• Praattopic.


    Topics
    Rollentopic
    Speeltopic
    Story

    || MT.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nais! Ik zal vanavond proberen een reactie te schrijven, Lazulis!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn tropica


    Vampire + Servant = Servamp

    @Asmodom; Is goed. ^^
    Ik probeer vanavond nog te reageren. Al weet ik niet zeker of het lukt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Moet iedereen trouwens elkaar al kennen? Want ze zijn wel allemaal op hetzelfde moment in slaap gevallen - bij gebrek aan betere woorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amarela > Denys.


    That is a perfect copy of reality.

    Magnus schreef:
    @Asmodom; Is goed. ^^
    Ik probeer vanavond nog te reageren. Al weet ik niet zeker of het lukt.


    Ik heb zo het gevoel dat het een heel gezellig gesprek gaat worden tussen die twee :')
    Ik hoop morgen ochtend te kunnen reageren. Weet al precies hoe Lilith gaat reageren.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Ik heb zo het gevoel dat het een heel gezellig gesprek gaat worden tussen die twee :')
    Ik hoop morgen ochtend te kunnen reageren. Weet al precies hoe Lilith gaat reageren.


    Hahaha, ja. Zo'n gevoel heb ik ook.:') Ik ben benieuwd. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Morticia schreef:
    Moet iedereen trouwens elkaar al kennen? Want ze zijn wel allemaal op hetzelfde moment in slaap gevallen - bij gebrek aan betere woorden.

    Echt kennen moet niet, maar ze zullen vast wel paar namen hebben onthouden etc

    MT.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mijn topics, ik post vanavond wel weer iets.


    :)

    Ik krijg het niet bijgehouden allemaal, jullie posten echt rap :'D
    Wel echt super dat de RPG zo leeft, alleen zo ontzettend spijtig dat ik al bijna de hele week platte rust moet nemen vanwege pijn en voorweeën, waardoor ik weinig op de pc kan. Of toch eventjes, maar niet te lang.

    Maar met een beetje mazzel gaat daar verandering in komen, aangezien ik m'n mini-laptop terug heb gevonden, die ik dus echt een paar jaar lang kwijt was :'D Dus nu kan ik en plat liggen en op internet XD
    Morgen nog wel m'n laatste werkdag (afin, halve dag maar aangezien het van 13.00 tot 18.00 is) en dan zit dat er ook op tot volgend jaar na de zwangerschap. Dan is het voor deze week nog wel enkele dagen recuup nemen en voor dood liggen op de bank gezien de pijn, maar ik verwacht dat ik tegen eind van de week weer volop kan joinen! Toch zeker nu ik weer m'n mini-laptop tot m'n beschikking heb en dus gewoon platte rust kan blijven houden.

    Sorry dat ik dus de laatste dagen zo afwezig ben, en vandaar ook even deze kleine update met waarom.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik krijg het niet bijgehouden allemaal, jullie posten echt rap :'D
    Wel echt super dat de RPG zo leeft, alleen zo ontzettend spijtig dat ik al bijna de hele week platte rust moet nemen vanwege pijn en voorweeën, waardoor ik weinig op de pc kan. Of toch eventjes, maar niet te lang.

    Maar met een beetje mazzel gaat daar verandering in komen, aangezien ik m'n mini-laptop terug heb gevonden, die ik dus echt een paar jaar lang kwijt was :'D Dus nu kan ik en plat liggen en op internet XD
    Morgen nog wel m'n laatste werkdag (afin, halve dag maar aangezien het van 13.00 tot 18.00 is) en dan zit dat er ook op tot volgend jaar na de zwangerschap. Dan is het voor deze week nog wel enkele dagen recuup nemen en voor dood liggen op de bank gezien de pijn, maar ik verwacht dat ik tegen eind van de week weer volop kan joinen! Toch zeker nu ik weer m'n mini-laptop tot m'n beschikking heb en dus gewoon platte rust kan blijven houden.

    Sorry dat ik dus de laatste dagen zo afwezig ben, en vandaar ook even deze kleine update met waarom.


    Oke, bedankt dat je het even meld -- ik dacht dat het aan mijn post lach, haha. Maar geniet(?) van je zwangerschap. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zal proberen om nog morgen met Kaih te posten maar ik kan niets beloven. I'll try my best. (:

    EDIT:
    @Valkyries
    Nog proficiat met je zwangerschap! ^^

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 23:13 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kit schreef:
    (...)

    Oke, bedankt dat je het even meld -- ik dacht dat het aan mijn post lach, haha. Maar geniet(?) van je zwangerschap. (:

    Het ligt echt niet aan je post. Ik vind Eliotts reactie juist supertof en kan niet wachten tot ik het eindelijk kan opbrengen om te posten!

    @Emmett: Dank je! :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”