• Mocht hij fout staan of helemaal verboden zijn , ga uw gang

    Nou, zie titel. Mijn huidige laptop doen het wel nog maar ik ben bang dat hij binnenkort poef zegt.
    Ik heb verschillende keren in de winkel gestaan, mensen advies gevraagd maar ik komt er niet wijs uit. En die verkopers in de winkel vertrouw ik al helemaal niet meer aangezien ik door die gasten flink wat miskopen heb gedaan helaas.

    Aangezien ik qua inhoud van laptops a technisch ben, vraag ik wel een uitgebreide uitleg :P

    Mijn eisen aan een laptop ( ze mogen wat vreemd zijn maar dit moet het hebben/kunnen)

    - Ik moet het kunnen gebruiken voor school en prive
    - HDMI en usb poorten
    - fatsoenlijk films en series kunnen kijken
    - Liedjes downloaden en eventueel films

    helaas heb ik een budget van max 500 euro


    Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij goed advies kan geven.

    Bedankt voor het lezen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb een acer aspire e5-521-67BL. Ik heb hem zelf bij bol.com besteld voor 485, maar bij een andere is hij 500, wat ook mijn budget was twee weken terug. Hij heeft 8 gb RAM en 1 tb harde schijf. een AMD quad core processor a6-6310.
    Ik heb hem nu ongeveer 2 weken en ben er echt super blij mee, hij is echt snel. en prima voor school, films en series kijken etc

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 20:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Andria schreef:
    (...)

    .. En dan is er een grote kans dat die mensen je dingen aan proberen te smeren die je helemaal niet nodig hebt. Zoals mijn opa en oma, die nu met een hele snelle computer met alles erop en eraan, wi-fi (dat hadden ze nog niet), zo'n versterker voor wi-fi én ook nog met een iPad zitten (cat). Zoiets gebeurde ook met mijn ouders, die iets meer verstand hadden gelukkig, maar die mensen proberen altijd meer te verkopen.

    OT: Ik heb een HP Pavilion g7 en ik vind hem heel fijn, nog geen problemen mee gehad (op één probleem na wat ik zelf had veroorzaakt, dat telt niet) en hij is na ruim twee jaar nog steeds net zo snel als toen ik hem kocht. Heeft wel windows 8, maar ik vind dat heel fijn. Hij is nu zo'n 435 euro.
    Nee, ik ben altijd goed geholpen. Het is altijd je eigen keus of je meer koopt of niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sigil schreef:
    Ik heb een acer aspire e5-521-67BL. Ik heb hem zelf bij bol.com besteld voor 485, maar bij een andere is hij 500, wat ook mijn budget was twee weken terug. Hij heeft 8 gb RAM en 1 tb harde schijf. een AMD quad core processor a6-6310.
    Ik heb hem nu ongeveer 2 weken en ben er echt super blij mee, hij is echt snel. en prima voor school, films en series kijken etc


    oke die onthou ik dan sws even :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Rivaille schreef:
    (...)Nee, ik ben altijd goed geholpen. Het is altijd je eigen keus of je meer koopt of niet.


    Sommige mensen zijn nu eenmaal makkelijker te overtuigen. Dat die medewerkers mijn opa en oma overtuigen dat zij dit écht nodig hebben, terwijl ze dat niet hebben, is niet de schuld van mijn opa en oma en ook niet echt hun keuze, want de medewerker overtuigt mijn opa en oma dat zij niet zonder kunnen.

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    oke die onthou ik dan sws even :P


    Mijn zwager (die bij die afdeling bij de mediamarkt werkt) en mijn vriend zeiden dat dit de beste was binnen het budget van 500 euro. me zwager zei dat dat kwam door de processor (bepaald soort, weet de naam ff niet) en vanwege het werk geheugen (8 GB) hierdoor is hij gewoon sneller en blijft ie dat ook.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik doe al wat jij doet en ik heb een laptop van vaio, windows 7. ben er heel content mee.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Sigil schreef:
    Ik heb een acer aspire e5-521-67BL. Ik heb hem zelf bij bol.com besteld voor 485, maar bij een andere is hij 500, wat ook mijn budget was twee weken terug. Hij heeft 8 gb RAM en 1 tb harde schijf. een AMD quad core processor a6-6310.
    Ik heb hem nu ongeveer 2 weken en ben er echt super blij mee, hij is echt snel. en prima voor school, films en series kijken etc


    Klinkt als een hele goede, alleen heb ik niet zoveel ervaring met AMD's. Maar voor de rest klinkt hij goed. Weet je ook wat voor videokaart erin zit?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Klinkt als een hele goede, alleen heb ik niet zoveel ervaring met AMD's. Maar voor de rest klinkt hij goed. Weet je ook wat voor videokaart erin zit?


    Eh... ik wist het ooit xD Jorden (hele goede super gamer vriend van me) die kreeg bijna een orgasme van blijheid toen hij er achter kwam xD

    ffies opgezocht: AMD Radeon r4


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Eh... ik wist het ooit xD Jorden (hele goede super gamer vriend van me) die kreeg bijna een orgasme van blijheid toen hij er achter kwam xD

    ffies opgezocht: AMD Radeon r4


    Nou, dat is een hele mooie prijs dan!


    Your make-up is terrible

    Koop vooral geen asus eeepc mini, want dat is écht een shit laptop. Heb hem pas 2 jaar en heb hem al een aantal keer terug moeten sturen omdat er vanalles aan mankeert.. - half scherm, batterij was kapot. -


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Handles schreef:
    (...)

    Nou, dat is een hele mooie prijs dan!


    Zeker bij laptopshop was hij 500, maar vond em bij bol.com voor 485. Beste binnen de prijsklasse/budget zeggen de experts (zwager, vriend, broer en een goede vriend) in mijn omgeving haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Zeker bij laptopshop was hij 500, maar vond em bij bol.com voor 485. Beste binnen de prijsklasse/budget zeggen de experts (zwager, vriend, broer en een goede vriend) in mijn omgeving haha



    KOmt goed uit, ik bestel daar mijn boeken :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    KOmt goed uit, ik bestel daar mijn boeken :D


    Ik raad je aan om die laptop dan ook te bestellen, klinkt als een topper!


    Your make-up is terrible

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    KOmt goed uit, ik bestel daar mijn boeken :D


    haha yeah ik ook, daarom was ik daar ook blij mee.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bij de Mediamarkt heb ik een paar weken geleden een laptop van HP gekocht. 17 inch en voor 499 €. En hij is super met films, muziek alles.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus