• Meer uitleg lees dit topic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163296

    Na drie maanden vol pijn, fysio, dokter en van de week een mri scan heb ik de uitslag. Alles in mijn knie is gelukkig nog goed. Maar nu het slechte nieuws. Ik heb dus blijkbaar een pijnsyndroom in mijn knie. De pijn is echt ondragelijk, de laatste dagen huil ik aardig vaak van de pijn, terwijl ik niet snel toegeef. Ik baal verschrikkelijk want ik weet dat niks helpt en dat ik heel misschien dus moet gaan stoppen met dansen wat ik sinds mijn vier jaar doe.

    Ik heb al vele medicatie gehad ook door een ontstoken pees. Net geen morfine en ontsteking remmers, maar niks verzachte de pijn een beetje. Ik hoopte stiekem dat ik hetzelfde als mama had, dan zou ik een operatie moeten, in het gips en was ik klaar geweest, maar nee hiermee zit ik de rest van mijn leven mee.

    Ik ben nu echt heel verdrietig. Dus is er iemand die me kan opvrolijken of die dit ook heeft en me kan helpen??.?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb dit zelf ook en ook in mijn knieen, er is niets mis met de knieen zelf maar toch heb ik altijd het gevoel dat als ik ergens loop iemand mijn knieen slaat met een knuppel. Ik heb ook Tramadol maar echt werken doet het niet, word er alleen mega suf van. maar zoals je al eerder zelf heb gezegd werkt zwemmen best wel goed, het is niet belastend en je blijft wel in beweging. Ik wens je in ieder geval veel succes!


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    NiallerBoo schreef:
    (...) was het maar zo makkelijk. Na een poos slikte ik tramadol (tegen morfine) twee maal ibufren twee maal en twee maal aleve op 1 dag en zelfs dat hielp niet ook niet een beetje. En hoe graag en eigenwijs ik ben normaal laat ik nooit zien als ik pijn heb maar als ik begun te huilen van de pijn zegt dat genoeg denk.. dus ik ben al aan het denken aan andere sporten


    Ik heb ook ervaring met het medicijn tramadol, maar als je dat regelmatig slikt dan merk je niet eens meer dat het medicijn werkt. Na een week slikte ik ze nog wel, maar ik had nog gewoon pijn, het hielp niet meer, mijn lichaam was als het ware 'gewend' geraakt aan het medicijn.
    Ik raad je aan om inderdaad eens te kijken naar die dokter in Roermond, maar ik danste ook vanaf mijn 4e, en ook ik ben moeten stoppen.
    Ik doe het nog wel, met mate, zodra ik pijn begin te voelen móet ik wel stoppen want anders kan ik daarna niks meer van de pijn.
    Sterkte ermee.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Atrion schreef:
    Ik heb dit zelf ook en ook in mijn knieen, er is niets mis met de knieen zelf maar toch heb ik altijd het gevoel dat als ik ergens loop iemand mijn knieen slaat met een knuppel. Ik heb ook Tramadol maar echt werken doet het niet, word er alleen mega suf van. maar zoals je al eerder zelf heb gezegd werkt zwemmen best wel goed, het is niet belastend en je blijft wel in beweging. Ik wens je in ieder geval veel succes!


    Inderdaad.. dit had ik alleen maar de eerste twee dagen en daarna werd ik er niet meer suf van. :Y)


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kruml schreef:
    (...)

    Inderdaad.. dit had ik alleen maar de eerste twee dagen en daarna werd ik er niet meer suf van. :Y)


    jah ik heb het nadeel dat ik hem alleen mag slikken als ik echt niet meer kan bewegen van de pijn dus mijn lichaam went niet aan de medicatie dus word elke keer suf >.>


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Atrion schreef:
    (...)

    jah ik heb het nadeel dat ik hem alleen mag slikken als ik echt niet meer kan bewegen van de pijn dus mijn lichaam went niet aan de medicatie dus word elke keer suf >.>
    ik heb twee weken tramadol geslikt. Twee weken dat ik overdag alleen maar sliep en niks kon doen. Ik kan nooit slapen alleen als ik echt ziek ben. Maarevwn naar de overkant was al te vermoeiend voor me. Ik was misselijk be een paar keer bijna van de trap gevallen dusja. Ugh naja ik ga dan hopen dat dansen lukt en anders maar zwemmen. Dat is goed voor mn conditie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...) ik heb twee weken tramadol geslikt. Twee weken dat ik overdag alleen maar sliep en niks kon doen. Ik kan nooit slapen alleen als ik echt ziek ben. Maarevwn naar de overkant was al te vermoeiend voor me. Ik was misselijk be een paar keer bijna van de trap gevallen dusja. Ugh naja ik ga dan hopen dat dansen lukt en anders maar zwemmen. Dat is goed voor mn conditie


    dat is niet niks, ik mag vanwege mijn maag niet te vaak tramadol slikken maar waneer ik het wel doe dan word ik zo suf dat het nog geen nut heeft want ik kan nergens naar toe. ik hoop het voor je, ik kan helaas niet meer dansen door de pijn maar hoop dat het bij jou beter gaat (:


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Atrion schreef:
    (...)

    dat is niet niks, ik mag vanwege mijn maag niet te vaak tramadol slikken maar waneer ik het wel doe dan word ik zo suf dat het nog geen nut heeft want ik kan nergens naar toe. ik hoop het voor je, ik kan helaas niet meer dansen door de pijn maar hoop dat het bij jou beter gaat (:
    ik hoop het ook heel erg maarja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan