Alhoewel ik Jessica ook wel iets vind hebben voor Jake. Interesse? Zo ja, you may choose who you think is perfect voor Jake ^^

Silvanaa schreef:
    @mevalina; Ik vind Skyler haar innerlijk wel leuk voor Jake, aangezien hij agressie het liefst vermijd. Alhoewel ik Jessica ook wel iets vind hebben voor Jake. Interesse? Zo ja, you may choose who you think is perfect voor Jake ^^

Ik vind het wel goed ! :)

I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring