• Mocht hij fout staan of helemaal verboden zijn , ga uw gang

    Nou, zie titel. Mijn huidige laptop doen het wel nog maar ik ben bang dat hij binnenkort poef zegt.
    Ik heb verschillende keren in de winkel gestaan, mensen advies gevraagd maar ik komt er niet wijs uit. En die verkopers in de winkel vertrouw ik al helemaal niet meer aangezien ik door die gasten flink wat miskopen heb gedaan helaas.

    Aangezien ik qua inhoud van laptops a technisch ben, vraag ik wel een uitgebreide uitleg :P

    Mijn eisen aan een laptop ( ze mogen wat vreemd zijn maar dit moet het hebben/kunnen)

    - Ik moet het kunnen gebruiken voor school en prive
    - HDMI en usb poorten
    - fatsoenlijk films en series kunnen kijken
    - Liedjes downloaden en eventueel films

    helaas heb ik een budget van max 500 euro


    Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij goed advies kan geven.

    Bedankt voor het lezen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    media markt is soms irritant qua werknemers

    maar wil je hert gaan gebruiken voor games of wat?

    Mijn laptop was precies 500 euro ;3

    Het is een Toshiba Satellite C50-A-1G6

    Ik weet alleen niet of 'ie nog steeds 500 euro kost.

    Specificaties:
    Gewicht laptop: 2250 gram
    Processor: Intel Core i3 3110M
    Intern geheugen: 6 GB
    Videokaart: Intel HD Graphics 4000

    Voor & nadelen:

    Een 15,6 inch laptop die eenvoudig uitgevoerd. De zwarte behuizing straalt degelijkheid uit, maar als je hem vastpakt blijkt hij wat minder stevig te zijn. De Intel Core i3-processor maakt hem snel genoeg voor de meeste toepassingen en bij intensiever gebruik heeft u baat bij het 6 GB grote werkgeheugen. Pluspunt is de grote harde schijf: 750 GB. De werktijd op de accu is redelijk: zo'n 4,5 uur.


    26 - 02 - '16

    de4dkiller schreef:
    maar wil je hert gaan gebruiken voor games of wat?



    Ik wil hem gebruiken voor school en prive


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Doge schreef:
    Mijn laptop was precies 500 euro ;3

    Het is een Toshiba Satellite C50-A-1G6

    Ik weet alleen niet of 'ie nog steeds 500 euro kost.

    Specificaties:
    Gewicht laptop: 2250 gram
    Processor: Intel Core i3 3110M
    Intern geheugen: 6 GB
    Videokaart: Intel HD Graphics 4000

    Voor & nadelen:

    Een 15,6 inch laptop die eenvoudig uitgevoerd. De zwarte behuizing straalt degelijkheid uit, maar als je hem vastpakt blijkt hij wat minder stevig te zijn. De Intel Core i3-processor maakt hem snel genoeg voor de meeste toepassingen en bij intensiever gebruik heeft u baat bij het 6 GB grote werkgeheugen. Pluspunt is de grote harde schijf: 750 GB. De werktijd op de accu is redelijk: zo'n 4,5 uur.




    Ik heb op het moment een toshiba Satellite vraag me verder niks xD
    Hij is minimaal 5 jaar oud alleen hij kan niet meer zonder lader en ik krijg de spatie balk niet goed gemaakt. Hij doet het gelukkig weer enigszins met series kijken maar dat is meestal een gezeik helaas. Ik wil gewoon een nieuwe en het liefst een snellere


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb een Packard Bell EasyNote TK, kan er alles mee en volgens mij was 'ie rond de 500 euro.


    The universal language of art.

    Exarchopoulos schreef:
    Ik heb een Packard Bell EasyNote TK, kan er alles mee en volgens mij was 'ie rond de 500 euro.


    ik heb er veel goeds over gehoord maar helaas kunnen die best duur uitvallen -_-

    en aangezien ik die zelf moet bekostigen, moet ik ervoor sparen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb t aan mijn broer gevraagd en hij zei dat hij hem van Paradigit heeft besteld.
    Helaas was de service minder, zegt die uit eigen ervaring.
    Veel succes ermee in ieder geval ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Ik heb t aan mijn broer gevraagd en hij zei dat hij hem van Paradigit heeft besteld.
    Helaas was de service minder, zegt die uit eigen ervaring.
    Veel succes ermee in ieder geval ^^



    Dankjewel ik zal het onthouden


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kun je met 500 euro überhaupt een laptop kopen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rivaille schreef:
    Ga gewoon naar de Media Markt of Saturn en vraag het.


    .. En dan is er een grote kans dat die mensen je dingen aan proberen te smeren die je helemaal niet nodig hebt. Zoals mijn opa en oma, die nu met een hele snelle computer met alles erop en eraan, wi-fi (dat hadden ze nog niet), zo'n versterker voor wi-fi én ook nog met een iPad zitten (cat). Zoiets gebeurde ook met mijn ouders, die iets meer verstand hadden gelukkig, maar die mensen proberen altijd meer te verkopen.

    OT: Ik heb een HP Pavilion g7 en ik vind hem heel fijn, nog geen problemen mee gehad (op één probleem na wat ik zelf had veroorzaakt, dat telt niet) en hij is na ruim twee jaar nog steeds net zo snel als toen ik hem kocht. Heeft wel windows 8, maar ik vind dat heel fijn. Hij is nu zo'n 435 euro.

    Asami schreef:
    Kun je met 500 euro überhaupt een laptop kopen?



    Zeker wel alleen ik wil er het beste uithalen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Andria schreef:
    (...)

    .. En dan is er een grote kans dat die mensen je dingen aan proberen te smeren die je helemaal niet nodig hebt. Zoals mijn opa en oma, die nu met een hele snelle computer met alles erop en eraan, wi-fi (dat hadden ze nog niet), zo'n versterker voor wi-fi én ook nog met een iPad zitten (cat). Zoiets gebeurde ook met mijn ouders, die iets meer verstand hadden gelukkig, maar die mensen proberen altijd meer te verkopen.

    OT: Ik heb een HP Pavilion g7 en ik vind hem heel fijn, nog geen problemen mee gehad (op één probleem na wat ik zelf had veroorzaakt, dat telt niet) en hij is na ruim twee jaar nog steeds net zo snel als toen ik hem kocht. Heeft wel windows 8, maar ik vind dat heel fijn. Hij is nu zo'n 435 euro.



    Precies dat bedoel ik dus -_-

    Dat voor een hp? Zeer nette prijs moet ik zeggeb


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)


    Precies dat bedoel ik dus -_-

    Dat voor een hp? Zeer nette prijs moet ik zeggeb


    Hij is ook niet echt nieuw :')

    Andria schreef:
    (...)

    Hij is ook niet echt nieuw :')




    hahahaha dat verklaard een hoop xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."