• Hallo hallo.
    Ik doe een MBO Mediavormgeving en in het eerste half jaar van mijn tweede schooljaar wil ik graag een stage doen in Londen.

    Ik weet dat het allemaal mag van mijn opleiding, maar ik zit een beetje met hoe vind ik een betrouwbare website die je daarin kan begeleiden of een goed bedrijf om mijn stage te doen? Hoe regel ik al die dingen?

    Ik zou graag willen horen van iemand die dit misschien al eens heeft gedaan in Londen of ergens anders in het buitenland. Ik heb trouwens nog nooit een echte langdurige stage gedaan.


    awake my soul.

    Ik heb stage gedaan in Finland, maar bij mij werd dat van de school uit geregeld. Ook kreeg ik van de Finse school waar ik mijn stage deed een hele bundel voor uitwisselingsstudenten met daarin wat je moest doen en waar je huisvesting kon vinden enal. Helaas kan ik je deus niet helpen.

    Ik ken iemand die gewoon naar bedrijven heeft gezocht, daarmee contact heeft opgenomen en zo een stage heeft kunnen krijgen, dus misschien is dat wel een oplossing. Zoek een bedrijf in die branche en probeer ze te overhalen waarom jij daar stage zou moeten doen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Ik heb stage gedaan in Finland, maar bij mij werd dat van de school uit geregeld. Ook kreeg ik van de Finse school waar ik mijn stage deed een hele bundel voor uitwisselingsstudenten met daarin wat je moest doen en waar je huisvesting kon vinden enal. Helaas kan ik je deus niet helpen.

    Ik ken iemand die gewoon naar bedrijven heeft gezocht, daarmee contact heeft opgenomen en zo een stage heeft kunnen krijgen, dus misschien is dat wel een oplossing. Zoek een bedrijf in die branche en probeer ze te overhalen waarom jij daar stage zou moeten doen =)


    Bedankt. Ja via school en zelf bedrijven zoeken had ik ook al bedacht, maar ik hoopte dat iemand misschien nog tips had of iets. :')


    awake my soul.