• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    Ik heb gepost. Wel vanaf mijn mobiel dus hij is niet heel briljant of lang, maar ik hoop dat je er wat mee kunt.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Ik heb gepost. Wel vanaf mijn mobiel dus hij is niet heel briljant of lang, maar ik hoop dat je er wat mee kunt.


    Maakt niet uit. ^^ Ik kan de laatste tijd ook alleen maar vaak van mijn mobiel af posten, dus mijn posts zijn ook niet super. Ik kan er wel wat mee. Alleen ik stuur hem op het eind van die post naar de rivier toe, stuur jij haar daar dan ook naartoe of zou ik dat niet schrijven?

    Edit: Never mind. Ik post mijn post zo.^^

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 20:24 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Meh dit is gemeen, want Lilith kennende zou ze nu iets van hem doorboren met een van haar pijlen. Niet al te erg, want ze begint nu wel door te krijgen dat hij ongeveer dezelfde visie heeft als zij. Muh. Hoe ga ik een Lilith post maken zonder hem te verwonden... I need some time to think.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Meh dit is gemeen, want Lilith kennende zou ze nu iets van hem doorboren met een van haar pijlen. Niet al te erg, want ze begint nu wel door te krijgen dat hij ongeveer dezelfde visie heeft als zij. Muh. Hoe ga ik een Lilith post maken zonder hem te verwonden... I need some time to think.


    Haha. Ja daar dacht ik dus ook aan. Lilith zou hem wel mogen slaan, al zou hij dan nogal kwaad worden.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik laat haar wel wat in de fik steken. Is haar aandacht ervan afgeleid.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom heeft Chao haar rol nog niet ingevuld? Want dat lijkt me best vervelend voor haar tegenspeler, haar partner om het zo even te zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Waarom heeft Chao haar rol nog niet ingevuld? Want dat lijkt me best vervelend voor haar tegenspeler, haar partner om het zo even te zeggen.

    Ze had toch maar tot de 9e of zo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Ze had toch maar tot de 9e of zo?

    Ik vind het vooral vervelend voor de ander, omdat het nu al de 15e is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik vind het vooral vervelend voor de ander, omdat het nu al de 15e is.

    Exactly.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb der al een pb gestuurd.
    Ik zal nu eens even alles na kijken en heeft iedereen in eens andere gebruikensnamen ofzo xD

    En sorry voor mijn afwezigheid, ik ben ziek geweest en erg druk gehad.

    Klopt, ik heb die van mijn andere account vannacht veranderd in Hawkins. Ik was voorheen Helianthus.


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb mijn post afgemaakt. Sorry dat ik het gisteren niet heb gedaan. Maar er was iets tussen gekomen.:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dit begint toch niet nu al dood te raken, hé?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik heb plots echt te weinig tijd, sorry guys

    Ik ga me hoogstwaarschijnlijk afmelden, dan geef ik mijn rol aan Malt (Marie).


    Quiet the mind, and the soul will speak.