• De al jaren gezochte bende 'The Dangerous Claws ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Dangerous Claws behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zeven meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?

Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub

Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefdd op word : eerst nog af te spreken

Meiden
    - Jessica Geline Talia || Levinia [Verliefd op Jake]
    - Ellison Breakway || Nuevo [Verliefd op Tyler]
    - Skyler Jordan Mouthen|| Mevalina [Verliefd op Julian]
    - Carmen Sydney Rivello || Parrish [ Verliefd op Valentino]
    - Abel Ambrose Sadler|| Whilted [Verliefd op Nathaniel]
    - Gereserveerd || Raccoon [Verliefd op Jonathan [?] ]
    - Christina Rose Shiff|| Briar [Verliefd op Finnick]
    Jongens
    - Tyler Jay Santiago|| Parrish [Verliefd op Ellison]
    - Valentino Jonathan Davis || CavalierYouth [Verliefd op Carmen]
    - Nathaniel Zac Carter|| Mudita [Verliefd op Abel]
    - Jonathan Tarly|| Nuevo [Verliefd op ...]
    - Jake Milligan || Silvanaa [Verliefd op Jessica]
    - Julian Sadler || Geleninja [Verliefd op Skyler]
    - Finnick Evans || Silvanaa [Verliefd op Christina]
    Klanten
    - Jerico Elija Cortez ~ Briar
    - Dimitri Romanov ~ Parrish

Lijstje van Faceclaims :
    Barbara Palvin ~ Mevalina
    Emily Didonato ~ Levinia
    Jensen Ackles ~ Parrish

Praattopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165620

[ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:04 ]

Everyone is good as it is, do not change people

Sorry, ik denk niet dat ik deze RPG ga redden.

Everything is illuminated by the light of our past.

Californication schreef:
    Sorry, ik denk niet dat ik deze RPG ga redden.

Heel spijtig maar ik begrijp het ;)

Ik wil even melden dat ik morgenavond niet zal kunnen posten, moest op een of andere manier er tegen dan 2 jongens bij zijn en het topic opent (:

You speak like constellations but you're just a black hole.

Mevalina schreef:
    (...)

Ik vind het wel goed ! :)

En welke personage heb jij liever voor Jake? ^^ I can't choose. Maar anders Skyler? Aangezien zij badboys haat en Jake niet een echte badboy is.

[ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 19:11 ]

"We accept the love we think we deserve."

Julian is klaar. Is hij goed zo?

Naam: Julian Sadler
    Bijnaam: Julian
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Julian is kil en afstandelijk en hij is een meester in het verborgen houden van zijn emoties. Hij heeft er geen problemen mee om over lijken te gaan om te krijgen wat hij wil. Hij vind vaak leuk om zijn handen vies te maken aan folteren of iemand in elkaar slaan en zijn boksbeugel
    is dan ook zijn trouwe metgezel in zakelijke transacties.
    Julian kan als hij wil als een warm en vriendelijk persoon overkomen en met charmes krijgen wat hij wil, maar rond zijn collega’s en slachtoffers laat hij die façade vallen en is hij zijn kille zelf.
    Er zijn maar weinig dingen die Julians hart echt sneller kunnen laten kloppen; de adrenaline in een gevecht, met meer dan 200 km per uur op zijn motorrijden en het geluid van iemands kaak als hij hem breekt met zijn boksbeugel.
    Uiterlijk:

Julian is niet super groot zo’n 1.75, maar hij heeft een uitstraling waardoor hij veel groter overkomt dan dat hij werkelijk is. Hij is iemand waar je snel over heen kijkt tot hij uit de schaduwen stapt, dan kan je niet meer om hem heen. Julian heeft een blauw oog en een bruin oog.
    Geschiedenis: Julian werd geboren als het buitenechtelijke kind van Armin Degrati, een rijke zakenman met een vrouw en twee dochters die hij niet van plan was te verlaten voor Julians moeder. Hij betaalde voor Julian’s school, kleding en buitenschoolse activiteiten en kwam een aantal keer per jaar langs om, niet Julian maar, Julians moeder te bezoeken. In die bezoekjes werd zijn moeder geslagen tot Julian er op een dag klaar mee was. Zijn vader is daarna nooit meer langs gekomen en is ook nooit thuis gekomen. De politie weet nog altijd niet wat er gebeurd is. Julians moeder overleed ongeveer een jaar later, Julian was toen zestien en werd in een gastgezin geplaatst. Zijn oudere “broer”, Charles, dealde nog wel eens drugs. Julian was niet geïnteresseerd in de drugs, maar hielp Charles met zijn zaakjes. Zo maakte hij wat geld en kwam hij in aanraking met de onderwereld. De echte georganiseerde misdaad kwam later pas. Toen een aantal andere drugs dealers Charles begonnen lastig te vallen. Julian gaf geen zak om zijn broer, maar nam er plezier in om hem te helpen met zijn probleempje. Een aantal mensen hoger in de drugskartel kwamen er achter hoe er met het probleem was omgegaan nadat Charles wat te veel gedronken had. Ze kregen interesse in Julian en Julian had wel interesse in hen. Charles lichaam werd overigens een aantal weken later gevonden in het bos. De dader is nooit gearresteerd.
    Extra:
    Rudolf en Alister, Julians honden:

Julians motor:

Jongen / meisje waar je verliefdd op word: ???

Ik vond Skyler eigenlijk wel leuk bij mijn personage passen (zeker omdat ze bang is voor honden, kan leuke scenes geven met Julian en zijn dobermans).
    Verder het feit dat de jongens verliefd worden op de meisjes betekend dat dan ook dat de meisjes verliefd worden op de jongens of hoeft dat niet?
    Verder heeft de bande een groot huis/hoofdkwartier waar ze allemaal in wonen? of hebben ze allemaal eigen appartementen en zitten de meisjes in een pakhuis (of zo iets?)
    Waar speelt het zich af? Is het in de stad, het platteland? Is het in Nederland, Engeland, Australië... etc.?

[ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 19:59 ]

There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

geleninja schreef:

(...)

Ik vond Skyler eigenlijk wel leuk bij mijn personage passen (zeker omdat ze bang is voor honden, kan leuke scenes geven met Julian en zijn dobermans).
    Verder het feit dat de jongens verliefd worden op de meisjes betekend dat dan ook dat de meisjes verliefd worden op de jongens of hoeft dat niet?
    Verder heeft de bande een groot huis/hoofdkwartier waar ze allemaal in wonen? of hebben ze allemaal eigen appartementen en zitten de meisjes in een pakhuis (of zo iets?)
    Waar speelt het zich af? Is het in de stad, het platteland? Is het in Nederland, Engeland, Australië... etc.?

Ik denk ook de Skyler goed bij hem past !

I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

Silvanaa schreef:
    (...)

En welke personage heb jij liever voor Jake? ^^ I can't choose. Maar anders Skyler? Aangezien zij badboys haat en Jake niet een echte badboy is.

Is het goed als het iemand anders is? Want ik vind Julian toch goed bij Skyler passen.
    :S

[ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 20:40 ]

Hebben we dan nog maar 1 personage nodig?

geleninja schreef:

(...)

Verder heeft de bande een groot huis/hoofdkwartier waar ze allemaal in wonen?of hebben ze allemaal eigen appartementen en zitten de meisjes in een pakhuis (of zo iets?)

Hier zijn de antwoorden op je vragen.
    Dat mag je zelf kiezen. Het meisje kan bv. Eerst niet verliefd zijn en dan wel. Je kiest hetzelf, het moet niet maar mag.
    Verder heeft de bande een groot huis/hoofdkwartier waar ze allemaal in wonen?
    Ja, ze wonen allemaal in een groot huis. Met veel kamers en een zwembad,....
    of hebben ze allemaal eigen appartementen en zitten de meisjes in een pakhuis (of zo iets?)
    De meisjes wonen in hetzelfde huis en er zijn kamers genoeg voor hun. Ook is er een kamer waar de jongens hun kunnen op sluiten als ze echt gemeen en onbeleefd doen.
    Het verhaal speelt zich af op het platte land. Maar de jongens gaan de slachtoffers wel zoeken in een stad. Het is in Amerika.

Zo, als je nog vragen hebt kun je ze altijd stellen.

whilted schreef:

Hebben we dan nog maar 1 personage nodig?

Normaal 3, twee jongens en een meisje.

[ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 20:53 ]

Levinia schreef:
    (...)

Normaal 3, twee jongens en een meisje.

Oh dus we wachten niet gewoon op het punt waar er evenveel jongens als meisjes zijn?

Mevalina schreef:
    (...)

Is het goed als het iemand anders is? Want ik vind Julian toch goed bij Skyler passen.
    :S

Betekend dit dat Skyler en Julian "officieel" nu gebeuren? (sorry wist niet hoe ik het anders moest verwoorden)

whilted schreef:
    (...)

Oh dus we wachten niet gewoon op het punt waar er evenveel jongens als meisjes zijn?

Ja dat kunnen we ook doen. Dus nog één jongen :D

geleninja schreef:
    (...)

Betekend dit dat Skyler en Julian "officieel" nu gebeuren? (sorry wist niet hoe ik het anders moest verwoorden)

Ja ;)

Mevalina schreef:
    (...)

Ja ;)

Oké dan zet ik dat even bij mijn personage!! Overigens weet dat Julian de "love bites and so do I" type is.