• Meer uitleg lees dit topic:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163296

    Na drie maanden vol pijn, fysio, dokter en van de week een mri scan heb ik de uitslag. Alles in mijn knie is gelukkig nog goed. Maar nu het slechte nieuws. Ik heb dus blijkbaar een pijnsyndroom in mijn knie. De pijn is echt ondragelijk, de laatste dagen huil ik aardig vaak van de pijn, terwijl ik niet snel toegeef. Ik baal verschrikkelijk want ik weet dat niks helpt en dat ik heel misschien dus moet gaan stoppen met dansen wat ik sinds mijn vier jaar doe.

    Ik heb al vele medicatie gehad ook door een ontstoken pees. Net geen morfine en ontsteking remmers, maar niks verzachte de pijn een beetje. Ik hoopte stiekem dat ik hetzelfde als mama had, dan zou ik een operatie moeten, in het gips en was ik klaar geweest, maar nee hiermee zit ik de rest van mijn leven mee.

    Ik ben nu echt heel verdrietig. Dus is er iemand die me kan opvrolijken of die dit ook heeft en me kan helpen??.?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niemand die dit heeft of iemand kent die dit heeft dus me tips kan geven?

    Aan de huisarts heb ik namelijk niks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Ik heb er nog nooit van gehoord, maar heel veel sterkte! Is er niets tegen te doen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:



    Ik heb er nog nooit van gehoord, maar heel veel sterkte! Is er niets tegen te doen?
    de huisarts zegt medicatie en oefeningen. Dit doe ik al twee maanden. Ik heb morfine geslikt ik kreeg alleen bijwerkingen en geen pijnvwrmindering. Daarbij is de oefening alleen om dw bovenbeen sterker te maken maar dat helpt ook niet.. ik ben echt bang dat ik sttaks moet stoppen met dansen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ken een dokter in Roermond die misschien iets voor je kan betekenen, maar ik weet de contactgegevens niet direct uit mijn hoofd. Hij heeft mij geholpen met mijn whiplash. Ik weet dat dit twee hele, verschillende dingen zijn, maar die man verricht wonderen, of je het wilt geloven of niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik ken een dokter in Roermond die misschien iets voor je kan betekenen, maar ik weet de contactgegevens niet direct uit mijn hoofd. Hij heeft mij geholpen met mijn whiplash. Ik weet dat dit twee hele, verschillende dingen zijn, maar die man verricht wonderen, of je het wilt geloven of niet.
    zou je ze me door willen sturen als je ze bind. Dan kan ik namelijk even kijken. We zijn nu aan het proberen om via de fysio naar de orthopeed te komen. Maar mn dokter zei serieus het volgende " ja je hebt waarschijnlijk dus die pijnsyndroom die ik had uitgelegd en naast medicatie en oefeningen is er niks te doen voor je"en toen zei hij doei....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou gewoon paracetemols naar binnen werken -2 ofzo of 3- en als nog gewoon dansen :Y).
    Maar aan dit advies heb je geen flikker. Als ik niet meer mocht voetballen zou ik dat doen en gewoon voetballen :Y).
    Ik weet hier niets over en zie dit niet beledigend. Het is een kleine misschien domme poging om je te laten lachen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik zou gewoon paracetemols naar binnen werken -2 ofzo of 3- en als nog gewoon dansen :Y).
    Maar aan dit advies heb je geen flikker. Als ik niet meer mocht voetballen zou ik dat doen en gewoon voetballen :Y).
    Ik weet hier niets over en zie dit niet beledigend. Het is een kleine misschien domme poging om je te laten lachen?
    was het maar zo makkelijk. Na een poos slikte ik tramadol (tegen morfine) twee maal ibufren twee maal en twee maal aleve op 1 dag en zelfs dat hielp niet ook niet een beetje. En hoe graag en eigenwijs ik ben normaal laat ik nooit zien als ik pijn heb maar als ik begun te huilen van de pijn zegt dat genoeg denk.. dus ik ben al aan het denken aan andere sporten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wiet voor medicatie Grapje

    Een fysio kan erg veel uitmaken. Ik heb zelf geen ervaring met wat jij hebt. Maar ik weet wel dat mensen door fysio bezoek vaak beter voelen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Clarke schreef:
    Wiet voor medicatie Grapje

    Een fysio kan erg veel uitmaken. Ik heb zelf geen ervaring met wat jij hebt. Maar ik weet wel dat mensen door fysio bezoek vaak beter voelen.
    ik ben voor ik naar de dokter ging een maand bij de fysio gegaan. Doordat het niet hielp en ik aparte klachten had stuurde hij me door. Zo had ik bv op een plekje last het plekje wat erbij hoorde weer niet en ergens anders weer wel..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...) was het maar zo makkelijk. Na een poos slikte ik tramadol (tegen morfine) twee maal ibufren twee maal en twee maal aleve op 1 dag en zelfs dat hielp niet ook niet een beetje. En hoe graag en eigenwijs ik ben normaal laat ik nooit zien als ik pijn heb maar als ik begun te huilen van de pijn zegt dat genoeg denk.. dus ik ben al aan het denken aan andere sporten


    Nawh..thats saaadd. Hmm..je kunt tafeltennissen? Of als je van muziek houdt een instrument gaan bespelen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Nawh..thats saaadd. Hmm..je kunt tafeltennissen? Of als je van muziek houdt een instrument gaan bespelen?
    haha ik wil eem gitaar maar geen les. Maar ik wil dan fitnessen en desnoods zwemmen zwemmen gaat wel wat beter en het zougoed zijn voor de conditie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...) haha ik wil eem gitaar maar geen les. Maar ik wil dan fitnessen en desnoods zwemmen zwemmen gaat wel wat beter en het zougoed zijn voor de conditie


    ZWEMMEN IS NAIS! K ging mee met een vriendin eens. Echt, ik heb t nooit als sport gedaan, en was sneller dan 2 meiden in die groep :'D
    Echt zwemmen is leuk! ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Awwh, wat ontzettend rot :c


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Awwh, wat ontzettend rot :c


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Doge schreef:
    Awwh, wat ontzettend rot :c


    16 - 09 - '17