• Ik zit al een week met de vraag of ik met de mobiele versie ook ergens de top 7's kan zien..
    Zie ook zo gauw nergens een antwoord op deze vraag.

    Kan iemand me helpen hiermee?


    The Fairytale Happened

    Nee, dat gaat niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Nee, dat gaat niet.


    oh dat is wel heel erg balen :')
    bedankt voor het übersnelle antwoord haha!


    The Fairytale Happened

    Je kan de mobiele versie ook weer de normale maken. Dan zie je het wel.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Je kan de mobiele versie ook weer de normale maken. Dan zie je het wel.


    Maar de desktop versie op je mobiel is vervelend haha! Maar toch bedankt ;)


    The Fairytale Happened

    Novoselic schreef:
    Nee, dat gaat niet.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Wel jammer dat dat niet kan. Is het niet een idee hier een suggestie van te maken, als het wel mogelijk is voor Rutger om het te maken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Wel jammer dat dat niet kan. Is het niet een idee hier een suggestie van te maken, als het wel mogelijk is voor Rutger om het te maken?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dat zou trouwens wel extreem fijn zijn.
    Want volgens mij zit meer dan de helft van de mensen op hun mobiel en dan heeft in de top staan ook niet zoveel nut.
    Kan er niet zo'n uitschuifvenstertje komen waarin de top verschijn op je mobiel als je erop klikt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Dat zou trouwens wel extreem fijn zijn.
    Want volgens mij zit meer dan de helft van de mensen op hun mobiel en dan heeft in de top staan ook niet zoveel nut.
    Kan er niet zo'n uitschuifvenstertje komen waarin de top verschijn op je mobiel als je erop klikt?


    The Fairytale Happened

    Vinception schreef:
    Dat zou trouwens wel extreem fijn zijn.
    Want volgens mij zit meer dan de helft van de mensen op hun mobiel en dan heeft in de top staan ook niet zoveel nut.
    Kan er niet zo'n uitschuifvenstertje komen waarin de top verschijn op je mobiel als je erop klikt?


    Dat is niet mogelijk, geloof ik.
    Misschien kan hij onder overige twee extra links toevoegen naar top stories en top quizzen..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat is niet mogelijk, geloof ik.
    Misschien kan hij onder overige twee extra links toevoegen naar top stories en top quizzen..


    Alleen een link op de mobiele versie die doorverwijst naar de twee tops zou al onwijs fijn zijn! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •